Top rijschool erg professioneel en ook nog eens gezellig! In een keer geslaagd en een top tijd gehad!

Leerzame en gezellige lessen gehad van Stefan. Hij neemt de tijd om dingen uit te leggen en regelmatig te herhalen. Je rijdt geregeld naar of van het CBR en de hele regio door. Als je aan het rijexamen begint zijn er nog maar weinig straten te vinden waar je nog nooit bent geweest.

Vanaf de eerste les voelde ik me al op me gemak tijdens het autorijden doordat steven altijd alles rustig en duidelijk uitlegd. Je merkt dat hij veel kennis heeft op het gebied van autorijden en wat het cbr van je verwacht. Je kan ook nog eens goed praten met steven waardoor de lessen erg gezellig waren. Door steven ben ik in 1x geslaagd, echt een aanrader!

Rijschool Mullens, gezellige en vooral goede rijschool. Had in de proefles al een goede klik met de rij-instructeur. Ik voelde me op mijn gemak achter het stuur, en alles werd duidelijk en netjes uitgelegd, naarmate de lessen volgde wist Steven precies aan welke zwakke punten ik moest werken om een goede automobilist te worden, en mijn rijbewijs te behalen. En met succes, ook ik haalde in 1x mijn rijbewijs. Groetjes

Altijd leuke lessen gehad!! Je kan lachen met deze man en tegelijkertijd heel veel leren! Fantastische tijd gehad en ik beveel hem zeker aan!!

Leerzame en gezellige lessen gehad. Af en toe ook eens over wat anders gepraat, maar het was wel altijd serieus.

Hele fijne lessen altijd gehad bij mullens. Hartstikke gezellig maar ook serieus wanneer nodig. Zeker een goede rijschool als je op CBR niveau wilt zitten. Top tijd gehad!!

Super lessen gehad. Altijd gezellig in de auto, goed rij advies, geduldig. Een top rijschool !

Super leuke lessen, altijd leuke gesprekken en vooral duidelijk en leerzaam. Kortom top rijschool.

Fijne lessen gehad. Vriendelijke instructeur met veel geduld. Aanrader!

Wij zijn beide in één keer geslaagd. De lessen waren afwisselend, gezellig en vooral leerzaam.

Niet alleen een rij-instructeur maar ook een vriend, hij heeft me super goed geholpen om mijn rijbewijs in 1x te halen. Zeker een aanrader !

Hele fijne lessen gehad bij steven, hij probeert elke keer weer andere routes te rijden waardoor er veel afwisseling is! Maar je rijdt ook veel rondom het cbr om voor te bereiden op het examen. Ik heb veel geleerd tijdens de lessen.

Steven is een toffe kerel. Qua rijtijden is hij flexibel, geeft altijd een schone auto tot je beschikking, is altijd wel in voor een grap en zorgt er altijd voor dat er goede muziek is. Het lessen was dus altijd gezellig, maar het belangrijkste is is dat hij je veel kan leren en dat hij je goed voorbereid op je rijexamen.

Autorijschool Mullens is een betrouwbare en slagvaardige rijschool. Instructeur Steven is een gezellige rijleraar die van een praatje houdt. Het rijden leer je in stappen en Steven heeft veel ervaring waardoor hij goed weet welke punten verbeterd moeten worden. Tijdens de lessen rijd je zelfstandige routes door Utrecht en bij het CBR, waardoor delen van een CBR examen mogelijk langskomen. Na een aantal lessen neemt Steven je mee naar Tiel om goed te leren kijken en om rotondes te leren rijden. De lesauto rijd erg fijn en trekt vlot op bij het invoegen. Ik ben blij dat ik bij Steven een lessenpakket heb genomen. Mijn broer en ik zijn allebei in één keer geslaagd voor ons rijexamen!

De rijlessen met zijn altijd erg gezellig, Steven heeft altijd wel een nieuw verhaal te vertellen. Daarnaast heeft Steven overduidelijk veel ervaring en leert hij je goed hoe je auto moet rijden om te kunnen slagen. Ik ben in één keer geslaagd door Steven en ben dan ook erg blij en tevreden over hem. ik beveel hem zeker aan!

Steven is een zeer ervaren rij-instructeur. Hij erg vriendelijk maar ook duidelijk, dit had ik wel nodig. Daarnaast weet Steven percies wat het CBR verwacht, dus op deze manier kan hij ons goed klaarstomen voor het examen. Ik heb altijd erg fijne en gezellige lessen gehad van Steven. Een echte aanrader dus!

Steven Mullens weet precies hoe het CBR jou wil zien rijden en kan dit op een duidelijke, logische manier uitleggen.

Via een vriend van mij bij Autorijschool Mullens terechtgekomen, en dat was een uitstekende idee! Bij Steven in de auto voel je je direct op je gemak. Vanaf de eerste les laat hij je al zeer zelfstandig rijden. Aan alles merk je dat Steven al snel doorheeft wat je sterke en zwakke punten zijn. Bovendien kent hij verschillende routes waar je een hoop van opsteekt. Dankzij de RIS-methode die Steven hanteert zit je al snel zelfverzekerd achter het stuur. Daarnaast is de sfeer in de auto echt altijd top! Voor iedereen in de omgeving van Nieuwegein/Utrecht een absolute aanrader.

Steven kan je door zijn jaren lange ervaring in de auto heel snel de essentie van autorijden bijbrengen. Dit doet hij op een leerzame en duidelijke manier. Ook maakt hij het tijdens de ritten erg gezellig met een mooi verhaal! Lessen zijn altijd flexibel en in goed overleg te plannen! Daarnaast zorgt Steven er altijd voor dat je de lestijd optimaal kunt benutten. Hij is nooit te laat!

Leuke rijschool met vriendelijke instructeur! Steven weet als geen ander wat autorijden is en als je het een beetje onder de knie krijgt kijkt hij waar je zwakke punten liggen en hamert er flink op door om het te verbeteren. Mede hierdoor ben ook ik in 1 keer geslaagd

Ongelofelijk veel geleerd en hele leuke lessen gehad. Was heel flexibel met inplannen van de lessen en leert je goed en zelfverzekerd rijden. Vandaag bij de eerste keer geslaagd, met dank aan niemand anders dan Steven.

goede begeleiding is altijd helder en transparant naar zijn leerlingen en ook altijd optijd :)