Nette, eerlijke en betrouwbare verkoper

Wij hebben hier een nieuwe Volkswagen T cross gekocht. Wij hebben de beste prijs en service gekregen. Alles verliep vlot en soepel. Geen opdringerige verkoper. Hij nam de tijd om alles uit te leggen en wij konden ook een test rit maken.

Geweldig bedrijf, die er voor de klant is!

Wij hadden een aantal speciale wensen voor een auto en die auto bleek niet makkelijk te vinden. Toch slaagde BB auto's erin om deze te vinden. Na een zoektocht van 2 maanden vonden ze de auto. Ze gaven niet op en daardoor hebben we nu een prachtige auto zoals we in gedachte hadden. BB auto gaat voor zijn klant en als we vragen hadden werden deze snel en vakkundig beantwoordt. Ook een eerlijk advies, geen verkooppraatjes maar in de klant zijn voordeel adviseren. Wij raden dit bedrijf dan ook zeker aan, vakkundig, vriendelijk en meedenkend met de klant! Wij zijn super tevreden!

Via Autoscout een auto gevonden bij B&B auto's. Voor mijn inruilauto heb ik mondeling en per mail een bevestiging ontvangen over de prijs en het toe te leggen bedrag. Laat in de middag een bezoek gebracht aan het mooi verzorgd autobedrijf. Ik werd hartelijk ontvangen door de eigenaar Richard Bax. Uitgebreid heeft hij uitleg gegeven over de staat en het gebruik van de auto. Vervolgens een korte proefrit gemaakt en direct overtuigd van de op handen zijnde aankoop. Bij terugkomst van de proefrit gelijk tot koop overgegaan. De nieuwe auto op naam gezet en mijn ingeruilde auto gevrijwaard. De afhandeling verliep snel en correct. Bij thuiskomst bleken de automatten achterin niet meegeleverd te zijn. Hierover heb ik een bericht gemaild, welke direct beantwoord werd. Twee dagen later heb ik een nieuwe set automatten per post ontvangen. Goede en snelle service, een keurig bedrijf en de aanbeveling waard.

Zeer prettige mensen

Wij hebben een auto gevonden volledig naar onze zin. Er is uitgebreid de tijd genomen de auto te presenteren en vragen te beantwoorden. Alles is zeer keurig in en om dit bedrijf. Zeer flexibel ingesteld en komen vertrouwd over. Wij moeten nog even wachten op onze nieuwe aanwinst door onze eigen doen zelfs dat is geen probleem! Zoek je een andere auto ga zeker eens kijken!

Top auto voor een scherpe prijs en super service.

Ik heb vandaag mijn Toyota IQ opgehaald. Ik werd keurig op tijd van het busstation gehaald. Een heel mooie auto, van al flinke leeftijd maar met een lage km.stand. Richard nam alle tijd om de zaken rustig en helder uit te leggen, heerlijk als je al heel lang geen auto meer hebt gekocht. Het bedrijf en de garage zijn tot in de puntjes verzorgd. Van het stijlvolle kantoor tot een spik en span mooi en schoon toilet. Dit is service en kwaliteit die je niet veel meer tegenkomt.

Verkoop met vakkennis

Via de autoverkoop sites bij BB uitgekomen. Mooie occasion VW Passat GTE. Het beste verkoopgesprek ooit gehad met een verkoper. Ricard Bax heeft zich echt verdiept in de auto en kent alle specs. Inruilprijs valt altijd tegen; je verwacht altijd meer te krijgen voor je eigen mooie auto. Maar was zeker reëel gezien de markt. Ik ben een tevreden klant. 1 minpuntje: auto zou schade vrij zijn, maar heeft wel een nieuw spatbord?! Ik ga er van uit veel mooie km te gaan maken met deze fijne auto. Inmiddels al 4000 km verder naar volle tevredenheid.

Fantastisch en zeldzaam gedreven

Vorig jaar een redelijke zoektocht gehad naar een nieuwe dagelijkse auto. Aardig wat auto-bedrijven, bezocht, op zoek naar de auto, die zoveel mogelijk van m'n wensenlijst kon afvinken via een goede nette verkoper. (Want geloof me, er zijn nog altijd een aantal horken van verkopers) Uiteindelijk een auto gekocht bij B&B auto's. Uitmuntende en enthousiaste gedetailleerde uitleg en of toelichting, waren doorslaggevend voor mij om tot koop over te gaan. Richard zag mij en wist vrij snel; wat ik wel, en belangrijker nog, wat ik niet zocht! Daarop correct op inspeelde zonder drammerig te worden, maar moeite bleef doen om mij de juiste auto te verkopen...... Daarbij bleef hij service-gericht; ook na de verkoop! Nu een een half jaar kan ik zeggen: chapeau Richard! Nog altijd superblij met m'n aangeschafte auto!

Heb begin dit jaar een VW Passat GTE gekocht. Vlak na de garantieperiode was de aircopomp stuk. "Je hebt bij ons een mooie auto gekocht en de airco moet gewoon werken". Geen discussie en prima opgelost. Kortom: zeer tevreden over service.

Voor mij een DIKKE 10

Begin van de maand heb ik hier mijn nieuwe occasion Citroen C1 gekocht. We zijn super vriendelijk en zeer netjes ontvangen. Niets is te veel gevraagd en over alles denkt Richard mee om voor mij de geschikte auto te vinden. Eerlijkheid staat bij hem op de 1ste plaats. En zo wordt je ook behandeld. Een CruiseControl erop bouwen geen probleem. En na een paar dagen kreeg ik al een telefoontje dat ik mijn mooie blauwe bolide op kon komen halen. Ik raad dezeAuto zaak zeker aan. En je zult er geen spijt van krijgen.

Erg goed geholpen bij de koop van een hele mooie auto, erg tevreden

Ik had belangstelling voor een mooie occasion, en ben erg goed geholpen met advies, bij het onderhandelen over de prijs, de auto is netjes afgeleverd, en ook na aanschaf erg goed geholpen om binnen garantie enkele zaken te verhelpen; kortom: ik beveel B&B Auto's aan...!

Eerlijke enthousiaste eigenaar/verkoper. Heel blij met mijn Mini

Neemt alle tijd voor je en verkoopt auto’s voor een eerlijke prijs.

Goede service, nette en eerlijke prijs

Ik heb 5 juni mijn VW Polo gekocht en nog geen seconde spijt dat ik bij B&B auto's terecht ben gekomen. Je wordt er heel vriendelijk geholpen en de koffie staat klaar. Ik hoop er heel lang niet te hoeven komen, maar mijn volgende auto ga ik echt weer hier kopen.

Perfecte service

Wij hebben augustus vorig jaar onze renault megane station bij B&B gekocht. Zeer tevreden over deze garage, over de manier van verkopen en afhandeling. Fijne eerlijke benadering. Auto bevalt ons perfect, beste aankoop ooit.

Een plezier om hier een auto te kopen

Een hele mooie, nette Golf GTE gekocht, met erg weinig kilometers, in hele puike staat, helemaal compleet, keurig gepoetst, alsnog van een trekhaak voorzien: allemaal prima verzorgd, en over de prijs zijn we het in goede sfeer eens geworden. Kortom: ik voelde me hier echt 'klant'. PS Ik verdien hier nix aan.

professionele en erg prettige behandeling

Set winterwielen gekocht en laten monteren op mijn Opel Insignia Boven verwachting goed

GEWELDIG!

(Belofte maakt schuld) Ik heb 2 jaar geleden mijn auto gekocht (Seat Leon ST) bij B&B auto's. Had beloofd een recensie te schrijven wat ik helemaal vergeten ben! (sorry!) Onder het motto beter laat dan nooit bij deze.... Om te beginnen, ik raad iedereen een Seat Leon aan, wat een fijne auto's zijn het! In de afgelopen 2 jaar niets gemankeerd, starten en rijden maar! Ik was opzoek naar een leuke auto en kwam na wat zoekwerk terecht bij B&B auto's. Wat een leuk en professioneel bedrijf is dit, nemen echt de tijd voor je en denken oprecht met je mee. Eerste indruk is altijd belangrijk vind ik, vooral als je een auto wilt gaan kopen bij een bedrijf waar je voor het eerst komt. Naar mijn mening maakt de eigenaar het verschil ten opzichte van andere garages, zijn eerlijk is zo puur en geruststellend, dat je met een gerust hart een auto hier kunt kopen! En tsja, ook de prijsverhouding is fantastisch, misschien wel een van de goedkoopste als je zijn aanbod vergelijkt met anderen! (wel vergelijkbare specs natuurlijk!). Kortom, als ik weer opzoek ga naar een nieuwe auto, B&B auto's it is!! Ik raad echt iedereen aan die opzoek is naar een nieuwe auto, gewoon eens een kijkje te nemen hier...krijg je echt geen spijt van! Zelfs na 2 jaar wil ik jullie nogmaals bedanken!

Uitstekende service & klantvriendelijkheid

Ongeveer 3 weken geleden heb ik bij B&B auto’s mijn Suzuki Swift gekocht. Hoewel het voor mij een aardig stukje rijden was, ben ik tot op heden ontzettend blij met mijn auto. Toen er een krakend geluid uit mijn box kwam, kon ik gelijk weer langs komen en hebben ze het probleem verholpen. Ik ben zeer tevreden over de service, vakkundigheid en vriendelijkheid van de “medewerkers”. Ik raad B&B auto’s vanaf heden ook aan bij mijn kennissen en vrienden.

Erg goed

De aankoop en begeleiding van de Skoda Yeti, door de broers Bax is ons goed bevallen. De vakkundige en grondige inspectie van deze auto, die wij op het oog hadden was perfect. Ook de controlebeurt bij de aflevering was volledig. We hopen nog lang van hun vakmanschap gebruik te mogen maken.

Gaan voor 100% klant tevredenheid

We hebben ruim 3 maand een VW Passat van B&B waar we naar volle tevredenheid al meer dan 7.000 km in rijden. We hebben een gebruikte auto gekocht maar met het gevoel is dat deze nieuwe is.

Super service & klantvriendelijk

Recent een BMW gekocht bij B&B. Auto is in uitstekende staat en we hebben met plezier gereden maar we merkten dat de bandenspanning langzaam terug liep. Ik kon gelijk langskomen bij B&B en kreeg gratis een servicebeurt waarbij twee spijkers uit de banden zijn verwijderd. Super service en top mensen.

Top bedrijf, eerlijk en betrouwbare zaak!

Ervaringen met dit bedrijf zijn zeer positief. Kwam een Renault Megane GT tegen op internet, meteen gebeld voor een proefrit. Auto stond al bij het poetsbedrijf, maar de eigenaar was zo aardig om te auto terug te halen zodat ik alsnog een proefrit kon maken. Koop was daarna snel geregeld. Zeer vriendelijke en kundig geholpen, ook goede prijs gekregen voor mijn ingeruilde auto. Na een half jaar nog altijd zeer tevreden me de gekochte auto!

Top bedrijf!

Contact gehad over een auto waar ik interesse in had. Ging over een VW Golf GTE, hybride auto dus. Zelf weinig verstand van auto's en al helemaal nog niet over elektrisch/hybride. De eigenaar heeft me werkelijk alles wat je wilt weten en MOET weten bij de aanschaf van zo'n auto uitgebreid toegelicht! Veel kennis, super vriendelijk en top service! Nemen echt de tijd voor je! Zo kom je ze zelden tegen! 200% aanrader!

Prima zaak!

Ik was op zoek naar een jonge tweedehands auto met weinig kilometers op de teller. Na wat zoeken kwam ik bij B&B auto's terecht. Na een proefritje de auto gekocht. Betalen en direct meenemen, ideaal! Auto had onlangs al een onderhoudsbeurt gehad en APK dus kon er even tegen aan. Heb de 308GT nu kleine 5 maanden in bezit, auto bevalt nog steeds prima! Achteraf had ik nog wat vragen, die zijn allemaal naar tevredenheid beantwoord. Voor mijn volgende auto zal ik zeker eerst even bij ze langs gaan om te kijken of ze iets voor me kunnen betekenen.

Betrouwbare mensen die eer in hun werk stellen

Het autobedrijf wordt gerund door twee broers die zorgvuldig werken, eerlijk en betrouwbaar zijn. Ze stellen eer in hun werk. Ook na de koop heb ik hen nog kunnen benaderen met een paar vragen die ik had. Voor mij als auto-nitwit is dit alles heel prettig! De auto rijdt nu een half jaar later nog steeds heerlijk. Absolute aanrader dus.

Fijn en eerlijk bedrijf met een goede service!

Een Mini gekocht, helemaal tevreden met de auto en de service die jullie gegeven hebben!