Goed en deskundig advies. Prettig geholpen en heel tevreden over onze aankoop.

Super! Vooral de persoonlijke benadering naar de klant toe vind ik top. Er wordt goed naar je geluisterd. Service staat echt bovenaan bij de gebroeders Bax.

Zeer tevreden over de aankoop en het bedrijf B&B mvrgr Herman Driessen Bemmel

Zeer vriendelijk bedrijf. Gelijk een goed gevoel bij binnenkomst ( nette showroom en ruim opgezet) en uiteindelijk met een andere auto( waar we ook voor kwamen) weer vertrokken. Wij hebben er ver voor moeten rijden( Groningen) maar zal het zo weer doen. Diverse malen contact over de mail en telefoon gehad en geen woord teveel gezegd over de aangeschafte wagen. Nette inruilprijs gehad en redelijke prijs betaald voor de nieuwe.

Wij hebben bij Richard een prachtige VW Passat TDI gekocht. Mooi, goed onderhouden, van binnen vol luxe en we kregen zelfs het nummer van de eerste eigenaar om vragen te stellen. Tijdens de garantieperiode was er een sensor aan vervanging toe, B&B heeft dit keurig en snel opgelost. Voor een volgende auto gaan we eerst naar de site van B&B. Het aanbod is gewoon goed!

Prima. Niets op aan te merken.

deskundige mensen,onder het genot van een koppie foffie nemen ze de tijd voor je.zeker een aanrader om hier eens op je gemak te gaan kijken naar de vele goed scherpe prijzen van een auto.

Super goed

Zeer positieve ervaring mat B&B. Auto\'s scherp geprijsd, zeer klantvriendelijk en goede service. Kortom, een betrouwbaar adres voor de aanschaf van een occasion.

Hele aardige, duidelijke, nette, deskundige eigenaar/verkoper. Afspraak op donderdagavond om 19:30 de verkoper nam echt alle tijd om heel de auto uit te leggen en ook om hun werkwijze uit te leggen heel rustig en nam echt de tijd voor ons ruim 3 uur lang de tijd genomen voor ons en geen moment opdringerig geweest of dat het snel moest. Nee alles op zijn tijd en heel vriendelijk en echt top advies.

Ik ben erg te spreken over de aankoop van mijn nieuwe Volvo. De broers kiezen alleen interessante auto\'s uit, waardoor je er zeker van kan zijn dat als er 1 bij hun staat, dat deze goed is. Daarnaast neemt Richard alle tijd voor je, helpt met persoonlijke wensen, koppelt dingen zelf terug en is zeer vriendelijk. Service die ik al een lange tijd niet meer heb meegemaakt!

Begin augustus 2017 een mooie blauwe Hyundai I40 gekocht bij B&B Auto\'s in Veen. Wij moesten van ver komen (ca. 2u rijden), maar zo\'n mooie auto met al zijn opties was ik nog niet eerder tegen gekomen! Telefonisch en per mail goed geholpen met mijn vragen en een afspraak gepland om te komen kijken. Hartelijk ontvangen in een keurige nette zaak met veel mooie jong gebruikte auto\'s vol opties. Oude auto ingeruild met een goede uitleg over de inruilwaarde. De I40 had net een beurt gehad en dus waren veel zaken van het aanvullende afleverpakket niet nodig. Samen in overleg tot een goede deal gekomen om alleen de 6mnd bovag garantie erbij te nemen. Kortom, super tevreden! Ik zou het iedereen aanraden hier een auto te kopen. Volgende auto zou ik zo weer bij B&B in Veen kunnen kopen (ook al is het voor ons 2 uur rijden). B&B ga zo door!

10 jaar klant bij de gebroeders , en absoluut geen klachten. Ook bij het helpen zoeken naar een andere auto goed naar mij geluisterd en daarop een goed advies en een goede auto gevonden. vooropgesteld, een goede auto kan je overal kopen maar.. service zoals de bax-jes geven vind je weinig. persoonlijk contact,goede adviezen,meedenkend,en het is gewoon gezellig om langs te gaan . ik ben 100% tevreden

Maart 2017 een fraaie Renault Grand Senic diesel gekocht. Inmiddels 12500 km verder zonder problemen...kleintje dan...bij het optrekken wat vertraging in het gaspedaal zodat hij nog wel eens afslaat maar dat regelen we wel met de gebroeders. Ben nog steeds tevreden en dit wordt ook wel opgelost. B&B toppie!!

Zeer tevreden met zaken doen. Uitstekend advies, zeker v.w.b. de nazorg.

Prettige zaak. Verkoper is rustig en schetst het eerlijke verhaal. Geen verkooptrucs.... Achteraf paar kleine dingetjes die goed werden opgelost. Ondanks de afstand zou ik zomaar de volgende auto weer hier kunnen kopen...

Wat een verademing om hier een auto te kopen!! Geen gladde verkoperspraatjes, maar eerlijk recht door zee. En daarnaast ook nog eens vriendelijk, waarbij een beetje humor ook niet uit de weg wordt gegaan. Dit heb ik nog nooit in mijn leven bij een garage meegemaakt. Ik ben geen familie of goede kennis die hier de zaak een beetje sta op te hemelen. B&B was voor mij een volledig nieuw adres waarvan ik kan zeggen: Als je een kwalitatief mooie auto zoekt die wat meer te bieden heeft als bij het gemiddelde garagebedrijf en je houdt van een goede service en een no-nonsense mentaliteit dan ben je bij B & B Auto\'s in Veen op het juiste adres!! Een adres waar de klant koning is!!

Enthousiaste en bedreven eigenaren. Kennis van zaken. Showroom en werkplaats zijn netjes opgeruimd. Verkoopprijs van de auto\'s is goed in relatie met de in te ruilen auto. Geen verkooppraatjes en onderhandelen.

Ik heb bij B&B auto,s een 4 jaar oude Renault Grand Scenic automatic gekocht,Het aankoop proces is vanaf het begin af aan zeer professioneel en vooral ook plezierig verlopen.Richard Bax heeft de uitvoer en import van de auto naar Frankrijk op een voortreffelijke wijze begeleid. Ik zie met vertrouwen de restitutie van de BPM tegemoet. De auto werd tot in de puntjes verzorgd opgeleverd. Het was alsof ik in een nieuwe auto naar huis reed.

In januari onze Ford C-max gekocht. Fijne mensen. Goed advies en goede service.

22/4 mijn hyundai i40 opgehaald Als eerste een blijk van waardering voor de eigenaren(broers) van B&B....Een bedrijf waar je echt nog als klant behandeld word. Alles word duidelijk uitgelegd...ook hoe ze aan de inruilprijs komen met duidelijke argumentatie en voorbeelden.. Hier ben je geen nummer,maar zoals het gezegde DE KLANT IS KONING Zal dan ook zeker dit bedrijf aanbevelen bij een ieder die op zoek is naar een jong gebruikte auto

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.