M.n. De service is top

Trakhaak gekocht en geplaatst icm een fietsendrager. Volgende dag bleek fietsendrager (Yamina) al kapot en wilde niet meer van de trekhaak af. Garage Kuipers heeft tijd en mankracht ter beschikking gesteld en is met alternatieve fietsendrager gekomen. En alles obv service, geen extra kosten. Super geregeld.

Zeer goede en vriendelijke service

Ik heb een trekhaak onder mijn auto laten zetten. Kreeg een gratis leenauto mee. Toen ik mijn auto ging ophalen kreeg ik van een vriendelijke monteur een duidelijke uitleg over hoe de afneembare trekhaak werkt. Het bedrijf straalt een gedegen en relaxte sfeer uit.

Uitstekende service

Voor het eerst bij Autoservice Kuipers voor een APK en groot onderhoud. Een uitstekende ervaring, oa het halen en brengen van de wagen, vriendelijke en prima communicatie en hij rijd weer als nieuw, helemaal top.

goed bedrijf

klant vriendelijk

Punctueel, vakkundig en klantvriendelijk

Zie boven

Top service!

Hele goede service. Leenauto stond klaar toen ik kwam. Trekhaak is heel netjes geplaatst en duidelijk uitgelegd hoe het werkt.

Topservice

Duidelijk en netjes

Goed geholpen, maar vraag toch altijd af of je zelf mag beoordelen fysiek of iets aan vervanging toe is met behulp van een fotootje.

Prima bedrijf. Doet wat het belooft.

Vriendelijke medewerkers. Leenauto mee. We hebben de auto net pas opgehaald. Er is een trekhaak gemonteerd. Vooralsnog heel tevreden.

top bedrijf fijn om me samen te werken

top

Montage trekhaak: prima gedaan

Zie boven

Niet de gewenste service.

Ik moest zelf vragen of alles goed was. Ging voor een grote beurt Suzuki Swift en keek in de afstempeling van onderhoudsboekje stond kleine beurt. Zwaardere geluid claxon gevraagd en blijkt even hard geluid te geven. Al met al niet gekregen wat ik verwachtte. de volgende dag werd ik door Patrick gebeld waarom ik niet tevreden was. ik heb mijn ongenoegen geuit en ik moet zeggen dat Patrick heel begrijpend en coulant was en gelijk een nieuwe afspraak met mij maakte om dit allemaal op te lossen. Chapeau !!!

fijn garagebedrijf

Een garagebedrijf dat zich prima aan de afspraken houdt en goed met de klant communiceert.

Leuk geholpen, leuke ANWB /actie.

Uitstekende service altijd klantvriendelijk

Hier wordt je goed en snel geholpen voor een eerlijke prijs super

Werkzaamheden keurig en volgens afspraak uitgevoerd

Werkzaamheden keurig en volgens afspraak uitgevoerd

prima, tel. vriendelijk en informatief

konden antwoord geven op mijn vragen, konden ook de fietsendrager leveren en wit kenteken. Fijn dat er uitgebreid uitleg gegeven werd hoe ik de fietsdrager eraf en erop kon krijgen en de trekhaak kon verwijderen en weer aansluiten.

zeer prettig

vriendelijk, behulpzaam en vertrouwd overkomend

Vriendelijke en enthousiaste monteurs

Vakkundige montage van de trekhaak

Snel geholpen, goede service

Snel geholpen, goede service

Gewoon perfect

Ik wilde een trekhaak onder mijn auto met een fietsendrager. Werd uitstekend geadviseerd. Afspraak gemaakt en alles werd geregeld. Ook een goede uitleg gekregen van één van de monteurs bij oplevering. Hij nam daar de tijd voor. Uiterst vriendelijk. Goed bedrijf!

Altijd volledig betrouwbaar en transparant

Ik ben sinds 2009 vaste klant bij Melvin en de crew voor het onderhoud van m'n auto. Omdat ik zelf geen autokenner hebben ze me ook uitgebreid geadviseerd bij de aankoop van m'n nieuwe auto. Ik breng m'n familie en vriendenkring ook altijd bij hen en ook zij blijven klant. Simpelweg omdat deze jongens betrouwbaar en integer zijn.

Heel vriendelijk en netjes

Zowel aan de telefoon als in de werkplaats zijn ze heel vriendelijk, meedenken en netjes. We zijn heel blij met de nieuwe trekhaak en de service.

Prima garage snelle service

Trekhaak laten plaatsen vriendelijk personeel en snel geholpen. Alles netjes gemonteerd.

Super goed en correct behandeld!

Super goed en correct behandeld! Duidelijke En uitgebreide uitleg na de aankoopkeuring! Aanrader!