goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool Mullens is een betrouwbare en slagvaardige rijschool. Instructeur Steven is een gezellige rijleraar die van een praatje houdt. Het rijden leer je in stappen en Steven heeft veel ervaring waardoor hij goed weet welke punten verbeterd moeten worden. Tijdens de lessen rijd je zelfstandige routes door Utrecht en bij het CBR, waardoor delen van een CBR examen mogelijk langskomen. Na een aantal lessen neemt Steven je mee naar Tiel om goed te leren kijken en om rotondes te leren rijden. \r\n\r\nDe lesauto rijd erg fijn en trekt vlot op bij het invoegen. Ik ben blij dat ik bij Steven een lessenpakket heb genomen.\r\n\r\nMijn broer en ik zijn allebei in één keer geslaagd voor ons rijexamen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijlessen met zijn altijd erg gezellig, Steven heeft altijd wel een nieuw verhaal te vertellen.\r\nDaarnaast heeft Steven overduidelijk veel ervaring en leert hij je goed hoe je auto moet rijden om te kunnen slagen.\r\n\r\nIk ben in één keer geslaagd door Steven en ben dan ook erg blij en tevreden over hem.\r\n\r\nik beveel hem zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Steven is een zeer ervaren rij-instructeur. Hij erg vriendelijk maar ook duidelijk, dit had ik wel nodig. Daarnaast weet Steven percies wat het CBR verwacht, dus op deze manier kan hij ons goed klaarstomen voor het examen. \r\nIk heb altijd erg fijne en gezellige lessen gehad van Steven. Een echte aanrader dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Steven Mullens weet precies hoe het CBR jou wil zien rijden en kan dit op een duidelijke, logische manier uitleggen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een vriend van mij bij Autorijschool Mullens terechtgekomen, en dat was een uitstekende idee! Bij Steven in de auto voel je je direct op je gemak. Vanaf de eerste les laat hij je al zeer zelfstandig rijden. Aan alles merk je dat Steven al snel doorheeft wat je sterke en zwakke punten zijn. Bovendien kent hij verschillende routes waar je een hoop van opsteekt. Dankzij de RIS-methode die Steven hanteert zit je al snel zelfverzekerd achter het stuur. Daarnaast is de sfeer in de auto echt altijd top! Voor iedereen in de omgeving van Nieuwegein/Utrecht een absolute aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Steven kan je door zijn jaren lange ervaring in de auto heel snel de essentie van autorijden bijbrengen. Dit doet hij op een leerzame en duidelijke manier. Ook maakt hij het tijdens de ritten erg gezellig met een mooi verhaal! Lessen zijn altijd flexibel en in goed overleg te plannen! Daarnaast zorgt Steven er altijd voor dat je de lestijd optimaal kunt benutten. Hij is nooit te laat!\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke rijschool met vriendelijke instructeur! Steven weet als geen ander wat autorijden is en als je het een beetje onder de knie krijgt kijkt hij waar je zwakke punten liggen en hamert er flink op door om het te verbeteren. Mede hierdoor ben ook ik in 1 keer geslaagd

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongelofelijk veel geleerd en hele leuke lessen gehad. Was heel flexibel met inplannen van de lessen en leert je goed en zelfverzekerd rijden. Vandaag bij de eerste keer geslaagd, met dank aan niemand anders dan Steven.

goede service, goed behandeld

goede begeleiding is altijd helder en transparant naar zijn leerlingen en ook altijd optijd :)

goede service, goed behandeld

Hartstikke fijne kerel, die ook nog eens een erg ervaren bestuurder is. Kan je goed dingen bijbrengen, maar altijd in voor een dolletje. Altijd een lekker muziekje op, echt een aandrader!

goede service, goed behandeld

Zojuist in één keer mijn rijbewijs gehaald bij Steven. Door Steven zijn lange rijervaring weet hij precies waar hij met je moet oefenen, om de problemen die jij hebt te verhelpen. Ook bewijst Steven weer dat leren en gezelligheid wel samen kan, hierdoor worden de lessen een stuk leuker :) Kortom, zoek je een ervaren rijinstructeur die de lessen interessant en leuk maakt, dan moet je bij rijschool Mullens zijn.

goede service, goed behandeld

Ik ben via een vriend terecht gekomen bij Autorijschool Mullens, en heb hier geen spijt van! De beste heer weet de beste routes en helpt je goed op weg naar het rozen pasje. Is zeer oprecht en wijst je goed op je fouten zodat je er wat aan kan gaan doen. De TTT zou ik nemen want dan weet je waar je aan toe bent bij je examen en ben je goed voorbereid. Af en toe was kon hij niet rijden maar dat lost ie wel goed op.

goede service, goed behandeld

Autorijschool Mullens is een uitstekende rijschool met een goede rijinstructeur die jouw op een leuke en deskundige manier naar het rijexamen begeleidt. Hij ziet precies waar je sterke en zwakke punten liggen, en past zijn lessen hier ook op aan. Hierdoor heb ik mijn rijbewijs in 1 keer weten te behalen. Bovendien is het altijd gezellig in de auto.

voldoende, een redelijke ervaring

Rijschool mullens is een goed bedrijf. Steven ( de rij instructeur ) weet wat auto rijden is. Hij ziet snel wat je kan en wat je moeilijk vind en daar gaat hij je op trainen. Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd

goede service, goed behandeld

Autorijschool Mullens is een goede en prettige rijschool. Rijinstructeur Steven is erg gezellig en spraakzaam in de auto met altijd wel een nieuw verhaal om te vertellen. Zo is het nooit saai in de auto. Maar ook weet hij heel goed wanneer hij stil moet zijn om jou je ding te laten doen om geconcentreerd rotondes en kruispunten te overzien. Vanaf de eerste les laat Steven je al zelf rijden, wat ik zelf erg spannend maar ook heel leuk vond! Zodra je iets verkeerds doet zegt hij dit direct. Hij laat jou dan zelf bedenken hoe het anders kon of hij verteld zelf hoe het moet. Door middel van verschillende oefeningen, zoals het volgen van een auto of het doen van een parkeeropdracht zodra er een 5 in een nummerbord zit, zorgt hij ervoor dat je niet alleen met het besturen bezig bent, maar ook leert anticiperen op situaties in het verkeer. Zijn ervaringen op de taxi helpen hierbij erg goed en hebben ervoor gezorgd dat Steven een hele goede rijinstructeur is. Hij kent veel routes van het CBR en rijdt deze ook veelvuldig. Daarnaast weet hij ook veel leuke plekken om jou als bestuurder te testen en beter te maken. Zo neemt hij je mee naar Tiel om daar de vele rotondes en bijkomende fietsers te oefenen. Wat ik ook erg prettig vond bij Autorijschool Mullens, was de auto. Dit is een Peugeot 208 met van alles erop en eraan. De auto rijdt erg lekker en ik persoonlijk vond het een fijne lesauto. Ook heb ik de tussentijdse toets gedaan, wat ik zelf wel fijn vond. Zo wist ik al een beetje wat ik kon verwachten bij mijn examen. Op het moment dat ik goed genoeg reed heeft hij me examen laten doen. Ik ben in 1 keer geslaagd! Steven is een ervaren, gezellige en bovenal een goede rijinstructeur.

goede service, goed behandeld

Een goede rijschool en rij instructeur (Steven), kent veel CBR-routes die hij regelmatig met je oefent, neemt je mee naar Tiel om de rotondes goed te leren. Steven heeft snel door wat je moeilijker en makkelijker vindt, en oefent de moeilijke punten door verschillende opdrachten/spelletjes.

goede service, goed behandeld

Altijd op tijd, gezellige muziek en goede ervaring met autorijden en \'cbr-rijden\'.

goede service, goed behandeld

Autorijschool Mullens is een perfecte rijschool, Steven is met zijn kennis en ervaring prima geschikt als instructeur! Hij legt alles goed en duidelijk uit en legt je de routes uit daar waar je extra op moet letten! Voeg daarbij toe dat er altijd goeie muziek aan staat in zijn auto waardoor de rijlessen nog plezieriger worden! Ik raad deze rijschool aan echt waar! Ik zeg doen!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Autorijschool Mullens, Een echte aanrader zeker als je een beetje onzeker achter het stuur zit. Steven stelt je snel op je gemak en ziet heel snel punten waar je moeite mee hebt. Altijd stipt op tijd en een gezellig praatje in de auto is er altijd. Kort samengevat ik had het niet bij een ander willen behalen ! Een echte aanrader !! Groet, Django

perfect, zeker aan te bevelen

De rijschool Mullens is echt super. Steven leert je op een leuke en oplettende manier autorijden. Als je wat doet wat niet hoort, legt hij gelijk uit wat je fout deed en wat je de volgende keer wel goed moet doen! Ik raad deze rijschool zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

Steven is een super rijleraar. Hij leert je op een leuke en gezellige manier autorijden en geeft ook duidelijke aanwijzingen om jezelf te verbeteren. al met al een top rijschool.

goede service, goed behandeld

Autorijschool Mullens is een toprijschool! Steven leert je op een leuke en luchtige manier autorijden. Hij weet precies waar je zwakke maar ook sterke punten liggen en weet hier op een goede manier zijn les op aan te passen. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

Autorijschool Mullens is een eenmansbedrijf, dit houd in dat de rij-instructeur alles zelf regelt. De rij-instructeur en daarmee dus ook de eigenaar van de rijschool is Steven Mullens. Iedere les komt Steven je thuis ophalen. Ik zelf heb ongeveer 35 uur over mijn rijbewijs gedaan en ben in één keer geslaagd, wat niet geheel vanzelfsprekend is voor het halen van je rijbewijs, al helemaal niet in Utrecht. De meeste van mijn leeftijdsgenoten hebben het pas de 2e keer of zelfs pas na de 3e gehaald. Ik was de 5e op een rij die in één keer geslaagd is bij Steven! --Het rijden zelf-- De eerste les maak je kennis met Steven, deze eerste les mag je al gelijk gas geven en schakelen, onder toezicht natuurlijk! Ook ga je al na een les of twee de snelweg al op, wat extreem leuk is als je nog nooit in een auto hebt gezeten. Je wordt goed begeleid en leert wat het \"Het CBR\" rijden is, het CBR is het bedrijf wat de rijexamens afneemt. Je rijd veel verschillende routes in de omgeving van Utrecht en omstreken, hierdoor weet je hoe de stad in elkaar zit en goed voorbereid bent op het examen. Niet alle verkeerssituaties zijn natuurlijk in Utrecht te vinden, ik ben daarom bijvoorbeeld eens een keer naar Woerden gereden via binnenwegen, daarnaast worden er alle verkeerssituaties meerdere keren behandeld. De rijlessen duren 1,5 uur, vaak breng je eerst de vorige leerling naar huis, dit duurt meestal een kwartier en leer je snelweg rijden en zo\'n beetje alle verkeerssituaties die je in het dagelijks leven tegenkomt. Er wordt gereden in één vaste auto, persoonlijk vind ik de auto er prachtig uitzien en hij rijd uitstekend. --De auto-- Er wordt gereden in de meeste luxe blauwe uitvoering van de Peugeot 208, met een handige functie in het dashboard om het schakelen te leren, het geeft aan wanneer je naar de volgende versnelling kan schakelen. De stoel zit lekker en alles is makkelijk verstelbaar. De auto was net een maand nieuw toen ik begon in november 2012. Dit betekend dat de auto nu slechts 11 maanden oud is, Steven onderhoud zijn auto enorm goed en dit is ook te zien. --Planning-- Vorig jaar, het jaar dat ik het meeste gelest heb, zat ik nog op de middelbare school. Steven is heel flexibel met lessen inplannen, vaak is er wel wat te regelen met lessen na school. Er kan zelf gekozen waar je opgehaald wilt worden. Omdat ieders roosters en plannen in de week steeds per week veranderen worden lessen per week ingeplant. Steven rijd niet s\'avonds, maar dit is voor mij geen probleem geweest, vooral in de winter is het niet fijn om constant s\'avonds te lessen. Wel heb ik een keer eind van de middag in de winter gelest, toen het al donker was, zo leer je ook in het donker naar verkeer kijken wat toch een tikkeltje anders is. Steven was voor een periode best ziek geweest, dit zorgde voor enige frustratie aangezien Steven alles alleen doet en er geen vervanger beschikbaar is. Steven was hier heel flexibel in en was bereid gewoon in het weekend te lessen. Communiceren gaat via Whatsapp, handig bijvoorbeeld als je niet uit je hoofd weet wanneer je de week daarna kan lessen. --Deskundigheid-- Steven heeft al vele jaren ervaring in het verkeer, voordat hij zijn eigen rijschool opzette was hij taxichauffeur. Nu is hij al vier jaar rij-instructeur. Deze ervaring is zeer zeker te merken, hij weet wat hij doet en neemt verantwoordelijkheid. Beginnende rijscholen weten niet goed wat er op een rijexamen verwacht wordt van de kandidaat, Steven heeft dus al jaren ervaring en weet precies waar op gelet moet worden. Steven weet wanneer een leerling klaar is voor het examen, hij brengt je tot 20% boven wat van je verwacht wordt op het examen, wat er toe leid dat de kans dat je in één keer slaagt een stuk hoger ligt. --Prijs-- Autorijlessen zijn enorm duur, het maakt niet uit naar welke rijschool je gaat, het kost gewoon veel geld. Alle prijzen liggen ongeveer wel bij elkaar. Het verschil is wel dat bij Autorijschool Mullens de kans groter is dat je in één keer slaagt, een examen kost ongeveer €210 bij een willekeurige rijschool, dit kost een flinke smak met geld wat al gelijk het verschil tussen een goedkope en een dure rijschool overbrugt. Een voorbeeld: een vriend van me lest bij een rijschool via Groupon, hij is vorige week voor de 3e keer gezakt. Uiteindelijk ben ik blij dat ik voor dit geld heb kunnen slagen bij Autorijschool Mullens. Al met al ben ik blij dat ik Steven als rij-instructeur heb gehad, hij is aardig en kan altijd wel met hem lachen. Als ik terug kijk om mijn rijlessen heb ik het goed naar mijn zin gehad en blijf het enorm gaaf vinden dat ik in de sneeuw heb kunnen driften in de winter. Ik kan Autorijschool zeker aanbevelen, het is een persoonlijke rijschool waar je met een gerust hart examen mee kan doen.

goede service, goed behandeld

Haalt je zwakke punten er heel snel uit. Krijgt goeie tips en weet elke detail die je nodig om te kunnen slagen. Mullens is zeker aan te raden!