Zeer correkt en alles wat beloofd is

Ik kan niet begrijpen dat iemand slechte ervaring heeft met Maarten en Jonathan, alles wat ze beloofd hebben zijn ze 100% nagekomen. Als je een gebruikte camper koopt kan het voorkomen dat er iets niet in orde is, maar om dan gelijk negatief te gaan doen, verstandiger is om de camper eerst eens goed uit te proberen thuis, dan weet je waar je mee vertrekt en sta je niet met problemen in ver wegnistan. wij hebben hier onze camper ingeruild en een 5 jaar jongere gekocht bij het inleveren en afhalen hebben ze er ook nog 4 nieuwe banden op gezet zonder extra kosten, kijk dat is service en als er al iets is wat het niet doet, jammer dan dat los ik zelf wel op, mijn oordeel is een prima bedrijf die echt hun best doen om het naar je zin te maken.

slechter dan verwacht

Camper gekocht en zéér slechte nazorg! Garantie erbij gekocht, na in gebruik nemen vd camper bleek afvoer keuken helemaal verstopt te zitten, tot de vuilwatertank schoon moeten maken! Geen probleem kan gebeuren, toen bleek de koelkast alleen op gas te werken, op dat moment waren we op vakantie in Spanje. Ik belde en men zei dat als ik terug ben het gemaakt zal worden....dus 3mnd de kk op gas moeten laten branden wat me zeer veel gas gekost heeft! Toen merkte we dat de cruise controle niet werkte, de niveau ledjes vd wc constant bleven knipperen, de autom. ontsteking van het gasfornuis niet werkte, vloer-rail vd wccabine stuk was etc. Dit alles vermeld en bij terugkomst zou dit gemaakt worden.....maar afspraak was dat ik de camper op de maandag zou brengen, maar dit zou wel ff duren want de verkoper stond die week alleen en dat kon wel even duren dan! Toen maar zelf actie ondernomen om de kk in ieder geval al vast te laten maken bij een dealer in de buurt! Na veel vijven en zessen mocht dit gemaakt worden mits het niet te duur zou worden pffff! Dus weer heen en weer gebeld en ja hoor het mocht...hoezo garantie!!! Nou toen kwam het volgende....bij de aankoop niet vermeld dat deze is ingevoerd, je moet een formulier invullen en deze opsturen naar de belasting, dit was me dus niet verteld! Ik kreeg vd belasting dikke rekeningen die betaald moesten worden omdat camper geregistreerd stond als personen auto! Heel toestand bij de belasting en nu afwachten of we het teveel betaalde terug krijgen...... ondertussen is de rest vd mankementen nog steeds niet gemaakt! Wij kopen dus never meer een camper daar en laten nu alles netjes maken via een andere dealer genaamd Eric van Aerle te Helmond, een keurige nette dealer die dit niet allemaal liet gebeuren en niet moeilijk doet als er iets stuk is!!!!

Hoi, Heb een aantal maanden geleden een leuke Suzuki swift gekocht samen met mijn vrouw. We waren op zoek naar een kleine, redelijk betrouwbare auto tussen de 7000 en 8000 euro. We kwamen terecht bij autohuis Ridderkerk en zijn even een kijkje gaan nemen. Het eerste wat opviel is dat de verkopers niet opdringerig zijn.we hebben de tijd genomen om naar occasions te kijken zonder dat er gepusht werd....heel fijn wat want we waren al aardig wat zeer irritante verkopers tegen het lijf gelopen. De verkoper was een zeer vriendelijke man en hebben een praatje gemaakt wat uiteindelijk eindigde in een koopovereenkomst. Een aantal weken na de koop maakte de auto een krakend geluid tijdens het rijden over verkeersdrempels. Het was inmiddels een stuk kouder geworden en had de ervaring dat dit weleens gebeurd I.v.m. Versleten rubbertjes. Heb ze gelijk gebeld om een afspraak te maken. Dit was niet nodig....kon langskomen wanneer het mij uitkwam...ook bijzonder. Er is toen zonder enige tegenstribbelingen naar gekeken en ze kwamen tot de conclusie dat het een kleinigheidje was...ik moest er na het inspuiten van siliconen een tijdje mee rijden om te kijken of het probleem verholpen was. Helaas was het gekraak na 2 weken niet verdwenen. Ze hebben contact opgenomen met Suzuki om informatie in te winnen voor dit probleem. Ben terug geweest wanneer het mij uitkwam en de auto heeft er een dag gestaan. Bleek achteraf dat het niets voorstelde. Er zijn een aantal onderdelen ingevet en probleem opgelost. Ben zeer tevreden over dit bedrijf! Vriendelijk en altijd op zoek naar een oplossing. De auto rijd geweldig en zal zodra we een tweede auto gaan aanschaffen als eerste hier even een kijkje nemen! Echt een aanrader voor wie een betrouwbaar bedrijf zoek! Althans....dat is mijn ervaring! Autohuis Ridderkerk....BEDANKT! Groetjes en tot ziens....

Iets verkeerd aangevinkt. IK BEVEEL AUTOHUIS RIDDERKERK WEL AAN !!!!!!!

Deze week een auto gekocht bij Autohuis Ridderkerk. Als mijn mensenkennis mij niet in de steek laat voldoet deze verkoper geenszins aan het stereotype autohandelaar. Keurig nette, eerlijke, adequate behandeling. Over de kwaliteit van het geleverde kan ik nog niet volledig oordelen, wel over de behandeling. Het beloofde instructieboekje was na 2 dagen bij mij binnen.