Zeer klantvriendelijk bedrijf.

goede service, goed behandeld

contact verliep via Harold en was zeer prettig en transparant alle gemaakte afspraken correct nagekomen aflevering auto was zeer professioneel en tot in de puntjes verzorg prima en vertrouwd bedrijf om een gebruikte auto te kopen

Hartelijk dank voor uw recensie! Wij vonden het ook erg prettig om met u zaken te doen, en hopen dat u nog heel lang plezier mag hebben van uw prachtige auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Fijn bedrijf met mooie en goede auto\'s. Ben zeer tevreden met mijn aangekochte Mercedes SLK AW auto\'s is voor mij een topper.

goede service, goed behandeld

De heren hebben een duidelijke passie voor auto\'s. Ik heb het contact als vriendelijk en professioneel ervaren en beveel hen van harte aan.

• Deskundigheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, eerlijke en duidelijke uitleg v.w.b. de verkoop. Heel erg transparant en het gaf me een vertrouwd gevoel. We zijn erg blij met onze aangeschafte auto en de hele gang van zaken van het begin tot de aflevering.

voldoende, een redelijke ervaring

*Net bedrijf *goed bereikbaar *staan je netjes te woord *nemen de tijd voor je *maken de historie goed zichtbaar *tevreden klant dus

goede service, goed behandeld

Vriendelijke eigenaar die hart voor de zaak heeft Fiat Bravo gekocht, netjes afgeleverd, had na 3mnd probleempje met bleu me.Geenprobleem Na afsprrak kreeg vervangende auto mee. Alles netjes geregeld

perfect, zeker aan te bevelen

erg prettige communicatie, simpel houden en uitleg over alle te nemen stappen alvorens een auto te kopen. Bovenal een hele goede service. Voor mij op alle fronten een 10

goede service, goed behandeld

Eerlijke en open communicatie. Afspraak is afspraak. Dat maakt het kopen van een andere auto een stuk plezieriger.

goede service, goed behandeld

Erg prettig bedrijf. Hardwerkende jongens met een goede/prijs kwaliteitverhouding.

goede service, goed behandeld

Goede ontvangst, deskundige hulp, aardige en behulpvaardige mensen.

voldoende, een redelijke ervaring

Twee weken geleden gebeld om een auto te komen bekijken. Ik had namelijk snel een auto nodig ivm het kapot gaan van mijn toenmalige auto. Zag de auto welke ik wilde kopen bij deze garage staan. Meteen gebeld om een afspraak te kunnen maken. Helaas kon ik pas aan het einde van de dag komen, en dat heb ik ook gezegd. Ik werd naar mijn idee kortaf te woord gestaan. Had niet het idee welkom te zijn. Vervolgens gevraagd of ik dan de volgende dag kon komen, aangezien er op hun site stond dat ze die dag alleen op afspraak open waren. Nee was het antwoord. Ik voelde me niet serieus geholpen, en vond het een allerminst hartelijk gesprek over de telefoon met de medewerker. Ondertussen heb ik mijn geld uitgegeven aan een andere auto, zelfde merk en type, diezelfde avond gekocht bij een garage die wel op mij wilde wachten. Moest er alleen iets verder voor rijden. De service geef ik daarom een lage beoordeling. Deskundigheid van dit bedrijf kan ik niet beoordelen. De prijs kwaliteitsverhouding zag er wel goed uit van de aangeboden auto\'s. Na mijn vorige recensie heb ik keurig mail contact gehad met de eigenaar van dit bedrijf, waar een en ander is uitgesproken. Echter blijven er verschillen van mening. Ik heb mijn recensie aangepast aan hetgeen wat van toepassing was op deze situatie. Ik zelf zou hier geen auto (meer) kopen, maar dat is een gevoelskwestie en mijn eigen mening.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We vinden het jammer dat u dit alles zo ervaren heeft. Wij begrijpen dat u een stressvolle dag had en dringend een nieuwe auto nodig had. Over deze kwestie zal echter inderdaad een verschil van mening blijven bestaan. Wij hadden een afspraak met u om de auto te bekijken, die u niet bent nagekomen. Vervolgens wilde u op zeer korte termijn buiten openingstijden langskomen. Dit was voor ons mogelijk vanaf 15 uur de daaropvolgende middag. Dit vond u te laat. Jammer dat u nooit echt bij ons in het bedrijf bent geweest, dan had u wellicht een andere beleving gehad. Evengoed wensen we u nog veel rijplezier met uw nieuwe auto.

goede service, goed behandeld

Prettige manier van samenwerking en als er toch een probleem voordoet wordt dat netjes afgehandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Uitstekende ervaringen met AW Auto\'s. Zeer deskundig, altijd klantvriendelijk, denken actief met je mee en geven een eerlijke visie. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

Een top auto gekocht voor een erg goede prijs met top service! Een aanrader!

goede service, goed behandeld

Vriendelijke ontvangst, proefrit maken geen enkel probleem, een redelijke prijs voor in te ruilen auto. Nette aflevering , vier nieuwe banden terwijl de oude nog door de apk kwamen.

goede service, goed behandeld

ik ben tevreden over de contacten met dit bedrijf, de aangekochte auto voldoet aan de verwachtingen

goede service, goed behandeld

Onlangs een gebruikte auto bij hun aangeschaft, welke keurig is afgeleverd. Nu een paar weken met volle tevredenheid mee gereden. Oude auto ingeruild en een redelijk tot goed inruilbedrag voor terug gekregen.

goede service, goed behandeld

Buitengewoon vriendelijk en service gericht. Er wordt niets \'opgedrongen\"!Prettig zaken doen.

Pollaan 55 7202 BV Zutphen

575729 000