Goed en vriendelijk ontvangst prima personeel en goede service en kwaliteit op de werkzaamheden .

Correcte behandeling

Altijd goede service, even bellen als er wat is en nette werkplaats.

Top bedrijf !!

Betrouwbaar en loyaal bedrijf! Heel blij met onze nieuwe aankoop !

Onze eerste auto hier gekocht. Super geholpen. We komen zeker weer terug. Bedankt voor de goede service.

Het was de lange rit meer dan waard

Ferdy heeft hart voor de zaak, dat kon ik na de eerste ontmoeting al ervaren. Anderhalve week nadat ik met mijn inruilauto helemaal naar Emmen was gereden, werd mijn nieuwe VW Polo thuis afgeleverd en werd mijn oude auto weer meegenomen als inruil. Alles is, op basis van goed vertrouwen van beide kanten, netjes afgehandeld. Mocht ik, hopelijk in de verre toekomst, nog eens een leuke en goede auto zoeken, dan is een rit naar Emmen zeker iets wat ik weer zou overwegen! Thx Ferdy en succes met je mooie bedrijf!

uitstekende service

zoals gewoonlijk vriendelijk en bekwaam geholpen van de balie tot en met de werkplaats. Uitstekend en professioneel personeel

Vriendelijk vakbekwaam en mee denkend peesoneel

Topservice

Altijd vriendelijk, behulpzaam! Goede service

Zeer vakkundig en een top service

Ik heb voor mijn auto een onderhoudsplan afgesloten ongeveer 3 jaar geleden. Ik ben zeer tevreden, goede service, erg vriendelijk en zeer vak bekwaam.

snelle hulp, prima kwaliteit

altijd leveren,juiste kwaliteit en netjes werk

Mooi bedrijf

Al jaren klant en altijd klantvriendelijk en uitstekende service.

wat een mooi bedrijf

niet teduur en top service.

Snel , goed en klant vriendelijk.

Leuke mensen die er werken.

Zeer vriendelijk personeel. En goede service

nvt

nvt

Fijn bedrijf

Goed en vooral klantvriendelijk autobedrijf

Snel geregeld

Snel geregeld en vlot en deskundig geholpen

super

Vrolijk, snel onder het genot van een kopje koffie.

Fijne mensen en goede service

Gewoon een goede garage met prima advies.

Geweldige service!

Nette ontvangst, prima dienstverlening, auto rijdt als een zonnetje!

Heel goed!

Goede nette service!

Super service

Vanaf verkoop tot en met onderhoud zeer tevreden. Medewerkers zijn allen klantgericht! Je merkt dat er onderling een fijne werksfeer is en dat straalt uit naar de klant.

De monteurs van Ferdy Snijders zijn vakbekwaam, vriendelijk en professioneel. Zij zorgen ervoor dat je auto zo snel mogelijk weer goed rijdt. Ook worden de gemaakte afspraken netjes nagekomen.

Keurig en netjes geholpen

Je wordt vriendelijk ontvangen bij Ferdy Snijders, monteurs zijn vriendelijk en behulpzaam. Ennn…de koffie staat er altijd klaar

Vriendelijk, professioneel, nette prijzen.