Gaan voor 100% klant tevredenheid

We hebben ruim 3 maand een VW Passat van B&B waar we naar volle tevredenheid al meer dan 7.000 km in rijden. We hebben een gebruikte auto gekocht maar met het gevoel is dat deze nieuwe is.

Super service & klantvriendelijk

Recent een BMW gekocht bij B&B. Auto is in uitstekende staat en we hebben met plezier gereden maar we merkten dat de bandenspanning langzaam terug liep. Ik kon gelijk langskomen bij B&B en kreeg gratis een servicebeurt waarbij twee spijkers uit de banden zijn verwijderd. Super service en top mensen.

Top bedrijf, eerlijk en betrouwbare zaak!

Ervaringen met dit bedrijf zijn zeer positief. Kwam een Renault Megane GT tegen op internet, meteen gebeld voor een proefrit. Auto stond al bij het poetsbedrijf, maar de eigenaar was zo aardig om te auto terug te halen zodat ik alsnog een proefrit kon maken. Koop was daarna snel geregeld. Zeer vriendelijke en kundig geholpen, ook goede prijs gekregen voor mijn ingeruilde auto. Na een half jaar nog altijd zeer tevreden me de gekochte auto!

Top bedrijf!

Contact gehad over een auto waar ik interesse in had. Ging over een VW Golf GTE, hybride auto dus. Zelf weinig verstand van auto's en al helemaal nog niet over elektrisch/hybride. De eigenaar heeft me werkelijk alles wat je wilt weten en MOET weten bij de aanschaf van zo'n auto uitgebreid toegelicht! Veel kennis, super vriendelijk en top service! Nemen echt de tijd voor je! Zo kom je ze zelden tegen! 200% aanrader!

Prima zaak!

Ik was op zoek naar een jonge tweedehands auto met weinig kilometers op de teller. Na wat zoeken kwam ik bij B&B auto's terecht. Na een proefritje de auto gekocht. Betalen en direct meenemen, ideaal! Auto had onlangs al een onderhoudsbeurt gehad en APK dus kon er even tegen aan. Heb de 308GT nu kleine 5 maanden in bezit, auto bevalt nog steeds prima! Achteraf had ik nog wat vragen, die zijn allemaal naar tevredenheid beantwoord. Voor mijn volgende auto zal ik zeker eerst even bij ze langs gaan om te kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.

Betrouwbare mensen die eer in hun werk stellen

Het autobedrijf wordt gerund door twee broers die zorgvuldig werken, eerlijk en betrouwbaar zijn. Ze stellen eer in hun werk. Ook na de koop heb ik hen nog kunnen benaderen met een paar vragen die ik had. Voor mij als auto-nitwit is dit alles heel prettig! De auto rijdt nu een half jaar later nog steeds heerlijk. Absolute aanrader dus.

Fijn en eerlijk bedrijf met een goede service!

Een Mini gekocht, helemaal tevreden met de auto en de service die jullie gegeven hebben!

Helemaal top!

Net bedrijf, goede service, correcte inruilprijs, sociaal en correcte mensen! Kortom, helemaal top!

Zeer klantvriendelijk, duidelijke afspraken met hele goede service.

Afgelopen Juni 2019 Golf variant gekocht een super mooie auto die er in top conditie uit ziet en is afgeleverd met een hele goede service. Heel vriendelijk geholpen met een goede uitleg waar ze zeker de tijd voor je nemen. Kort om een goede aanrader.

Top bedrijf

Vriendelijke heren de broers Bax ... Altijd wel tijd voor een praatje De service is super erg blij met onze Bus.. Zeker een aanrader

Top service en goede kwaliteit auto’s

Inmiddels 2 auto’s via B&B auto’s. Vriendelijke eigenaren met super goede kwalitatieve auto’s. Altijd van de eerste eigenaar en altijd top! Beveel ze 100% aan!!

Kwaliteit eerlijk en betrouwbaar!!!

Gelukkig dat ik hier een auto gekocht heb!! Kosten nog moeite worden gespaard om de auto goed klaar te maken. 2 broers welke gaan voor de lange termijn. Verkopen erg mooie auto's geen import met lage kilometerstanden en rijk uitgerust. Bij twijfel gewoon doen!!

Fantastische service

Superblij en trots ben ik met de mooie mini die ik bij dit bedrijf heb gekocht. Echt een hele goede service gehad. We werden er netjes te woord gestaan en uiteindelijk een mooie auto die netjes onderhouden was gekocht. Het is absoluut een aanrader om uw auto hier te kopen of voor onderhoud te brengen!

Voor de 4e x fantastisch!

Toen mijn golf was gestolen, heb ik Richard maar weer gebeld. Immers 3 x een auto gekocht bij B&B auto's en altijd goede auto's en super service. Richard had op basis van mijn specificaties binnen een paar dagen de juiste auto gevonden. Haalde mij gewoon even op, ging mee om de auto te inspecteren en te testen en handelde vervolgens alles netjes voor mij af. Ik hoefde de auto alleen maar af te halen. Gewoon top! De auto rijdt heerlijk!

Mijn ervaring is gewoon super.zeer vriendelijke mensen alles is te regelen en bespreekbaar.mijn 2e auto nu bij richard en gijs gekocht en die is weer super afgeleverd. Ze komen hun afspraken ook zeer zeker na.dus als je een auto nodig hebt zou ik zeggen ga naar B&B auto's

TOP!!!!

Zaterdag heb ik bij B&B Auto's een prachtige Alfa Guiliette gekocht! Dat is niet alleen een prachtige auto maar bovenal een prachtig bedrijf met twee zeer bevlogen broers die de business runnen. Wat een ontvangst, wat een services, alles is te regelen of af te spreken. Vertrouwd zakendoen zeg ik. Klasse!! Voor alle klanten die interesse hebben in een van jullie auto's durf ik wel te zeggen, heb geen twijfel! Maak een afspraak en laat je verrassen door echte gasvrijheid, open en eerlijke info over de auto in de showroom en daarna een soepele afhandeling. Een volgende auto koop ik daar graag. Bedankt Richard en Gijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Niets meer dan lof voor dit bedrijf! Snelle reacties, heldere/duidelijke communicatie en afspraken. Er wordt echt de tijd voor je genomen, erg prettig en persoonlijk! Ontzettend blij met de Seat Leon SC die ik er heb gekocht!

perfect, zeker aan te bevelen

Klantvriendelijk bedrijf. Wij zagen de Audi op autotrader, na een belletje konden we op dinsdagavond na sluitingstijd terecht om te kijken. Toen we de auto zagen waren we verkocht. Een nette ex-lease, speciale uitvoering en relatief weinig km\'s. In de showroom stonden meer specials. Onze eigen auto konden we voor een nette prijs inruilen. De koop kon direct rond worden gemaakt, zodat we niet een keer extra hoefden te rijden vanuit Twente, we reden om half 11 s avonds met onze aanschaf de deur uit. Nu, een half jaar later nog steeds dik tevreden met deze geweldige wagen.

goede service, goed behandeld

Zeer plezierig! De broers Gijs en Richard zijn gedreven door passie voor techniek, de verkoop van goed geselecteerde occasions en tevreden klanten. Het aankoopproces wordt stap voor stap uitgelegd tot uiteindelijk een eerlijke en transparante prijs wordt afgesproken.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag een mini cooper cabrio gekocht. Ontzettend goed geholpen en zeer vriendelijke mensen Bedankt voor de goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

Snelle respons online, goede ontvangst en super vriendelijk! Ik ben blij met de nieuwe -tweedehands- wintervoetjes onder m\'n auto. Bedankt!!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Inmiddels voor de 2e opvolgende maal een auto bij B&B gekocht Alsof je weer bij familie komt.... Eerst even vragen hoe alles vergaan is met de auto zowel prive.. Om vervolgens op hun gemoedelijke manier een andere auto te kopen... Richard en Gijs....ga zo door!!!! Hier kan menig garagist een punt aan zuigen

goede service, goed behandeld

Zeer tevreden over de duidelijke uitleg en service gerichte afhandeling. Zeer net bedrijf

goede service, goed behandeld

Goed advies, eerlijke prijs en strakke service!

Hoefakker 8

4264AH Veen