goede service, goed behandeld

prima auto, goed advies, willen klant echt helpen ipv alleen verkopen

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Hele mooie auto gekocht voor scherpe prijs. Toen na enkele maanden iets niet in orde bleek, is dat vakkundig en grondig hersteld. Uitstekende service

goede service, goed behandeld

Het was heel prettig zaken te doen met dit bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Duidelijke en eerlijke communicatie.

goede service, goed behandeld

Prima geholpen! Heel klantvriendelijk en gezellig gekletst ;-)

goede service, goed behandeld

April 2015 ben in gesprek gekomen met Harold in Zutphen. Prettige kennismaking en na al enig vergelijk en onderzoek wist ik zelf ook goed wat ik wilde. Ik had nog een andere offerte/onderhandeling lopen in Dronten en buiten de cijfers om vond ik het gevoel en de bereidheid ook een essentieel onderdeel van de koop. Uiteindelijk gaf dit de doorslag waarom ik de Auto bij Harold gekocht heb op basis van een fair price en prettige omstandigheden/bereidheid. (ruimte tot discussie is er... de oplossing in alle redelijkheid te vinden) Afgelopen juli ruim 3000 km gereden richting frankrijk met mijn nieuwe auto. 6 maanden bovag garantie en nog steeds erg blij blij en enthousiast over de auto. Al met al een prettige ervaring en ik kan Harold van AW auto\'s van harte aanbevelen en wens de beide eigenaren veel succes met de onderneming. Met vriendelijke groet, Harold Wichgers

goede service, goed behandeld

Begin juni een Renault Megane 1.5dci bij AW-auto\'s met 129dkm op de teller gekocht. Goede afspraken kunnen maken over aflevercondities. Inmiddels eind augustus ruim 10dkm verder. Op vakantie in Noorwegen auto in noodloop, met minder vermogen naar huis gereden en teruggebracht naar AW-auto\'s; bleek uiteindelijk een lek slangetje te zijn waardoor verkeerde waarden werden gemeten. Bij AW-auto\'s word je netjes geholpen, service is prima; betrouwbaar bedrijf.

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk bedrijf. Bij proefrit een defect aan de aan te schaffen auto ontdekt . Hier werd direct serieus mee om gegaan en beschreven dat dit verholpen moest worden. Voor de aflevering is de auto netjes gecontroleerd, hierbij heeft AW auto;s geconstateerd dat het profiel van de voorbanden niet volgens hun standaard was voor aflevering en zijn deze vervangen voor nieuwe. Al met al een tevreden klant.

Leuk om te lezen dat u tevreden bent!. Wij wensen u veel plezier met uw mooie cabrio.

goede service, goed behandeld

Positief. Komt betrouwbaar over.

• Deskundigheid N.v.t.

• Deskundigheid N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

Prima ervaring met dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

Via internet de auto gevonden en de ervaringen met het bedrijf zijn goed.

goede service, goed behandeld

Vriendelijke en integere mensen. Ik heb een hele mooie occasion gekocht tegen een scherpe prijs

goede service, goed behandeld

Een maand geleden mijn auto gekocht bij AWauto\'s en ik ben tevreden over de klantvriendelijkheid en de uitgevoerde service voor aflevering. Ik beveel dit bedrijf aan als u op zoek bent naar een auto met een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

goede service, goed behandeld

Leuke broers en een top service.

goede service, goed behandeld

No nonsense bedrijf. Je koopt gewoon de auto voor de prijs die er staat en men probeert je niet over te halen. Prettig geholpen en heel tevreden.

goede service, goed behandeld

Naar volle tevredenheid een gebruikte auto gekocht. Keurige garage waar de auto\'s op het buitenterrein en in de garage zelf netjes en ruim opgesteld staan voor bezichtiging! Proefrit geen enkel probleem, auto werd voorzien van groene kentekenplaten en kon meteen een proefrit maken. Trouwens de koffie smaakt er ook goed, geen opdringerige verkoper, denkt goed met je mee! Prettig zaken doen bij de gebroeders Wichgers.

Wat Fijn om te horen!. Wij danken u voor uw lovende woorden.

goede service, goed behandeld

Ik wist niet precies welke auto bij me paste en heb meerdere proefritten gedaan met verschllende auto\'s. Uiteindelijk is het een Fiat Panda geworden. Ik heb de service als zeer prettig ervaren.

Wat fijn dat je voor de tweede keer een auto bij ons hebt gekocht en dat je tevreden bent. We hopen dat je weer vele jaren rijplezier hebt.

voldoende, een redelijke ervaring

Had een Daewoo Tacuma 4 maanden geleden gekocht en vanaf de tweede dag al een problem. Verwarming doet niet, engine check constant aan en uit, rijdt niet soepel, ...etc.....

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met de auto. Wij hadden graag gezien dat u contact met ons had opgenomen, dan hadden we het wellicht samen passend kunnen oplossen. Ook al gaat het hier om een auto uit het goedkope segment (14 jaar oud, € 1600, storingsvrij en met nieuwe APK afgeleverd), waarop geen BOVAG-garantie mogelijk is. Helaas heeft u nooit met ons besproken dat er problemen waren.

goede service, goed behandeld

Wij hebben bij aw auto\'s een mooie skoda octavia gekocht. De service is prima en de ze nemen de tijd om je te informeren. Schone en ruime showroom met allemaal auto\'s mooi in de glans. Wat deskundigheid betreft heb ik wel een opmerking. Wij hebben door AW auto\'s een trekhaak laten monteren. Helaas raakte de trekhaak bij de eerste beste drempel al behoorlijk de grond en dan te bedenken dat er 0,0 gewicht in zat. Als je het dan over deskundigheid hebt hadden ze op zijn minst aan kunnen geven dat dit probleem zich zou kunnen voordoen. Nu moet ik extra hulpveren monteren a 250 euro om dit te verhelpen. Een behoorlijke uitgave omdat ik net 30 euro binnen mijn budget was gebleven. Wat betreft de prijs/kwaliteit zit het bij AW auto\'s wel goed. Maar nogmaals ik baal wel van die 250 euro.

Hartelijk dank voor uw lovende woorden, daar zijn wij erg blij mee! Wat jammer van de trekhaak. Vooraf is het niet voor elke auto te voorzien of hulpveren nodig zijn. Van dit model hebben we dit nog niet eerder gehoord. Het is spijtig dat u nu onvoorziene kosten heeft moeten maken. Als u contact met ons had opgenomen, hadden wij dit wellicht voor u op kunnen lossen. Wij wensen u nog veel rijplezier!

perfect, zeker aan te bevelen

Wij waren op zoek naar een Grand Scenic, bij AW auto\'s hebben wij er uiteindelijk 1 gevonden waarbij de volledige onderhoudshistorie aanwezig was, de prijs was ook prima in orde vergeleken met het landelijke aanbod. AW auto\'s komt de gemaakte afspraken prima na.

Fijn dat u zo tevreden bent! Wij wensen u nog veel rijplezier in uw Grand Scenic.