Meedenkende autoliefhebbers

Onze youngtimer is hier in goede handen.

Tja

Technisch prima werk. Wel een hoop geld voor een APK en een kleine beurt. Waren die ruitenwissers nou echt versleten? En APK afspraak niet opgevolgd, waardoor ondanks toezegging, waardoor ik besloot om ‘ook maar meteen de APK te doen, APK korter geldig is en nu al onnodig kosten maakte.

Goede service.

Prettig contact, snel een afspraak. Kostenindicatie vooraf door gesproken. Auto netjes op tijd weer klaar gerepareerd en wel.

Snel en goed geholpen

Controle op buitenlandse reparatie uitgevoerd en daarna een uitlijning van de voorwielen gedaan.

Kwam te vroeg en werd nog steeds snel geholpen

Lekker bakkie koffie en snelle service. Scheelde dat onderdeel op locatie was

Prima onderhoud van mijn Audi A6

Prima onderhoud van mijn Audi A6, goedkoper dan de Audi dealer en je kunt veel sneller terecht. Er wordt goed gecommuniceerd over de voortgang.

Garage levert kwaliteit en mensen zijn zeer vriendelijk.

Technisch goed en goede service

Technisch gezien heb ik veel vertrouwen in deze garage. Ze komen hun afspraken na, zijn vriendelijk en service gericht

Prima ervaring, verademing wel ten op zichten van andere garage bedrijven

Prettig geholpen. Nette prijzen en voor zover ik kan beoordelen netjes gedaan.

Plezierig, snel, adequaat

Zowel de APK als eerder een nieuwe accu: prima geholpen.

Betrouwbaar

Prettige contact, betrouwbare service. Ze geven uitleg en advies als er naar gevraagd wordt.

Zelfs zonder afspraak direct geholpen

Komen afspraken goed na

Bellen keurig op om te laten weten welke extra’s ze moeten uitvoeren.

Ondanks drukte niet te beroerd om even mijn koplamp te vervangen. Top!

Goede service duidelijke prijs afspraken goed advies

Persoonlijk, competent en transparant!

Vanwege mindere service en lange wachttijd bij de merkdealer ben ik onlangs terecht gekomen bij deze garage. Ik heb er een grote beurt laten uitvoeren, inclusief vervangen distributieriem, waterpomp en nieuwe banden. Het werk is prima uitgevoerd, geheel conform de gemaakte afspraken. Ik kom zeker terug.

Top, professionele, vriendelijk en meedenkende service!

Ik kan altijd op ze rekenen! Staan klaar om op een professionele manier en snel van dienst te zijn.

Beviel prima

Ze doen wat ze zeggen, en overleggen als er iets is met de auto.

Zeer goede service en duidelijke afspraken. Blij mee!

Bij APK en onderhoudsbeurt paar kleine mankementen gevonden. Deze van te voren afgestemd en naar tevredenheid gerepareerd, volgens afspraak. Daarnaast prima contact..

Prima geholpen. Kwam afspraak na.

Vriendelijk en oprecht

Zeer vriendelijke en sociale heren die altijd hun best doen om zo snel en goed mogelijk te helpen bij auto problemen, binnen een haalbaar budget!

Vriendelijke ontvangst en goede service; klus snel geklaard.

Zie boven!

Kundig en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk geholpen, meedenkend en oplossingsgericht

Heerlijk dat de APK keuring weer gedaan is met een kleine beurt. Vriendelijk personeel en goed overleg.

Leeuweriklaan 26 3704 GR Zeist