Heel goed!

Goede nette service!

Super service

Vanaf verkoop tot en met onderhoud zeer tevreden. Medewerkers zijn allen klantgericht! Je merkt dat er onderling een fijne werksfeer is en dat straalt uit naar de klant.

De monteurs van Ferdy Snijders zijn vakbekwaam, vriendelijk en professioneel. Zij zorgen ervoor dat je auto zo snel mogelijk weer goed rijdt. Ook worden de gemaakte afspraken netjes nagekomen.

Keurig en netjes geholpen

Je wordt vriendelijk ontvangen bij Ferdy Snijders, monteurs zijn vriendelijk en behulpzaam. Ennn…de koffie staat er altijd klaar

Vriendelijk, professioneel, nette prijzen.

Top bedrijf!

Goede service, vriendelijk, denken mee met de klant. Gewoon een top bedrijf

Wat een heerlijk bedrijf om zaken mee te doen!

Mijn ervaring is van zeer recent. Via Marktplaats zag ik een BMW die me gelijk heel erg aanstond. Goed omschreven, prima foto's en 12 maanden garantie op een occasion. Waar vind je dat nog? Ik belde op zaterdagochtend om even naar een BMW te komen kijken. Ferdy gaf keurig aan dat hij midden in een verbouwing zat en het wellicht wat rommelig was, maar dat ik van harte welkom was. Aangekomen kreeg ik inderdaad het gevoel dat ik welkom was. Terwijl hij nog even met een klant bezig was, gaf hij mij alvast te sleutels om de auto goed te kunnen bekijken. De auto stond er keurig bij en dus gaf ik aan een proefrit te willen maken. Dat was geen probleem. "Ga rustig je gang en neem je tijd, dan kan ik ondertussen nog een andere klant helpen" Alles bij elkaar bij elkaar gaf het me erg veel vertrouwen en dat leek wederzijds. In het kort: Na de proefrit besloten de auto aan te schaffen en ook dat liep op rolletjes. Ferdy is een eerlijke jongen, zonder poespas. verkoopt goede auto's waar hijzelf achter staat en met 12 maanden volle garantie. Prachtig! Ook na de verkoop alle medewerking. Mijn huidige auto werd sneller verkocht dan ik verwachtte en een belletje was genoeg om de aangekochte auto eerder klaar te hebben staan dan we afspraken. Dus ook na de aankoop prima service! Kortom: Mooi bedrijf, eerlijke mensen, goede auto's en een prettige behandeling. Dat vind je tegenwoordig lang niet overal meer!

Super bedrijf!!

We komen hier al jaren en zullen dit met veel plezier blijven doen!

Uitstekende service en kwaliteit

Gewoon top, denken mee in oplossingen en leveren kwaliteit.

Snel en vakkundig geholpen

Snelle en goede service, vriendelijk personeel.

Top werk

Nette ontvangst net behandeling goeie afspraken .

goede en vakkundige service

reparatie en onderhoud goed en vakkundig uitgevoerd. Vriedelijke ontvangst.

Prima geholpen.

Geheel volgens afspraak kleine beurt uitgevoerd. Klant vriendelijk bedrijf, bedankt autobedrijf Ferdi Snijders

Goede monteurs

135 euro per uur voor de klant is wel heel erg veel

Eerlijke duidelijke en klare taal !

Een degelijk en uitermate betrouwbaar bedrijf ik blijf trouwe klant .

Worden altijd heel vriendelijk en goed geholpen.

Zeer vakkundige gezellige vakmensen

Altijd een luisterend oor en meedenkend voor een oplossing.

Professioneel en snel geregeld. Aardig personeel.

Vakmensen met aandacht voor de klant

Vriendelijk personeel dat tijd vrijmaakt voor de vragen van de klant. Net dat extra stapje waardeer ik erg

Top geholpen

Fijne ervaring met Ferdy, goede service en goede afspraken gemaakt.

Superbedrijf

Alhoewel het druk was in de werkplaats en ik veel te laat was met een afspraak te maken voor de apk, hebben deze mannen toch een gaatje gevonden in de planning zodat mijn bedrijfswagen toch op tijd apk gekeurd was. Topteam 100%

Perfect geregeld, niets op aan te merken.

Zie boven

Vriendelijk en vakkundig!

Erg behulpzaam. Probleem gelijk opgelost en ik kon een leenauto mee! Ik ben tevreden:)

Vakman

Goed en vriendelijk

Zeer prettig en vertrouwd om daar naar toe te gaan. Voor onderhoud van de auto met veel kennom daar

Maakt duidelijke afspraken en geeft ook feedback als het buiten de afspraak valt.

Robert Scottstraat 15

7825AR Emmen