Very good trainers

Very good trainers (Thijmen and Eduard), Highly recommend

• Would you recommend us? Yes

Fijne, gezellige rijschool waar je je op je gemak voelt!

De rij-instructeurs zijn heel fijn, rustig en erg gezellig! Je voelt je erg op je gemak bij ze, zijn in voor een grapje maar rustig en duidelijk waar nodig! Rijlessen zijn niet zo erg met deze leuke instructeurs!

Super top!

Alle uitleg was super duidelijk waardoor ik alles wist voor het behalen van mijn E achter B rijbewijs. Eduard bedankt!

Helemaal top

Ze hebben een fijne werksfeer waardoor ik me altijd heel comfortabel heb gevoeld in de auto. Er werden vaak grapjes gemaakt, maar ook serieus gewerkt. Heel erg fijn. Niks aan te merken!

Top ervaring!

Goede lessen, onwijs aardige instructeurs, altijd gezellig en je leert alles wat je nodig hebt op de manier die het beste bij jou past. Veel variatie, fijne auto en heel leerzaam.

Fijne lessen met een leuke sfeer in de auto

Ik heb er een goede ervaring gehad

Overal goed les en uitleg

Altijd optijd voor lessen. Fijne app om je lessen in te plannen. Duidelijke uitleg tijdens het rijden. Duidelijk over financiële gebied.

goede begeleiding en open voor vragen en uitleg

Ik rij nu sinds een paar weken bij de rijschool en ben zeer tevreden over de lessen en begeleiding rondom de lessen

Geweldige rijschool en instructeurs!

Ik heb me in de afgelopen tijd erg op mijn gemak gevoeld. De manier van leren van deze rijschool is erg goed. Ik ben een onzekere persoon die zelfverzekerd is geworden en geslaagd is. Ik ga de instructeurs ook missen.

Echt super!

Fijne rijlessen en goede tips!

de rijlessen zijn erg relaxed en ik voel me niet zenuwachtig of zo iets als ik weer een volgende rijles heb

In 1x geslaagd! Super blij‼️

Super fijne rijschool ik heb hier ook theorie cursus gevolg die heb ik ook in 1x gehaald.

Gezellig en professioneel

Thijmen was geduldig en gezellig tijdens de rijlessen, wat mij een fijn en zeker gevoel gaf in de auto. De theorie cursus heb ik bij Eduard gehad en die verliep goed en duidelijk. Wil je snel op een fijne en gezellige manier je rijbewijs halen? Dan raad ik Thijmen en Eduard zeker aan!

Het was super leuk en fijn!

Altijd gezellige lessen en ze helpen je goed wanneer het zo is. Ze zijn er voor je en ze zijn gewoon toppers!

Goede duidelijke uitleg

Na intakegesprek besloten om 4 uur cursus te doen met direct opvolgend examen. Goede keus eind Vd dag diploma op zak. 4uur is wel Max na 3 uur was mss ook wel genoeg geweest zeker de concentratie vast houden wordt moeilijk

Je voelt je ontzettend op je gemak, top rijschool!

De rij-instructeurs zorgen ervoor dat je je goed op je gemak voelt. rijlessen is hierdoor geen straf. Er is ruimte voor een grapje, maar toch wordt er op een professionele manier duidelijke en veilige uitleg gegeven!

Top rijschool!

Super fijne lessen gehad van beide instructeurs !! Echt toppertjes!

Great teaching!

Eduard and Thijmen were very professional and quickly made me trust that I was in good hands.

Het is een hele fijn rijschool

Het is een goede rijschool en ze geven goed uitleg en menen te tijd voor je.

In 1x geslaagd! Super blij‼️

Bedankt voor de goede raad en adviezen! Blij met behaalde resultaat

Heel goed en duidelijke uitleg

Alleen my derde les en het is heel goed

Prima instructie en vakkundige begeleiding

Admin afhandeling is goed voor elkaar. Planning en afspraken in goed overleg gemaakt. Goede theoretische uitleg en instructie op combi auto en ahw. Positief kritische begeleiding en aanwijzingen.

Super dag gehad!

Bedankt voor het in 1x behalen van me aanhanger rijbewijs. Goede en duidelijke uitleg.

Prettige ervaring

Ik heb een prettige ervaring gehad met autorijles Eduard. Ik had een persoonlijke en fijne begeleiding van zowel Eduard als Thijmen.