Een zeer nette zaak en mooi auto’s

Ik heb met Richard gesproken En goede auto Captur verkocht ben er erg tevreden over

Ze bestaan nog...

De aankoop van een auto is geen alledaagse bezigheid en het is dan ook prettig als een dergelijk proces fijn en naar tevredenheid verloopt. We kijken zeer positief terug op de aankoop van onze Peugeot in deze garage. Verkoper/eigenaar Richard heeft plezier in zijn werk en zijn kennis deelt hij graag met de klant. Geen moment het gevoel gehad dat we overhaast moesten beslissen of bedenkingen hadden over de staat van de auto. Dit alles maakt het dat we er met een goed gevoel op terugkijken en de overtuiging dat je altijd terug kunt komen als er met de auto toch iets mis zou zijn.

Prima ervaring!

Helder, duidelijk en vriendelijk geholpen.

Warme, eerlijke service

Ik ben heel erg tevreden met mijn aankoop bij B&B, mijn eerste zakelijke auto. Ik ben heel fijn geholpen en alles verliep soepel en gemakkelijk. Ik zou het iedereen aanraden om met Richard zaken te doen.

Open eerlijk super

Vandaag hebben wij een opel mokka gekocht bij de heren super leuk en spontaan gesprek en geen onzin verhalen. Een aanrader voor een ieder die een eerlijk oprecht verhaal wil en geen verkoop praatjes.

Top autobedrijf met uitstekende service!!

Ik heb bij B&B auto's mijn (droom) Opel Corsa gekocht. Het is echt een fijn bedrijf waar alle tijd voor je wordt genomen!!!

Kan niet beter

Ik ben eerlijk en oprecht behandeld voor een schappelijke prijs top

Mooi bedrijf, fijne mensen

We zijn goed en vriendelijk ontvangen in een mooi en vooral schoon bedrijf. Ze nemen alle tijd voor jouw en zijn trots op de autos de ze verkopen. Al met al zeer tevreden, het was het waard om er een stukje voor te rijden.

Fijne nieuwe auto gekocht.

Goed geholpen bij het vinden van onze nieuwe auto. Goed contact met Richard en alles transparant.

Zeer tevreden!

Zeer goed ontvangen, vriendelijke mensen en prima afhandeling van de aanschaf van mijn zakelijke auto.

Prima en eerlijk bedrijf

Rij nu 2 maanden bijna rond in een fijne peugeot 2008. Vanaf het eerste contact een betrouwbare no nonsens indruk. Gemoedelijk en zakelijk in een woord. Mijn complimenten over de op en top schone en professionele uitstraling. Tot nu toe 0 problemen dus over het oplossen daarvan kan ik niets zeggen. Ik heb er echter alle vertrouwen in.

Zeer goede ervaring, zeker de moeite waard

2 maanden geleden hebben wij onze Skoda Kamiq gekocht bij Richard. Aangezien wij niet uit de buurt kwamen, hadden wij vooraf al een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst zijn we warm ontvangen door Richard met een bakje koffie. Daarna uitgebreid uitleg gehad over de auto en de systemen. Wij konden op ons gemak een proefrit met de auto maken. Richard heeft een kleine showroom met allemaal mooie jong gebruikte auto’s en lage kilometer standen. Hij weet veel te vertellen over de auto’s die hij heeft staan. Het is zeker de moeite waard om hier naartoe te komen ( ook al woon je niet dichtbij) ondertussen rijden wij al 2 maanden met veel plezier in onze aangekochte Skoda. Mochten wij problemen ondervinden binnen de garantie termijn, dan zouden we dat van Richard bij een garage bij ons in buurt mogen laten repareren en de bon naar hem toe sturen. Dat is nog eens service!

Behulpzaam en goede behandeling

Het is een betrouwbare bedrijf. Wij werden goed behandeld. Daarnaast waren zij erg behulpzaam. We zijn erg tevreden!

Uitstekend bedrijf met oog voor de klant. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Top garage met mooie auto’s en zeer kundige en vriendelijke medewerkers!

Na de extreme hagelbui in Italië deze zomer waren wij genoodzaakt een nieuwe auto aan te schaffen. Vervolgens zijn we -na het zien van een online advertentie - bij b&b auto’s in Veen langsgeweest. Proefrijden was geen probleem en voor eventuele verzoeken/ aanpassingen aan de auto wordt een oplossing gezocht. Met een garage vol mooie en jonge auto’s (die overigens allemaal ook puntgaaf zijn) kon het niet anders dan dat de koop snel rond was. De verkoop verliep gemoedelijk doordat de sympathieke eigenaar de tijd voor je neemt en je alles uit kan én wilt leggen. Niets anders dan lof voor deze garage en zijn medewerkers! Mochten we in de toekomst een andere auto nodig hebben zullen we hier zeker terugkeren! Al gaan we nu eerst genieten van onze mooie Kia Ceed!!

Prachtige zaak met jonge occasions voor een goede prijs!

Eigenlijk wilden helemaal nog geen andere auto kopen, maar we wilden wel even een proefritje maken in een Peugeot 2008. En deze vonden we bij B&B Auto's in Veen. Eenmaal aangekomen zagen we een prachtige andere auto, waarmee we een proefrit hebben gemaakt. Dat in combinatie met de zeer vriendelijke verkoper Richard (in korte broek!) maakte dat we toch even zijn gaan zitten om te kijken hoe de vlag er bij hing. En toen zijn we toch overstag gegaan; goed, eerlijk en open gesprek maakte dat we toch een andere auto kochten. Mijn gevoel bij B&B Auto's: Doe maar gewoon, da's gek genoeg! En dat lukt hier. Fijne zaak met veel jonge betaalbare occasions.

Mocht je twijfelen omdat je niet uit de buurt komt, niet doen gewoon gaan!

Zag een mooie Peugeot 208 staan bij B&B auto's. Omdat het voor mij anderhalf uur rijden was, eerst even gaan kijken. Ben altijd wat wantrouwend omdat je de buurt en de mensen en vooral het bedrijf niet kent. Aangekomen werden we ontvangen door Richard. Super aardige kerel met een heel mooi bedrijf die hij samen met zijn broer runt. We mochten langs komen tijdens zijn vakantie en dat is al super natuurlijk. Proefrit gemaakt en auto was goed. Hele onderhouds geschiedenis erbij en alles had hij ook op papier. Omdat die alles op papier ook kon laten zien voelt het gelijk vertrouwd. Vragen werden beantwoord en alles was eigenlijk keurig. Kreeg een mooi bedrag voor mijn 13 jaar oude peugeot 107 en de auto die dag ook gekocht. Afspraak gemaakt wanneer ik de auto op mocht komen halen en ook toen werd alles keurig geregeld. Er werd ook nog gezegd, mocht er wat zijn, schroom niet om te bellen, dan lossen we het op. Kortom, bij deze garage hoef je geen twijfel te hebben. Super mooi bedrijf met een hele mooie showroom en een keurige garage. Ik zou hier zeker weer terug komen! Bedankt Richard! En je broer ook natuurlijk. Succes verder!

Goede ervaring, afspraak is afspraak.

Door de goede service al vier auto’s gekocht en vele beurten laten geven. Altijd vriendelijk en meedenkend. We zouden b en b zeker aanraden aan familie of vrienden.

Een héél goed bedrijf

Zo'n maand geleden een proefrit aangevraagd, waarbij ik meldde dat die ongeveer 100 KM zou gaan worden (ik wilde per se bepaalde drempels in de buurt bij mijn huis in Nieuwegein beproeven omdat mijn huidige auto daar te stug op reageert) Zelf vond ik dat eigenlijk idioot lang, en bood aan de brandstofkosten te vergoeden. De proefrit mocht, en vergoeding was niet nodig. Ná de proefrit heb ik toch getankt, omdat het voor mij beter voelde. De occasions in de showroom zagen er prachtig uit, en de auto waarin ik de proefrit maakte was ook om door een ringetje te halen en reed prima. Omdat ik de betere vering van de auto niet vond opwegen tegen de kosten van aankoop en inruil, is het niet tot een deal gekomen. Nadat ik dat had bekend gemaakt, werd er toch nog ruim de tijd genomen voor een nagesprek en is er een inruilprijs voor mijn Volkswagen Sportsvan gemaakt. Deze was zéér marktconform. Ik heb besloten nog 1 jaar door te rijden in mijn auto, en daarna ga ik zéker terug naar B & B auto's. Kortom: een AANRADER.

Top bedrijf

Kom hier al zolang ze bestaan altijd goed geholpen en goede raad gehad goed bedrijf goede service en goede monteurs

Vriendelijke verkoper die goed mee dacht

Goede verkoper die het gevoel gaf het komt altijd goed.nam alle tijd voor uitleg. Mijn ervaring tot zover zeer goed.

Heel professioneel bedrijf!!

Net mijn T-cross opgehaald, met afneembare trekhaak die zij voor mij hebben gemonteerd. Zeer netjes en vakkundig gedaan ook niet afgeraffeld maar netjes met originele materialen. Zeer vriendelijk en netjes behandeld, dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen!!

Super betrouwbaar en gastvrij bedrijf

Vandaag onze 5e auto alweer bij Richard en Gijs gekocht. We zochten een tweede autootje erbij. Onze wensen doorgeven aan Richard en hij heeft een mooie aygo voor ons gevonden. Er moesten wat kleine dingen aan gebeuren die hebben ze gelijk netjes verholpen in hun super nette garage. We komen graag bij de gebroeders Bax en blijven dit ook nog heel lang doen. Richard en Gijs super bedankt voor de mooie service weer.

Fijn bedrijf met goede service.

Een aantal maanden geleden heb ik er mijn auto gekocht. Je wordt goed te woord gestaan en er wordt tijd voor je genomen. De prijzen zijn scherp en realistisch. Na de auto gekocht te hebben, was er iets nog niet helemaal goed aan de auto. De service bleef uitstekend en ik werd goed geholpen. Kortom, een fijn, betrouwbaar en klantgericht bedrijf!

Nette, eerlijke en betrouwbare verkoper

Wij hebben hier een nieuwe Volkswagen T cross gekocht. Wij hebben de beste prijs en service gekregen. Alles verliep vlot en soepel. Geen opdringerige verkoper. Hij nam de tijd om alles uit te leggen en wij konden ook een test rit maken.