Betrouwbaar en goede service.

Autobedrijf Ferdy Snijders onderhoudt onze auto al jaren naar volle tevredenheid.

Gewoon top!

super mooi bedrijf

super mooi bedrijf met een goeie service en waar je goeie afspraken mee kunt maken, en erg klantvriendelijk. ferdy en collega's hartstikke bedankt voor alles en dat ik toch mooi de auto eerder kon ophalen.ben er super blij mee.

Prima garage!!!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service.

Doen wat ze moeten doen. Vakwerk

Vakwerk, op tijd, goede prijs kwaliteit, flexibel en bovenal ook oog voor de persoonlijke vragen, opmerkingen

zeer goed geholpen

komt afspraken na

heel tevreden

geweldige no nonsens garage, veel tijd voor de klanten en deskundig personeel

Altijd goed!

Top! Vriendelijke medewerkers en goede service.

Top garage !

Wat ze zeggen komen ze na

Bij Ferdy vraag je niet hoe het kan, maar omdat het kan! Een geweldig team aan mensen die goed en uiterst vriendelijk zijn. Er wordt tijd genomen en goed geluisterd naar wensen van een klant. Donderdag besteld en zaterdag op mogen halen met verzoek 4 seizoen banden ivm met een lange rit. Nu ruim 1500 km verder en nogsteeds met een glimlach in een fijne Mercedes.

Zeer klantvriendelijk

Mooie zaak met klantvriendelijk personeel. De koffie staat altijd klaar. Ze zijn niet goedkoop, maar kwaliteit mag geld kosten. Zeker een aanrader

Top en snelle service!

Wij komen al jaren bij Ferdy voor de auto onderhoud en inmiddels hebben wij dus ook een auto via Ferdy aangeschaft. Binnen drie dagen had Ferdy al de perfecte auto voor ons gevonden en binnen een week waren wij trotse eigenaren. Wij raden Ferdy 100% aan voor een snelle, top en vriendelijke service!

Goede service en zeer vriendelijk geholpen

plezierig

Altijd vriendelijk en kundig te woord gestaan. Goede service en meedenkend met de klant.

Altijd heel prettig contact en eerlijk advies!

Topbedrijf

Eerlijk advies over de keuze van mijn winterbanden.

vakkundige en goede service

met een paar woorden was al snel duidelijk wat het probleem was en werd de reparatie van mijn auto vakkundig gerepareerd met een duidelijke uitleg wat er stuk was geweest. Top!

Klant vriendelijk en behulpzaam

Altijd een oplossing 1 belletje is voldoende

Al jaren klant bij autobedrijf Ferdy Snijders, kan het iedereen aanbevelen.

Vakkundig

Betrouwbaar

Top geregeld, super net bedrijf

Keurig gehilpen, auto werd perfect afgeleverd, en geen gezeur over de voorwaarden, is netjes inclusief. Een aanrader

Goed en snel geholpen zeer goede service

Goed en vriendelijk behandeld

Robert Scottstraat 15