goede service, goed behandeld

Volgen afspraak te werk gegaan bij het leveren van mijn auto, en geheel naar tevredenheid afgehandeld. Duidelijke afspraken met vriendelijke mensen die doen wat ze zeggen

goede service, goed behandeld

Ca. drie maanden geleden \'nieuwe\' auto gekocht bij deze broers, en ben er nog elke dag heel blij mee! Groot pluspunt van dit bedrijf vond ik dat ik - ook als vrouw alleen - heel serieus genomen werd. Fijne ontvangst, heldere uitleg over de verschillende mogelijkheden mbt garantie. En mijn auto is een pareltje!

goede service, goed behandeld

Ik voer altijd bewust een aantal steekproeven uit voordat ik in de auto stap en richting een autobedrijf rijdt. De geplaatste reactie van 22-02-2014 op deze website, bracht me even aan het twijfelen, maar nadat ik de website bekeek en nog wat dieper zocht op AW auto\'s stemde alles positief. De ranking over service, deskundigheid, prijs/kwaliteit zegt voldoende. Niet alleen omdat ik een Q5 kocht, maar ook het complete plaatje van gesprek tot afhandeling was professioneel en laagdrempelig (je voelt je, op je gemak). Het bod op de inruilauto was ook marktconform en realistisch, laten we eerlijk zijn, je kunt de wereld vragen maar de huidige automarkt is \"as is\". Alhoewel de inruilauto niet aanwezig was tijdens de onderhandeling, was men bereid een bod te doen, wat we hebben geaccepteerd. Om de knoop door te hakken, was na de proefrit de auto ook gekocht. Kortom: Na 15 jaar auto\'s kopen, kom ik hier graag nog eens terug voor een volgende auto. Heren, bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb meerdere prima ervaringen met dit bedrijf! Men heeft alle tijd voor je. Er wordt je niets opgedrongen. Heel goed gevoel ook bij de onderstaande onderwerpen. De scores lijken hoog maar ik heb geen reden om lager aan te geven. Ik vind prijs kwaliteit moeilijk te bepalen (enorme leek in deze business). Als er iets mis zou zijn met de kwaliteit dan ben ik ervan overtuigd dat door hun goede service een oplossing wordt gevonden!

perfect, zeker aan te bevelen

Vorige week zaterdag aan het einde van de middag naar een VW Touran gaan kijken. Na de auto eerst zelf bekeken te hebben werd ik vriendelijk te woord gestaan. Een proefrit was geen enkel probleem. Er moesten enkele andere auto\'s verplaatst worden, maar binnen 5 min. kon ik rijden. De in te ruilen auto werd bekeken en ik kreeg snel een bod. Daarna zijn we gaan zitten en is eea op papier gezet. Na het weekend telefonisch de koop kunnen sluiten en vandaag, een week later, een mooi gepoetste auto en verder zoals afgesproken kunnen ophalen. Al met al, vriedelijke mensen met passie voor hun zaak en begrip voor de klant. Ik heb dit bedrijf al aanbevolen bij een collega.

goede service, goed behandeld

2weken geleden zijn wij wezen kijken naar een auto en dit is ons goed bevallen. hier heb je het gevoel dat je echt welkom bent krijg je niet het gevoel dat het alleen maar om de verkoop gaat. Zij nemen rustig de tijd voor je en geen vraag is te veel. mocht er niet direct antwoord op zijn wordt dit uitgezocht door de heren. heel professioneel. sorry heren maar wij hebben toch voor die andere auto gekozen maar komen een volgende keer zeker terug. met vriendelijke groet, Hans en Sofie

zeer slecht, onaanvaardbaar

Van tevoren gebeld over de betreffende auto of een proefrit en inruil mogelijk was, maar natuurlijk, geen enkel probleem meneer!. De middag voor vrij gemaakt om de auto te bekijken. De auto was niet netjes gepoetst en veel steenslag en een deukje in het voorportier. Gevraagd om de proefrit, begonnen ze over de inruil. Het kwam er op neer dat je geen proefrit kunt maken, tenzij de deal al zo goed als rond is. 3 maal gevraagd en ons werd eigenlijk verteld om maar ergens ander te gaan kijken voor een auto. Absoluut onprofessionele opstelling naar de klant toe. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld bij een autobedrijf als hier, totaal niet geïnteresseerd om een passende oplossing te zoeken voor de klant. Wat een tijd verspilling!!!.

goede service, goed behandeld

Zeer prettige ervaring Voelde ons op ons gemak bij de heren

goede service, goed behandeld

een zeer mooi fris bedrijf met mooie occasions. mensen met intresse en tijd voor de klant. en de koffie smaakt goed.

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke mensen. Auto\'s staan netjes gepoetst in showroom. Er werd alle tijd voor mij genomen. Na 2x te zijn terug geweest uiteindelijk de Auto (Audi A3) gekocht. Afspraken werden netjes op papier gezet en werden ook allemaal waargemaakt. Een aanrader. Arenjan bedankt voor de fijne begeleiding

goede service, goed behandeld

Mooi bedrijf, ontstaan uit passie voor auto\'s. De showroom staat vol met keurig gepoetste en scherp geprijsde occasions, uitstekende service en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Heb je een occasion op het oog, dan krijg je alle gelegenheid om de auto op je gemak te bekijken en uit te proberen. Inruil van ja oude auto is geen probleem en men valt niet over kleine dingen. Kortom, een prima bedrijf en een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een andere auto!!

goede service, goed behandeld

scherpe prijs zeer nette autos vriendelijke mensen, met duidelijk verhaal zowel op hun site als in showroom

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Goeie ervaring. Snelle maar gedegen levering en fijne service. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Pollaan 55

7202 BV Zutphen