Uitstekend!

Enige minpuntje was dat de leenauto niet af getankt was. Dat lijkt wel zo op de meter als er weinig mee gereden is en is dus lastig te checken. Ik kom tot die conclusie omdat ik heen en weer ben gereden naar Leiderdorp en dat is 18 km en is dus 36 km totaal.Laten we 40 km reken voor de zekerheid.En ik moest 6,3 liter tanken toen klotste de benzine eruit en was die dus vol. 40 km en daar 6,3 ltr benzine voor gebruiken met een rustige rijstijl die ik heb dat kan niet met dit autootje. Die loopt denk gemiddeld 1 op 15 met dat 3 pittertje dus dat zou dan zo kleine 3 ltr moeten zijn in mijn ogen. Dus de 13.83 euro die ik erin gegooid was iets teveel van goede denk ik! Misschien toch een iets ander controle systeem gaan gebruiken al zou zo 1 2 3 niet weten hoe. Misschien een rietje of iets dergelijks in de tank steken en gewoon peilen en checken.Jammer overigens dat je mensen niet op dr woord kan geloven en vertrouwen. Verder een uitstekende service! p.s. getankt bij de BP bezinestation vlakbij jullie.

Prima en snelle service

Trekhaak geïnstalleerd en snel gemonteerd

super!

kwam in nood bij kuipers. Accu moest meteen vervangen worden. In een uur geregeld. Topservice!

Vriendelijke vakmanschap behandeld

Goed en betroubaar

Omdat alles altijd netjes wordt besproken en ook gedaan wordt.

Alleen maar positieve ervaringen

Prima service en communicatie

Ik kom al jaren bij Kuipers en altijd tevreden geweest. Medewerkers zijn vriendelijk, kundig en altijd bereid om mee te denken.

Prettig autobedrijf

Ik werd goed geholpen, ze waren flexibel met verplaatsten afspraak en vooral de elektrische leen fiets was een dikke plus.

Goede en eerlijke service

Zojuist mijn 3e auto hier gekocht. Altijd goede service.

Fijne ervaring

Transparant, bellen netjes op en denken mee. Vriendelijk personeel.

Duidelijk en vriendelijk.

Telefonisch heel goed bereikbaar. Denkt goed mee en is flexibel. Prima!

Vriendelijke en behulpzaam!

Vriendelijke en vlotte bediening bij binnenkomst. En een paar uur later zat de trekhaak er mooi gemonteerd onder. Uitleg was netjes!

Snelle en goede service

Trekhaak vakkundig en snel geplaatst

Very happy overall with the experience with them

It was very good experience from reservation to service. Only improvement can be arrangement of spare vehicle, pick and delivery service..

• Would you recommend us? Yes

Goede service, vriendelijk.

En mooie inrichting. Sfeervol en niet zakelijk kaal en wit!

Altijd een goede en snelle service!

Vriendelijk geholpen.

Jammer dat ik 4 keer moest mailen voordat de offerte voor de beurt werd opgestuurd. Anders was het cijfer een stuk hoger geweest.

Goede en prettige service

Na offerte snel een afspraak. Goede instructies rond te verrichten werkzaamheden (trekhaak plaatsen). Goede uitleg over de afneembare trekhaak en prettig contact met medewerker.

Heel vriendelijk en netjes geholpen met de aan aankoop van een auto.

Makkelijk een afspraak te maken. Nette aflevering.

Betrouwbaar, eerlijk en klantvriendelijk

Inmiddels kom ik al 10 jaar bij Kuipers en is altijd goed geweest. Kleine dingen zoals uitlezen en een enkele keer schroef in een band werd als vaste klant meteen tussendoor gedaan. Nu inruil van priveauto voor bedrijfsbus ook zeer netjes geregeld.

Ik heb geen verstand van auto’s maar komen eerlijk en betrouwbaar over

What you see is what you get!!

Kuipers Zoetermeer. Prachtige zaak,hartelijk ontvangst. Betrokken personeel Prachtige Audi A4 gekocht afkomstig van monteur Wesley.Persoonlijk contact gehad over het verleden vd auto,geeft een prettig en vertrouwd gevoel.

Hebben de APK snel gedaan en netjes

Zie boven

Snel en goede prijs