Goed, gezellig en duidelijk

Allereerst was er altijd een fijne sfeer in de auto en konden we erg goede gesprekken hebben. Ik werd erg goed geholpen en het werd me duidelijk verteld. Hier had ik echt wat aan.

Altijd een leuke sfeer in de auto en alles wordt goed en duidelijk uit gelegd!

Fijne lessen

Het is altijd gezellig in de auto. Steven is een goede rijinstructeur met een duidelijke en fijne uitleg

Goede leerzame rijschool

Leerzame lessen met een rij-instructeur met veel ervaring. De lessen zijn gezellig en er wordt duidelijk uitgelegd waar je goed op moet letten bij je examen. Ik raad deze rijschool daarom ook zeker aan!

Duidelijk uitleg en top instructeur. Je wordt echt goed voorbereid om je examen zonder zorgen af te rijden en veilige kilometers te maken nadat ik me rijbewijs heb opgehaald. Raad deze rijschool aan iedereen aan want instructeur zorgt ervoor dat je in een keer slaagt.

Zowel ik als mijn examinator zouden deze rijschool aanbevelen na mijn vlekkeloze examen.

Door de lockdown kon ik lange tijd niet rijlessen. Maar na versoepelingen kon ik 4x lessen voor mijn rijexamen en haalde ik mijn rijbewijs. Ik heb mijn rijbewijs aan de ervaring van Mullens te danken.

Goede rijschool

Goede en leerzame rijschool. Legt duidelijk uit hoe het cbr wilt zien dat je rijdt en je lest op examenroutes zodat je goed voorbereidt je examen in gaat. Mede hierdoor in één keer geslaagd.

Leerzame en leuke rijschool

Leerzame en leuke rijschool, waar alles goed en duidelijk wordt uitgelegd. Er wordt goed gekeken naar de dingen die je persoonlijk wat lastiger vindt en dit wordt dan herhaald totdat je het perfect beheerst. Ook is het nooit saai in de auto, want Steven was altijd in voor een praatje. Ik keek altijd uit naar de rijlessen en zal deze rijschool ook zeker aanraden!

Super rijschool met een hoop plezier.

Er word tijd genomen voor de leerling en op een leuke manier lesgegeven. Het is altijd gezellig en ontspannen in de auto. Daarnaast word er ook duidelijk uitgelegd wat de examinator wilt zien en ga je goed voorbereid je examen in. Zeker een rijschool om aan te raden!

Prima rijschool

Goede instructeur met goed gevoel voor humor. In 1x geslaagd bij Steven. Legt duidelijk en goed uit.

super leuk en leerzaam!

Ik ben begonnen in Januari met rijles bij Stefen en ik ben 10 September in 1x geslaagd. De lessen waren altijd heel erg leerzaam maar ook heel erg leuk! Altijd er erg gezellig in de auto. Hij legt altijd duidelijk uit waardoor ik mij ook goed achter het stuur voelde. Stefen bedankt voor de leuke lessen!!!

Fantastisch

Leerzame rijschool, geeft goed les en legt alles rustig en duidelijk uit. Rijbewijs vlot gehaald dankzij de goed uitleg. Kortom een goede rijschool.

Leerzame en gezellige lessen gehad bij rijschool Mullens. Je leert precies wat je moet weten/kunnen en er word daarbij ook zeer goed geoefend op rijvaardigheid. Hij neemt genoeg tijd om dingen te herhalen, net zo lang totdat je het goed beheerst Kortom een zeer leuke en goede rijschool.

Steven is een top gozer, het is altijd gezellig in de auto en hij is altijd in voor een praatje. Hij legt alles goed en duidelijk uit en weet precies waar het CBR oplet. Ook geeft hij je gelijk feedback hoe je dingen beter of anders kunt doen. Steven bedankt voor de leuke lessen. Echt een aanrader voor anderen.

Dankzij Steven heb ik het enorm leuk gehad tijdens elke les. Goede en duidelijke instructies en altijd een leuk praatje. Zeker een aanrader om hier je lessen te volgen! Super fijne lessen gehad! Bedankt!

Na eerst bij een andere rijschool te hebben gelest, ben ik uiteindelijk terechtgekomen bij Steven. Hij heeft mij enorm geholpen met o.a. zijn duidelijke uitleg, geduld en de gezellige sfeer in de auto. De lessen hebben erin geresulteerd dat ik met een zelfverzekerd gevoel achter het stuur ga zitten en tevens in één keer geslaagd ben. Steven, super bedankt!

Na 3 doorsnee rijinstructeurs heb ik eindelijk Steven gevonden. Steven heeft snel door hoe de leerling zich achter het stuur gedraagt, geeft gelijk feedback en duidelijke tips. Hij richt je aandacht op alles wat op en om de weg gebeurt. Zijn lessen zijn dynamisch, afwisselend en uitdagend. Mede dankzij Steven ben ik in één keer geslaagd!

In één keer mijn rijbewijs gehaald! Een aardige man die goed is in zijn vak. Hij is flexibel met inplannen en hij geeft je de tips waardoor jij je examen soepel doorloopt.

Ben in een keer geslaagd! Heb in een korte tijd veel geleerd, Steven kan goed uitleggen en is heel aardig. Zeker een aanrader!!

Je wordt hier goed voorbereid op het examen. Naast het feit dat je heel veel in de omgeving van het CBR rijdt, weet Steven precies waar het CBR op let en herhaalt dit ook vaak, zodat voorkomen wordt dat we hierop zakken.

Steven legt je goed en duidelijk uit waarom je bepaalde handelingen aangeleerd krijgt, niet alleen voor je examen, maar ook voor jezelf. Ook was het altijd gezellig in de auto!

Ik heb mijn rijopleiding bij Autorijschool Mullens zeer positief ervaren. Steven neemt de tijd om je stap voor stap alles te leren en pas veder te gaan met de volgende stap als je hier echt klaar voor bent. Het waren gezellige en leerzame lessen. Steven is altijd op tijd, houdt zich aan de afspraken en is zeer flexibel in lestijden. Ik raad deze rijschool zeker bij andere aan!

Ik wil Steven bedanken voor de leuke en goede lessen! Hij weet precies waar je zwakke punten liggen en de manier waarop je deze kan verbeteren. Steven is daarbij altijd optijd en meerdere malen per week lessen was geen enkel probleem. Altijd een muziekje aan en een praatje erbij heeft gezorgd voor gezellige lessen met een fijne sfeer. Zeker een aanrader dus!

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij Autorijschool Mullens! Steven is een top instructeur; serieus wanneer het moet en grappig als het kan. Zo kon ik met een gerust hart het examen ingaan. Echt een aanrader!

Ik heb met veel plezier gereden bij autorijschool Mullens. Steven is een gezellige rij-instructeur en zijn lessen zeer leerzaam. Hij weet goed hoe hij met je zwakke punten om moet gaan en hoe je deze kan verbeteren. Steven, bedankt voor de leuke lessen!