Cfm afspraak

Goed werk, prima service

Trekhaak is netjes geplaatst, goede communicatie en service, redelijke prijs, dus ik ben dik tevreden.

Goede service koppelibg vervangen ook nog de auto gewassen.bedankt.goede service.

goede service koppelibg vervangen.ook nog de auto gewassen.niet zo vrolijk want ik heb nu geen werk maar dit geeft mij weer energie.nogmaals bedankt.

Men had het wel druk. Dus even moeten wachten. Wel goede uitleg

Alles volgens plan

ik ben echt tevreden

Top service

Goeie snelle service maken waar wat ze zeggen 👍🏻

Zeer goede service. Snel en betrouwbaar.

We hebben via Service-right onze 2 auto's een kleine beurt en 1 x een APK geregeld bij Kuipers. Het scheelde minstens de helft aan kosten, en het is een uitstekende service. Geen gepush om extra kosten uit te geven. We komen zeker terug.

Hele snelle diagnose, service en reparatie

Hele eerlijke, prettig communicerende vaklui met heldere uitleg. Daarbij binnen een dag service en reparatie, incl. ophalen. Zeer aan te raden.

geweldig

wordt goed en snel geholpen en niet duur

super

adequaat en zeer professioneel

prima werk geleverd

goed en vriendelijk geholpen

super

snel, correct, efficient, vriendelijk en klantgericht met direct een telefoontje over wat de bevindingen waren van de check en men keek zelf naar wat nodig was voor de auto. ik ben blij met jullie. rita blijdorp

Fantastisch

Snel, serieus en betrouwbaar

APK keuring

Een prima vakkundige garage! Komt afspraken die gemaakt zijn na.

Altijd bereid om de problemen op te lossen en staan altijd klaar voor diverse reparaties op korte termijn. Zeer aardige recptionist

DE perfecte service!!!!!

Een BMW Z4 roadster laten importeren door Autoservice Kuipers. Vanaf het eerste contact prima verlopen met veel vertrouwen. Goed advies en zelfs nog een reparatie uitgevoerd na aflevering. Kortom TOPGASTEN!!!!

boven verwachting

Mijn ervaring van vandaag is dat de medewerker achter de balie goed is ingelezen wat er die dag staat gepland. De ICT systemen zijn op orde mijn klantgegevens c.q. mijn bestelling wat snel uit het systeem op te halen en is mogelijk om omissies te voorkomen nogmaals met mij besproken. Bij aflevering heb ik in de auto de uitgebreide documentatie aangetroffen als mede een afgevinkte controlelijst. Bedankt voor de service

Top service!

Al jaren goede service. Klantvriendelijk, denken met je mee en snelle service.

Al jaren een zeer betrouwbaar adres voor zowel een aankoop van een auto of onderhoud

Heb al een aantal jaren ervaring met deze garage en niets anders dan lof voor deze jongens .deze weten nog wat klantvriendelijk is en service .

Eigenlijk zoals het hoort!

Je wordt als een klant goed behandeld. Duidelijke afspraken en mee denken met (andere) oplossingen.

Fijne communicatie en uitstekende service

Rook onder de motorkap. Auto bij garage Kuipers neergezet en ik kon de volgende dag weer veilig de weg op. Netjes ingelicht over het mankement en de kosten.

Zakelijke, alerte service

Om met plezier terug te komen

Goed geholpen

Ze kwamen de auto netjes ophalen en weer gewassen terug. Grote beurt gehad en Apk. Er moest nog wat vervangen worden, werd netjes uitgelegd waarom.

Goede service, duidelijke communicatie en zeer betrouwbaar!

Hele goede ervaring. Ik bracht mijn auto voor een kleine beurt en ik werd goed geholpen. Alles wordt van te voren met je besproken wat voor reparaties er eventueel verricht zouden moeten. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje! Ik breng mijn auto volgende keer weer naar Autoservice Kuipers!