Het is een geweldige rijschool met fijne instructeurs.

Leerzaam en erg gezellig!

Van het intake gesprek tot het afrijden voor het praktijk examen heeft Rijschool Eduard alles geregeld. Ze denken graag met je mee bij het inplannen van examens, hebben een cursus voor het leren van de theorie en maken er ook nog eens keer op keer een gezellige les van. Auto rijden is nog niet zo makkelijk en kan erg spannend zijn, maar met instructeurs zoals Eduard en Thijmen mag je fouten te maken en geven ze je de tijd om van foutjes te leren. In de auto hangt een relaxte sfeer, ze zijn in voor een praatje en zijn altijd optijd! Al met al heb ik een hele fijne ervaring gehad bij deze rijschool, niets op aan te merken :)

Erg fijn

Ik heb fijne rijlessen gehad. Als er iets was kon ik altijd bij ze terecht!

Theorie in een keer gehaald!

Dankzij de theorie les van Eduard is onze zoon in een keer geslaagd voor zijn theorie. De lessen bevallen goed en we weten van tevoren welk pakket gevolgd gaat worden, aanrader!!

Helemaal top

Ik heb echt hele fijne lessen gehad. Iedere les had ik ook het gevoel dat ik steeds vooruit kom. Hele fijne Rijschool!

Helemaal top

Je krijgt er goede uitleg en moet zelf al veel zelf kijken hoe je dingen moet doen waardoor je het zelf sneller leert

Geruststellend en kalm

De rij instructeur legt alles duidelijk en kalm uit waardoor ik ze zonder stress kan uitvoeren . Ook met betalingen erg begripvol!

Een aardige rijinstructeur die me veel uitleg geeft.

Ik leer veel en herhaal veel om het goed te kunnen oefenen

Helpful, professional and responsive

I signed up with Autorijschool Eduard as an expat with 20+ yrs experience driving that needed to convert my US driver’s license to a Dutch license. Both Eduard and Thijmen delivered a warm/friendly service, we’re accommodating for English speaking students, responsive to the many questions I had and patient. Autorijschool Eduard was able to concisely articulate key factors for passing the practical exam which allowed me to settle into what matters most - Driving Safely. I would definitely recommend Autorijschool as a school of choice for those looking to get their driver’s license.

• Would you recommend us? Yes

Fantastische rijlessen met goede uitleg

Mijn rijlessen waren altijd goed in te plannen door mezelf, goede communicatie tussen mij en mijn instructeur. Altijd gezellige lessen gehad.

Eduard en Thijmen geven heel goed les en ook goede tips. Ze zijn geduldig maar kunnen ook kritisch zijn. De theorielessen die je fysiek kan volgen zijn ook erg fijn en goed. Verder is het een hele goede rijschool

Very good trainers

Very good trainers (Thijmen and Eduard), Highly recommend

• Would you recommend us? Yes

Fijne, gezellige rijschool waar je je op je gemak voelt!

De rij-instructeurs zijn heel fijn, rustig en erg gezellig! Je voelt je erg op je gemak bij ze, zijn in voor een grapje maar rustig en duidelijk waar nodig! Rijlessen zijn niet zo erg met deze leuke instructeurs!

Super top!

Alle uitleg was super duidelijk waardoor ik alles wist voor het behalen van mijn E achter B rijbewijs. Eduard bedankt!

Helemaal top

Ze hebben een fijne werksfeer waardoor ik me altijd heel comfortabel heb gevoeld in de auto. Er werden vaak grapjes gemaakt, maar ook serieus gewerkt. Heel erg fijn. Niks aan te merken!

Top ervaring!

Goede lessen, onwijs aardige instructeurs, altijd gezellig en je leert alles wat je nodig hebt op de manier die het beste bij jou past. Veel variatie, fijne auto en heel leerzaam.

Fijne lessen met een leuke sfeer in de auto

Ik heb er een goede ervaring gehad

Overal goed les en uitleg

Altijd optijd voor lessen. Fijne app om je lessen in te plannen. Duidelijke uitleg tijdens het rijden. Duidelijk over financiële gebied.

goede begeleiding en open voor vragen en uitleg

Ik rij nu sinds een paar weken bij de rijschool en ben zeer tevreden over de lessen en begeleiding rondom de lessen

Geweldige rijschool en instructeurs!

Ik heb me in de afgelopen tijd erg op mijn gemak gevoeld. De manier van leren van deze rijschool is erg goed. Ik ben een onzekere persoon die zelfverzekerd is geworden en geslaagd is. Ik ga de instructeurs ook missen.

Echt super!

Fijne rijlessen en goede tips!

de rijlessen zijn erg relaxed en ik voel me niet zenuwachtig of zo iets als ik weer een volgende rijles heb

In 1x geslaagd! Super blij‼️

Super fijne rijschool ik heb hier ook theorie cursus gevolg die heb ik ook in 1x gehaald.

Gezellig en professioneel

Thijmen was geduldig en gezellig tijdens de rijlessen, wat mij een fijn en zeker gevoel gaf in de auto. De theorie cursus heb ik bij Eduard gehad en die verliep goed en duidelijk. Wil je snel op een fijne en gezellige manier je rijbewijs halen? Dan raad ik Thijmen en Eduard zeker aan!