goede service, goed behandeld

Prettige zaak. Verkoper is rustig en schetst het eerlijke verhaal. Geen verkooptrucs.... Achteraf paar kleine dingetjes die goed werden opgelost. Ondanks de afstand zou ik zomaar de volgende auto weer hier kunnen kopen...

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een verademing om hier een auto te kopen!! Geen gladde verkoperspraatjes, maar eerlijk recht door zee. En daarnaast ook nog eens vriendelijk, waarbij een beetje humor ook niet uit de weg wordt gegaan. Dit heb ik nog nooit in mijn leven bij een garage meegemaakt. Ik ben geen familie of goede kennis die hier de zaak een beetje sta op te hemelen. B&B was voor mij een volledig nieuw adres waarvan ik kan zeggen: Als je een kwalitatief mooie auto zoekt die wat meer te bieden heeft als bij het gemiddelde garagebedrijf en je houdt van een goede service en een no-nonsense mentaliteit dan ben je bij B & B Auto\'s in Veen op het juiste adres!! Een adres waar de klant koning is!!

goede service, goed behandeld

Enthousiaste en bedreven eigenaren. Kennis van zaken. Showroom en werkplaats zijn netjes opgeruimd. Verkoopprijs van de auto\'s is goed in relatie met de in te ruilen auto. Geen verkooppraatjes en onderhandelen.

goede service, goed behandeld

Ik heb bij B&B auto,s een 4 jaar oude Renault Grand Scenic automatic gekocht,Het aankoop proces is vanaf het begin af aan zeer professioneel en vooral ook plezierig verlopen.Richard Bax heeft de uitvoer en import van de auto naar Frankrijk op een voortreffelijke wijze begeleid. Ik zie met vertrouwen de restitutie van de BPM tegemoet. De auto werd tot in de puntjes verzorgd opgeleverd. Het was alsof ik in een nieuwe auto naar huis reed.

goede service, goed behandeld

In januari onze Ford C-max gekocht. Fijne mensen. Goed advies en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

22/4 mijn hyundai i40 opgehaald Als eerste een blijk van waardering voor de eigenaren(broers) van B&B....Een bedrijf waar je echt nog als klant behandeld word. Alles word duidelijk uitgelegd...ook hoe ze aan de inruilprijs komen met duidelijke argumentatie en voorbeelden.. Hier ben je geen nummer,maar zoals het gezegde DE KLANT IS KONING Zal dan ook zeker dit bedrijf aanbevelen bij een ieder die op zoek is naar een jong gebruikte auto

goede service, goed behandeld

Uitstekende service en gewoon fijn contact!

perfect, zeker aan te bevelen

Enige weken geleden een mooie Renault Grand Senic gekocht. Weinig kilometers op de teller en goed onderhouden. Aflevering was een prettig samenzijn met de heren. Auto in puike staat zowel binnen als buiten meegekregen. Heb het totale pakket zo nog niet eerder meegemaakt. Top bedrijf met verstand van zaken en van auto\'s.

goede service, goed behandeld

Ik ben bijzonder prettig geholpen door de beide broers. Ze hebben hart voor de zaak en doen hun best om je het beste af te leveren. Ik heb er een prima auto aan over gehouden

goede service, goed behandeld

Snelle en goede levering. Mooie auto\'s voor een betaalbare prijs.

Toppertjes, wat gaan die 2 goed met hun klanten om

voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

Prima autobedrijf

goede service, goed behandeld

Zeer klantgericht. Alles netjes en duidelijk.

goede service, goed behandeld

Goede service en luisterend oor, meedenkend en goede uitleg van alles

goede service, goed behandeld

heel positief de gebroeders stralen de passie van het vak uit en geven je het gevoel nog echt klant te zijn

perfect, zeker aan te bevelen

Een paar woorden die ons gevoel over de aankoop van onze nieuwe auto bij B&B auto omschrijven Vakkundig geïnformeerd Persoonlijke aandacht Vertrouwd gevoel Wij hebben het contact met B&B auto\'\'s als zeer prettig ervaren er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen terwijl het toch best druk was en wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze nieuwe auto!! Top een echte aanrader. Fam. Blok

goede service, goed behandeld

ondanks een over het hoofd geziene schade van zowel B&B als wij. Heeft B&B de helft betaald van de reparatie. Zeer attente en proffessionele oplossing.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en geen gedwongen verkooppraat. Advies geven op basis van onze voorkeur en mooi dat de 2 uitgekozen auto\'s ook nog eens bij B&B in de showroom stonden. Zo konden we mooi vergelijken en zodoende goede keuze gemaakt.

goede service, goed behandeld

Prima service en tot op heden dik tevreden met onze seat ibiza st

Hoefakker 8

4264AH Veen