Super tevreden!!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer sociale mensen. Denken goed mee en leveren goede kwaliteit. Ze zijn erg betrouwbaar en zijn alle afspraken geweldig nagekomen! Zeker geen normale garage met mensen die alleen maar veel willen verkopen, maar ze willen ook echt graag dat JIJ tevreden bent.

goede service, goed behandeld

Prima ervaring, blij met mijn auto en denk dat ik correct en integer behandeld ben.

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf proberen je altijd goed te helpen!

voldoende, een redelijke ervaring

In januari 2018 een Ford Focus gekocht bij B&B Auto\'s in Veen. Voorafgaand een afspraak gemaakt om een proefrit te maken en de auto te bekijken. Auto stond gepoetst in de showroom en zag er zeer goed uit. Ook de garage was zeer netjes. Na een kleine onderhandeling besloten om de auto aan te schaffen. Week later de auto opgehaald en werd mij duidelijk dat er in de auto was / is gerookt. Ook 2 brandgaatjes in bestuurderstoel ontdekt. Dat was even een domper.. Duidelijk werd ook dat de achterbanden gecupt zijn en eigenlijk versleten. Tijdens aankoop een opmerking over gemaakt, echter geen aanbod hierin. Na 10.000 km en 2 maanden aangeboden BOVAG garantie is het volgende gebeurd - verholpen: -Airco condensator vervangen door B&B. Airco bleek namelijk lek. Maakt echter na reparatie een behoorlijk borrelend geluid maar dat zal wellicht zo horen. -Zelf accu vervangen, terugbetaald door B&B. -Vwb de gecupte en versleten banden geen goed aanbod, aanbod was 1 band te betalen tegen volledige verkoopprijs en 1 voor rekening van B&B. -Geen reparatie van de bestuurderstoel. Verder rijdt de auto prima en gaat volgende week voor onderhoud en apk naar de garage. De eigenaar Richard is servicegericht en neemt de tijd voor de aankoop van de auto.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Je bent een oplichter. Vuile leugenaar!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf, persoonlijk, zeer nette werkplaats. Denken met je mee. Showroom is netjes verzorgd en alle auto\'s zien er zeer netjes uit. Doen ze goed die twee broers! Met plezier een prima auto gekocht.

goede service, goed behandeld

Goed en deskundig advies. Prettig geholpen en heel tevreden over onze aankoop.

perfect, zeker aan te bevelen

Super! Vooral de persoonlijke benadering naar de klant toe vind ik top. Er wordt goed naar je geluisterd. Service staat echt bovenaan bij de gebroeders Bax.

Zeer tevreden over de aankoop en het bedrijf B&B mvrgr Herman Driessen Bemmel

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk bedrijf. Gelijk een goed gevoel bij binnenkomst ( nette showroom en ruim opgezet) en uiteindelijk met een andere auto( waar we ook voor kwamen) weer vertrokken. Wij hebben er ver voor moeten rijden( Groningen) maar zal het zo weer doen. Diverse malen contact over de mail en telefoon gehad en geen woord teveel gezegd over de aangeschafte wagen. Nette inruilprijs gehad en redelijke prijs betaald voor de nieuwe.

goede service, goed behandeld

Wij hebben bij Richard een prachtige VW Passat TDI gekocht. Mooi, goed onderhouden, van binnen vol luxe en we kregen zelfs het nummer van de eerste eigenaar om vragen te stellen. Tijdens de garantieperiode was er een sensor aan vervanging toe, B&B heeft dit keurig en snel opgelost. Voor een volgende auto gaan we eerst naar de site van B&B. Het aanbod is gewoon goed!

goede service, goed behandeld

Prima. Niets op aan te merken.

perfect, zeker aan te bevelen

deskundige mensen,onder het genot van een koppie foffie nemen ze de tijd voor je.zeker een aanrader om hier eens op je gemak te gaan kijken naar de vele goed scherpe prijzen van een auto.

Super goed

goede service, goed behandeld

Zeer positieve ervaring mat B&B. Auto\'s scherp geprijsd, zeer klantvriendelijk en goede service. Kortom, een betrouwbaar adres voor de aanschaf van een occasion.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele aardige, duidelijke, nette, deskundige eigenaar/verkoper. Afspraak op donderdagavond om 19:30 de verkoper nam echt alle tijd om heel de auto uit te leggen en ook om hun werkwijze uit te leggen heel rustig en nam echt de tijd voor ons ruim 3 uur lang de tijd genomen voor ons en geen moment opdringerig geweest of dat het snel moest. Nee alles op zijn tijd en heel vriendelijk en echt top advies.

goede service, goed behandeld

Ik ben erg te spreken over de aankoop van mijn nieuwe Volvo. De broers kiezen alleen interessante auto\'s uit, waardoor je er zeker van kan zijn dat als er 1 bij hun staat, dat deze goed is. Daarnaast neemt Richard alle tijd voor je, helpt met persoonlijke wensen, koppelt dingen zelf terug en is zeer vriendelijk. Service die ik al een lange tijd niet meer heb meegemaakt!

perfect, zeker aan te bevelen

Begin augustus 2017 een mooie blauwe Hyundai I40 gekocht bij B&B Auto\'s in Veen. Wij moesten van ver komen (ca. 2u rijden), maar zo\'n mooie auto met al zijn opties was ik nog niet eerder tegen gekomen! Telefonisch en per mail goed geholpen met mijn vragen en een afspraak gepland om te komen kijken. Hartelijk ontvangen in een keurige nette zaak met veel mooie jong gebruikte auto\'s vol opties. Oude auto ingeruild met een goede uitleg over de inruilwaarde. De I40 had net een beurt gehad en dus waren veel zaken van het aanvullende afleverpakket niet nodig. Samen in overleg tot een goede deal gekomen om alleen de 6mnd bovag garantie erbij te nemen. Kortom, super tevreden! Ik zou het iedereen aanraden hier een auto te kopen. Volgende auto zou ik zo weer bij B&B in Veen kunnen kopen (ook al is het voor ons 2 uur rijden). B&B ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

10 jaar klant bij de gebroeders , en absoluut geen klachten. Ook bij het helpen zoeken naar een andere auto goed naar mij geluisterd en daarop een goed advies en een goede auto gevonden. vooropgesteld, een goede auto kan je overal kopen maar.. service zoals de bax-jes geven vind je weinig. persoonlijk contact,goede adviezen,meedenkend,en het is gewoon gezellig om langs te gaan . ik ben 100% tevreden

goede service, goed behandeld

Maart 2017 een fraaie Renault Grand Senic diesel gekocht. Inmiddels 12500 km verder zonder problemen...kleintje dan...bij het optrekken wat vertraging in het gaspedaal zodat hij nog wel eens afslaat maar dat regelen we wel met de gebroeders. Ben nog steeds tevreden en dit wordt ook wel opgelost. B&B toppie!!

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden met zaken doen. Uitstekend advies, zeker v.w.b. de nazorg.

Hoefakker 8

4264AH Veen