super leuk en leerzaam!

Ik ben begonnen in Januari met rijles bij Stefen en ik ben 10 September in 1x geslaagd. De lessen waren altijd heel erg leerzaam maar ook heel erg leuk! Altijd er erg gezellig in de auto. Hij legt altijd duidelijk uit waardoor ik mij ook goed achter het stuur voelde. Stefen bedankt voor de leuke lessen!!!

Fantastisch

Leerzame rijschool, geeft goed les en legt alles rustig en duidelijk uit. Rijbewijs vlot gehaald dankzij de goed uitleg. Kortom een goede rijschool.

Leerzame en gezellige lessen gehad bij rijschool Mullens. Je leert precies wat je moet weten/kunnen en er word daarbij ook zeer goed geoefend op rijvaardigheid. Hij neemt genoeg tijd om dingen te herhalen, net zo lang totdat je het goed beheerst\r\n\r\nKortom een zeer leuke en goede rijschool.

Steven is een top gozer, het is altijd gezellig in de auto en hij is altijd in voor een praatje. Hij legt alles goed en duidelijk uit en weet precies waar het CBR oplet. Ook geeft hij je gelijk feedback hoe je dingen beter of anders kunt doen. Steven bedankt voor de leuke lessen. Echt een aanrader voor anderen.

Dankzij Steven heb ik het enorm leuk gehad tijdens elke les. Goede en duidelijke instructies en altijd een leuk praatje. Zeker een aanrader om hier je lessen te volgen! Super fijne lessen gehad! Bedankt!

Na eerst bij een andere rijschool te hebben gelest, ben ik uiteindelijk terechtgekomen bij Steven. Hij heeft mij enorm geholpen met o.a. zijn duidelijke uitleg, geduld en de gezellige sfeer in de auto. De lessen hebben erin geresulteerd dat ik met een zelfverzekerd gevoel achter het stuur ga zitten en tevens in één keer geslaagd ben. Steven, super bedankt!

Na 3 doorsnee rijinstructeurs heb ik eindelijk Steven gevonden. Steven heeft snel door hoe de leerling zich achter het stuur gedraagt, geeft gelijk feedback en duidelijke tips. Hij richt je aandacht op alles wat op en om de weg gebeurt. Zijn lessen zijn dynamisch, afwisselend en uitdagend. Mede dankzij Steven ben ik in één keer geslaagd!

In één keer mijn rijbewijs gehaald! Een aardige man die goed is in zijn vak. Hij is flexibel met inplannen en hij geeft je de tips waardoor jij je examen soepel doorloopt.

Ben in een keer geslaagd! \r\nHeb in een korte tijd veel geleerd, Steven kan goed uitleggen en is heel aardig.\r\nZeker een aanrader!!

Je wordt hier goed voorbereid op het examen. Naast het feit dat je heel veel in de omgeving van het CBR rijdt, weet Steven precies waar het CBR op let en herhaalt dit ook vaak, zodat voorkomen wordt dat we hierop zakken.

Steven legt je goed en duidelijk uit waarom je bepaalde handelingen aangeleerd krijgt, niet alleen voor je examen, maar ook voor jezelf. Ook was het altijd gezellig in de auto!

Ik heb mijn rijopleiding bij Autorijschool Mullens zeer positief ervaren. Steven neemt de tijd om je stap voor stap alles te leren en pas veder te gaan met de volgende stap als je hier echt klaar voor bent. Het waren gezellige en leerzame lessen. Steven is altijd op tijd, houdt zich aan de afspraken en is zeer flexibel in lestijden. Ik raad deze rijschool zeker bij andere aan!

Ik wil Steven bedanken voor de leuke en goede lessen! Hij weet precies waar je zwakke punten liggen en de manier waarop je deze kan verbeteren. Steven is daarbij altijd optijd en meerdere malen per week lessen was geen enkel probleem. Altijd een muziekje aan en een praatje erbij heeft gezorgd voor gezellige lessen met een fijne sfeer. Zeker een aanrader dus!

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad bij Autorijschool Mullens! Steven is een top instructeur; serieus wanneer het moet en grappig als het kan. Zo kon ik met een gerust hart het examen ingaan. Echt een aanrader!

Ik heb met veel plezier gereden bij autorijschool Mullens. Steven is een gezellige rij-instructeur en zijn lessen zeer leerzaam. Hij weet goed hoe hij met je zwakke punten om moet gaan en hoe je deze kan verbeteren. Steven, bedankt voor de leuke lessen!

Top rijschool erg professioneel en ook nog eens gezellig! In een keer geslaagd en een top tijd gehad!

Leerzame en gezellige lessen gehad van Stefan. Hij neemt de tijd om dingen uit te leggen en regelmatig te herhalen. Je rijdt geregeld naar of van het CBR en de hele regio door. Als je aan het rijexamen begint zijn er nog maar weinig straten te vinden waar je nog nooit bent geweest.

Vanaf de eerste les voelde ik me al op me gemak tijdens het autorijden doordat steven altijd alles rustig en duidelijk uitlegd. \r\nJe merkt dat hij veel kennis heeft op het gebied van autorijden en wat het cbr van je verwacht. Je kan ook nog eens goed praten met steven waardoor de lessen erg gezellig waren. \r\n\r\nDoor steven ben ik in 1x geslaagd, echt een aanrader!

Rijschool Mullens, \r\ngezellige en vooral goede rijschool. \r\nHad in de proefles al een goede klik met de rij-instructeur. Ik voelde me op mijn gemak achter het stuur, en alles werd duidelijk en netjes uitgelegd, naarmate de lessen volgde wist Steven precies aan welke zwakke punten ik moest werken om een goede automobilist te worden, en mijn rijbewijs te behalen. En met succes, ook ik haalde in 1x mijn rijbewijs.\r\n\r\nGroetjes

Altijd leuke lessen gehad!! Je kan lachen met deze man en tegelijkertijd heel veel leren! Fantastische tijd gehad en ik beveel hem zeker aan!!

Leerzame en gezellige lessen gehad. Af en toe ook eens over wat anders gepraat, maar het was wel altijd serieus.

Hele fijne lessen altijd gehad bij mullens. Hartstikke gezellig maar ook serieus wanneer nodig. Zeker een goede rijschool als je op CBR niveau wilt zitten. Top tijd gehad!!

Super lessen gehad. Altijd gezellig in de auto, goed rij advies, geduldig. Een top rijschool !

Super leuke lessen, altijd leuke gesprekken en vooral duidelijk en leerzaam.\r\nKortom top rijschool.