Fijne lessen gehad. Vriendelijke instructeur met veel geduld. Aanrader!

Wij zijn beide in één keer geslaagd. De lessen waren afwisselend, gezellig en vooral leerzaam.

Niet alleen een rij-instructeur maar ook een vriend, hij heeft me super goed geholpen om mijn rijbewijs in 1x te halen. Zeker een aanrader !

Hele fijne lessen gehad bij steven, hij probeert elke keer weer andere routes te rijden waardoor er veel afwisseling is! Maar je rijdt ook veel rondom het cbr om voor te bereiden op het examen. Ik heb veel geleerd tijdens de lessen.

Steven is een toffe kerel. Qua rijtijden is hij flexibel, geeft altijd een schone auto tot je beschikking, is altijd wel in voor een grap en zorgt er altijd voor dat er goede muziek is. Het lessen was dus altijd gezellig, maar het belangrijkste is is dat hij je veel kan leren en dat hij je goed voorbereid op je rijexamen.

Autorijschool Mullens is een betrouwbare en slagvaardige rijschool. Instructeur Steven is een gezellige rijleraar die van een praatje houdt. Het rijden leer je in stappen en Steven heeft veel ervaring waardoor hij goed weet welke punten verbeterd moeten worden. Tijdens de lessen rijd je zelfstandige routes door Utrecht en bij het CBR, waardoor delen van een CBR examen mogelijk langskomen. Na een aantal lessen neemt Steven je mee naar Tiel om goed te leren kijken en om rotondes te leren rijden. De lesauto rijd erg fijn en trekt vlot op bij het invoegen. Ik ben blij dat ik bij Steven een lessenpakket heb genomen. Mijn broer en ik zijn allebei in één keer geslaagd voor ons rijexamen!

De rijlessen met zijn altijd erg gezellig, Steven heeft altijd wel een nieuw verhaal te vertellen. Daarnaast heeft Steven overduidelijk veel ervaring en leert hij je goed hoe je auto moet rijden om te kunnen slagen. Ik ben in één keer geslaagd door Steven en ben dan ook erg blij en tevreden over hem. ik beveel hem zeker aan!

Steven is een zeer ervaren rij-instructeur. Hij erg vriendelijk maar ook duidelijk, dit had ik wel nodig. Daarnaast weet Steven percies wat het CBR verwacht, dus op deze manier kan hij ons goed klaarstomen voor het examen. Ik heb altijd erg fijne en gezellige lessen gehad van Steven. Een echte aanrader dus!

Steven Mullens weet precies hoe het CBR jou wil zien rijden en kan dit op een duidelijke, logische manier uitleggen.

Via een vriend van mij bij Autorijschool Mullens terechtgekomen, en dat was een uitstekende idee! Bij Steven in de auto voel je je direct op je gemak. Vanaf de eerste les laat hij je al zeer zelfstandig rijden. Aan alles merk je dat Steven al snel doorheeft wat je sterke en zwakke punten zijn. Bovendien kent hij verschillende routes waar je een hoop van opsteekt. Dankzij de RIS-methode die Steven hanteert zit je al snel zelfverzekerd achter het stuur. Daarnaast is de sfeer in de auto echt altijd top! Voor iedereen in de omgeving van Nieuwegein/Utrecht een absolute aanrader.

Steven kan je door zijn jaren lange ervaring in de auto heel snel de essentie van autorijden bijbrengen. Dit doet hij op een leerzame en duidelijke manier. Ook maakt hij het tijdens de ritten erg gezellig met een mooi verhaal! Lessen zijn altijd flexibel en in goed overleg te plannen! Daarnaast zorgt Steven er altijd voor dat je de lestijd optimaal kunt benutten. Hij is nooit te laat!

Leuke rijschool met vriendelijke instructeur! Steven weet als geen ander wat autorijden is en als je het een beetje onder de knie krijgt kijkt hij waar je zwakke punten liggen en hamert er flink op door om het te verbeteren. Mede hierdoor ben ook ik in 1 keer geslaagd

Ongelofelijk veel geleerd en hele leuke lessen gehad. Was heel flexibel met inplannen van de lessen en leert je goed en zelfverzekerd rijden. Vandaag bij de eerste keer geslaagd, met dank aan niemand anders dan Steven.

goede begeleiding is altijd helder en transparant naar zijn leerlingen en ook altijd optijd :)

Hartstikke fijne kerel, die ook nog eens een erg ervaren bestuurder is. Kan je goed dingen bijbrengen, maar altijd in voor een dolletje. Altijd een lekker muziekje op, echt een aandrader!

Zojuist in één keer mijn rijbewijs gehaald bij Steven. Door Steven zijn lange rijervaring weet hij precies waar hij met je moet oefenen, om de problemen die jij hebt te verhelpen. Ook bewijst Steven weer dat leren en gezelligheid wel samen kan, hierdoor worden de lessen een stuk leuker :) Kortom, zoek je een ervaren rijinstructeur die de lessen interessant en leuk maakt, dan moet je bij rijschool Mullens zijn.

Ik ben via een vriend terecht gekomen bij Autorijschool Mullens, en heb hier geen spijt van! De beste heer weet de beste routes en helpt je goed op weg naar het rozen pasje. Is zeer oprecht en wijst je goed op je fouten zodat je er wat aan kan gaan doen. De TTT zou ik nemen want dan weet je waar je aan toe bent bij je examen en ben je goed voorbereid. Af en toe was kon hij niet rijden maar dat lost ie wel goed op.

Autorijschool Mullens is een uitstekende rijschool met een goede rijinstructeur die jouw op een leuke en deskundige manier naar het rijexamen begeleidt. Hij ziet precies waar je sterke en zwakke punten liggen, en past zijn lessen hier ook op aan. Hierdoor heb ik mijn rijbewijs in 1 keer weten te behalen. Bovendien is het altijd gezellig in de auto.

voldoende, een redelijke ervaring

Rijschool mullens is een goed bedrijf. Steven ( de rij instructeur ) weet wat auto rijden is. Hij ziet snel wat je kan en wat je moeilijk vind en daar gaat hij je op trainen. Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd

Autorijschool Mullens is een goede en prettige rijschool. Rijinstructeur Steven is erg gezellig en spraakzaam in de auto met altijd wel een nieuw verhaal om te vertellen. Zo is het nooit saai in de auto. Maar ook weet hij heel goed wanneer hij stil moet zijn om jou je ding te laten doen om geconcentreerd rotondes en kruispunten te overzien. Vanaf de eerste les laat Steven je al zelf rijden, wat ik zelf erg spannend maar ook heel leuk vond! Zodra je iets verkeerds doet zegt hij dit direct. Hij laat jou dan zelf bedenken hoe het anders kon of hij verteld zelf hoe het moet. Door middel van verschillende oefeningen, zoals het volgen van een auto of het doen van een parkeeropdracht zodra er een 5 in een nummerbord zit, zorgt hij ervoor dat je niet alleen met het besturen bezig bent, maar ook leert anticiperen op situaties in het verkeer. Zijn ervaringen op de taxi helpen hierbij erg goed en hebben ervoor gezorgd dat Steven een hele goede rijinstructeur is. Hij kent veel routes van het CBR en rijdt deze ook veelvuldig. Daarnaast weet hij ook veel leuke plekken om jou als bestuurder te testen en beter te maken. Zo neemt hij je mee naar Tiel om daar de vele rotondes en bijkomende fietsers te oefenen. Wat ik ook erg prettig vond bij Autorijschool Mullens, was de auto. Dit is een Peugeot 208 met van alles erop en eraan. De auto rijdt erg lekker en ik persoonlijk vond het een fijne lesauto. Ook heb ik de tussentijdse toets gedaan, wat ik zelf wel fijn vond. Zo wist ik al een beetje wat ik kon verwachten bij mijn examen. Op het moment dat ik goed genoeg reed heeft hij me examen laten doen. Ik ben in 1 keer geslaagd! Steven is een ervaren, gezellige en bovenal een goede rijinstructeur.

Een goede rijschool en rij instructeur (Steven), kent veel CBR-routes die hij regelmatig met je oefent, neemt je mee naar Tiel om de rotondes goed te leren. Steven heeft snel door wat je moeilijker en makkelijker vindt, en oefent de moeilijke punten door verschillende opdrachten/spelletjes.

Altijd op tijd, gezellige muziek en goede ervaring met autorijden en \'cbr-rijden\'.

Autorijschool Mullens is een perfecte rijschool, Steven is met zijn kennis en ervaring prima geschikt als instructeur! Hij legt alles goed en duidelijk uit en legt je de routes uit daar waar je extra op moet letten! Voeg daarbij toe dat er altijd goeie muziek aan staat in zijn auto waardoor de rijlessen nog plezieriger worden! Ik raad deze rijschool aan echt waar! Ik zeg doen!!!

Autorijschool Mullens, Een echte aanrader zeker als je een beetje onzeker achter het stuur zit. Steven stelt je snel op je gemak en ziet heel snel punten waar je moeite mee hebt. Altijd stipt op tijd en een gezellig praatje in de auto is er altijd. Kort samengevat ik had het niet bij een ander willen behalen ! Een echte aanrader !! Groet, Django