Goede rijlessen waardoor ik in 1x ben geslaagd!

Goede rijlessen met uitstekende begeleiding. Daarnaast is het altijd gezellig in de auto en is het nooit stil.

Praktijkexamen in 1 keer gehaald

Duidelijke en gezellige rij-instructeur.

Duidelijke uitleg, in één keer geslaagd!!!

Je krijgt duidelijke uitleg tijdens de rijlessen, daardoor ben ik in één keer geslaagd voor mijn praktijkexamen.

Uitstekende begeleiding

Zeer ervaren en gezellig om naast te zitten. Bij een fout leid hij je af met een gesprek of verhaal zodat je weer rustig door kan rijden. Erg duidelijk en goede les opbouw. Vandaag examen gehaald dankzij Mullens!

Leerzaam en gezellig!

In een keer geslaagd, terwijl ik begon als een stumper. Ook nog eens gezellige lessen!

Top lessen

Het zal nooit saai of stil zijn in de auto. Er staat altijd goeie muziek op en word gezellig gekletst. Maar dit gaat zeker niet ten koste van de tijd om te leren.

Goede rijschool

Altijd fijne en zeker leerzame lessen kunnen rijden. Er werd duidelijk uitgelegd wat er van je verwacht werd bij het examen van het CBR. Hierdoor altijd met vertrouwen het examen in gegaan. Deze rijschool is zeker aan te raden en zeker ook voor onzekere leerlingen (zoals ik :)).

goede rijschool

hele fijne lessen gehad en veel ervaring opgedaan. Ik raad deze rijschool zeker aan!

Uitstekende lessen gehad, altijd duidelijk in de uitleg.

Iedereen die ik ken die bij deze rijschool zat was er positief over, dus voor mij was de keuze snel gemaakt. Geslaagd en blij met mijn rijbewijs!

Helemaal goed

Duidelijke en goede rijles, niks te klagen

Goed, gezellig en duidelijk

Allereerst was er altijd een fijne sfeer in de auto en konden we erg goede gesprekken hebben. Ik werd erg goed geholpen en het werd me duidelijk verteld. Hier had ik echt wat aan.

Altijd een leuke sfeer in de auto en alles wordt goed en duidelijk uit gelegd!

Fijne lessen

Het is altijd gezellig in de auto. Steven is een goede rijinstructeur met een duidelijke en fijne uitleg

Goede leerzame rijschool

Leerzame lessen met een rij-instructeur met veel ervaring. De lessen zijn gezellig en er wordt duidelijk uitgelegd waar je goed op moet letten bij je examen. Ik raad deze rijschool daarom ook zeker aan!

Duidelijk uitleg en top instructeur. Je wordt echt goed voorbereid om je examen zonder zorgen af te rijden en veilige kilometers te maken nadat ik me rijbewijs heb opgehaald. Raad deze rijschool aan iedereen aan want instructeur zorgt ervoor dat je in een keer slaagt.

Zowel ik als mijn examinator zouden deze rijschool aanbevelen na mijn vlekkeloze examen.

Door de lockdown kon ik lange tijd niet rijlessen. Maar na versoepelingen kon ik 4x lessen voor mijn rijexamen en haalde ik mijn rijbewijs. Ik heb mijn rijbewijs aan de ervaring van Mullens te danken.

Goede rijschool

Goede en leerzame rijschool. Legt duidelijk uit hoe het cbr wilt zien dat je rijdt en je lest op examenroutes zodat je goed voorbereidt je examen in gaat. Mede hierdoor in één keer geslaagd.

Leerzame en leuke rijschool

Leerzame en leuke rijschool, waar alles goed en duidelijk wordt uitgelegd. Er wordt goed gekeken naar de dingen die je persoonlijk wat lastiger vindt en dit wordt dan herhaald totdat je het perfect beheerst. Ook is het nooit saai in de auto, want Steven was altijd in voor een praatje. Ik keek altijd uit naar de rijlessen en zal deze rijschool ook zeker aanraden!

Super rijschool met een hoop plezier.

Er word tijd genomen voor de leerling en op een leuke manier lesgegeven. Het is altijd gezellig en ontspannen in de auto. Daarnaast word er ook duidelijk uitgelegd wat de examinator wilt zien en ga je goed voorbereid je examen in. Zeker een rijschool om aan te raden!

Prima rijschool

Goede instructeur met goed gevoel voor humor. In 1x geslaagd bij Steven. Legt duidelijk en goed uit.

super leuk en leerzaam!

Ik ben begonnen in Januari met rijles bij Stefen en ik ben 10 September in 1x geslaagd. De lessen waren altijd heel erg leerzaam maar ook heel erg leuk! Altijd er erg gezellig in de auto. Hij legt altijd duidelijk uit waardoor ik mij ook goed achter het stuur voelde. Stefen bedankt voor de leuke lessen!!!

Leerzame rijschool, geeft goed les en legt alles rustig en duidelijk uit. Rijbewijs vlot gehaald dankzij de goed uitleg. Kortom een goede rijschool.

perfect, zeker aan te bevelen

Leerzame en gezellige lessen gehad bij rijschool Mullens. Je leert precies wat je moet weten/kunnen en er word daarbij ook zeer goed geoefend op rijvaardigheid. Hij neemt genoeg tijd om dingen te herhalen, net zo lang totdat je het goed beheerst Kortom een zeer leuke en goede rijschool.

goede service, goed behandeld

Steven is een top gozer, het is altijd gezellig in de auto en hij is altijd in voor een praatje. Hij legt alles goed en duidelijk uit en weet precies waar het CBR oplet. Ook geeft hij je gelijk feedback hoe je dingen beter of anders kunt doen. Steven bedankt voor de leuke lessen. Echt een aanrader voor anderen.

perfect, zeker aan te bevelen

Dankzij Steven heb ik het enorm leuk gehad tijdens elke les. Goede en duidelijke instructies en altijd een leuk praatje. Zeker een aanrader om hier je lessen te volgen! Super fijne lessen gehad! Bedankt!