goede service, goed behandeld

Ik heb enkele weken geleden voor het eerst een auto bij AW auto\'s gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik open en eerlijk behandelt ben. Ik heb persoonlijk ervaren dat een mondelinge afspraak zelfs tot weken na de verkoop voor 100% wordt nagekomen. Een man een man, een woord een woord. Waar vindt je dat nog? Daarom kan ik vanuit mijn ervaring dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel ter woord gestaan en geholpen. Rij nu een week in mijn auto en erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels heb ik nu mijn 3e auto bij AW auto’s gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, over de service, de eigenaren, de prijzen, vakkundigheid en de garantie. Ik geef een zoekopdracht met mijn wensen voor een auto en hierop word zorgvuldig voor mij een auto geselecteerd die aan al mijn wensen voldoet. Met 1 auto een klein defect gehad maar dit werd keurig opgelost door ArendJan en Harold. Dit bedrijf is echt een aanrader voor een betrouwbare occasions in alle merken en maten die je wenst!!

goede service, goed behandeld

Vriendelijk geholpen. Kon in alle rust de auto bekijken. Auto zag er netjes uit. Compleet met onderhoudsboekjes + garantie

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

goed en vriendelijk

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

goed. Goede service en klantvriendelijke benadering

goede service, goed behandeld

Goede informatie. zeer nette inruilwaarde op mijn auto. prettig en tot tevredenheid geholpen

goede service, goed behandeld

Goede service en uitstekende communicatie. AW heeft nadrukkelijk de wens om de klant tevteden te stellen. Heel klantgericht. Onderhandelen gaat moeilijk maar uiteindelijk komt er een uitstekende deal.

goede service, goed behandeld

Ik heb onlangs een Ford Galaxy gekocht bij AW auto\'s in Zutphen. De auto was competitief geprijsd en we werden zeer vriendelijk ontvangen, zelfs buiten de openingstijden om. We kregen alle tijd om de auto te bekijken en er een proefrit mee te maken. Het advies was eerlijk en ik had totaal niet het idee een auto opgedrongen te krijgen. Al met al een zeer positieve ervaring.

goede service, goed behandeld

Tot nu toe zeer positief, klantgericht en goede service.

goede service, goed behandeld

Audi A7 gekocht door Harold, low pressure sell, vriendelijk, behulpzaam....zeker goede auto bedrijf! wij komen terug!

goede service, goed behandeld

Goed advies en eerlijke mensen.

goede service, goed behandeld

Dit bedrijf geeft eerlijk advies en hebben erg goede auto\'s in het assortiment

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Dit bedrijf kan ik iedereen aanraden,heb er vandaag een auto gekocht en werd super behandeld. Heb je bij AW Auto\'s iets gezien wat je zoekt dan bedenk je dan niet langer en neem contact met ze op,je zult er geen spijt van krijgen.

goede service, goed behandeld

Ik was al een tijdje op zoek naar een Ford Galaxy. Ik zag er één uit 2011 staan bij AW auto\'s. Niet precies wat ik zocht (tikkeltje hoge km stand en geen lm velgen). Toch maar gaan kijken om eens een proefrit te maken. Aangekomen bij het bedrijf werden we vriendelijk ontvangen. Het is een wat kleiner bedrijf met een soort hal als showroom. De auto\'s staan er mooi bij en zijn op het eerste gezicht goed onderhouden. Er staan aardig wat ex-lease auto\'s. Onderhoud besteden ze uit aan een collega bedrijf. Wat me gelijk opviel was dat dit bedrijf anders was dan de bedrijven die ik in het verleden heb bezocht. De verkoper probeerde me niks aan te smeren, geen mooie praatjes, etc. Gesprek was heel open en verkoper was betrokken. De auto stond al netjes vooraan en werd gelijk meegegeven voor een proefrit. Omdat de auto eigenlijk best beviel zijn we gelijk gaan praten over inruil / aanschaf. Ook hierbij viel gelijk de transparantie op. Geen gedoe / geen praatjes. Gewoon simpel. Je betaalt de verkoopprijs en kunt kiezen uit verschillende garantiepakketten. De inruil van mijn huidige auto viel wat tegen, maar nu moet ik zeggen dat hij er optisch ook niet heel mooi uitzag. Hij heeft de wasstraat niet vaak gezien en er zat wat roest op de achterklep. Er zat wat steenslag op de Galaxy en de verkoper kwam gelijk met het voorstel dit weg te werken. Na overleg toch besloten de auto te nemen. Mede doorslaggevend was het vertrouwen in het bedrijf. Dit gaf een goed gevoel. Ik heb de auto na een week opgehaald en de steenslag was volgens afsprak weggewerkt. Auto zag er keurig uit, netjes en glimmend. Hij had de beurt volgens boekjes gehad en er zat nieuwe APK op. Alles was goed geregeld en opnieuw was er een gevoel van vertrouwen. Ik heb de auto nu een week. Ik hoop na een half jaar garantie nogmaals een reactie te schrijven hoe evt. garantievoorwaarden afgewikkeld worden. Kortom: een bedrijf wat vertrouwen uitstraalt met 2 verkopers die je niks aan lopen te smeren.

Wij danken u voor uw zeer uitgebreide recensie en lovende woorden. Wij hopen dat u en uw gezin veel plezier hebben met de Ford Galaxy.

goede service, goed behandeld

Goed,zaken gedaan in een prettige sfeer. Er wordt geen auto opgedrongen,maar er wordt wel met je meegedacht. Door omstandigheden moesten we langer op onze Fiat Panda wachten. We konden indien nodig gebruik maken van een leenauto. Is niet nodig geweest.

Eerlijk en heldere service

goede service, goed behandeld

Flexibel met bezoektijden, prettige mensen. Gekochte auto onder tijdsdruk toch snel afgeleverd. Correcte afhandeling garantiegeval.

goede service, goed behandeld

In de soms wat schimmige wereld van de autohandel is AW een positieve uitzondering: open, strevend naar kwaliteit en klanttevredenheid. Een prima ervaring en aanrader!

goede service, goed behandeld

Vlotte verkoper in de showroom. We werden vriendelijk zakelijk benaderd. Verkoop van ex lease auto\'s die er allemaal wel prima uitzien. De afleverbeurt aan de dure kant met Bovag garantie, maar toch gedaan omdat het geen kleine of goedkope auto\'s zijn. We zijn blij met de auto die we kochten.

perfect, zeker aan te bevelen

Paar maanden geleden een mooie BMW aangeschaft voor een scherpe prijs. Ook enkele afspraken gemaakt, waarbij op een prettige en deskundige wijze met mij werd meegedacht. Ik ben na een poosje rij-ervaring te hebben opgedaan zeer tevreden met deze auto. No nonsense bedrijf waar ik als klant op en nette en vriendelijke manier ben behandeld.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent!

goede service, goed behandeld

Vanmiddag een auto gekocht bij aw auto\'s. Erg mooi bedrijf met zeer vriendelijke mensen. Eerlijk en duidelijk. Auto\'s in de showroom staan er tip top bij. Ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen.