prima communicatie

Mijn elektrische auto had problemen. Bleek de 12V accu te zijn. Kreeg prima advies hoe vaak ik moet laden om dit probleem te voorkomen.

Prima service.

Prima service!

PERFECT

Zoals al die jaren, bijna 15, is de service perfect. Aan te bevelen? Oh....zeker weten.

Goede service, leuke mensen

Service is hier altijd goed en er werken leuke mensen. Leuk jong team, maar weten wel wat ze doen. Aanrader.

Altijd vriendelijk, snelle behandeling, kennis . Zeer plezierig!! Goed, fijn , top bedrijf

Uitstekend bedrijf met deskundig en vriendelijke personeel

Mijn ervaring met het bedrijf Ferdy Snijders is prima gewoon eerlijk nooit opdringerig je weet waar je aan toe bent. Ben voorzichtig aan het nadenken voor een andere auto, deze ga ik zeker daar kopen..

Van begin tot eind deskundig en vriendelijk geholpen door Ferdy Snijders.

PRIMA SERVICE

PRIMA SERVICE,KOMT AFSPRAAK NA

Subliem!

Professioneel advies Auto is spil en span bij levering Top kwaliteit van service!

Goed stukje service, vriendelijke ontvangst.

Top Service!

Ferdi Snijders is een top bedrijf. Daar kun je nog langs gaan om een lampje te vervangen, zonder dat er een afspraak gemaakt hoeft te worden. Al onze bussen en auto’s zijn daar in onderhoud. Je wordt gewaardeerd als klant. Hier begrijpen ze nog, ondanks dat ze een groot bedrijf zijn , dat het heel belangrijk is, om adequaat te handelen. Top service!

Geen andere garage voor mij

Mijn auto was stuk en ze hadden geen tijd meer voor de feestdagen. Pas volgend jaar weer. Ik mocht hem wel neerzetten, maar geen beloftes. Zelf geen vervoer, dus ik werd naar huis gebracht. En toch is de auto klaar voor de feestdagen en werd ik weer netjes opgehaald. Ik zeg wel dat ik ze aanbeveel hieronder, maar liever doe ik dat niet, dan krijgen ze het nog drukker :-) Toch is dit de enige garage waar ik mijn auto naartoe zal brengen.

Top bedrijf, denken altijd mee met de klant

Een bedrijf die meedenkt met de klant en hun belofte waar maakt. Met goede service en een vriendelijke lach.

zoals omschreven

Fijne service, goed vakmanschap, altijd vriendelijk

Prima service, al sinds mn achttiende klant, 8 years and going strong!

Sympathiek bedrijf

Fijn bedrijf waar goede sfeer heerst onder medewerkers wat je als klant merkt. Communicatie is duidelijk en eerlijk

Goede ervaring. Er wordt meegedacht.

Nvt

Nog steeds de beste

Langs geweest voor de winterwissel. Was iets verlaat. Dit bleek geen probleem. Ondanks dat de garage vol was en het druk was kon ik zo weer mijn weg vervolgen. Ferdy heeft een persoonlijke benadering waardoor ik me niet gewoon een klant voel. Komt met oplossingen waar ik iets mee kan. Komend voorjaar kom ik zeker weer terug!

Super goede service en erg vriendelijk.

Al jaren een zeer tevreden klant.

Als vanouds prima service

Snelle service top

Betrouwbaar en goede service.

Autobedrijf Ferdy Snijders onderhoudt onze auto al jaren naar volle tevredenheid.

Gewoon top!

super mooi bedrijf

super mooi bedrijf met een goeie service en waar je goeie afspraken mee kunt maken, en erg klantvriendelijk. ferdy en collega's hartstikke bedankt voor alles en dat ik toch mooi de auto eerder kon ophalen.ben er super blij mee.

Robert Scottstraat 15 7825AR Emmen