Snelle service en deskundig advies. Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over Grotens en de Bie. Hebben mij uitstekend geadviseerd en geholpen

Prettig, vakkundig en vriendelijk

Zie boven

Goede communicatie, nette ontvangst en goed nakomen afspraken

Goede communicatie over reparatie van geconstateerde gebreken. En correct nakomen van de afspraken

Prima service en duidelijke communicatie

We zijn erg tevreden over de service en de vakkundige adviezen. Wij laten onze caravan hier vaker onderhouden!

Klantvriendelijk en goede service

Caravan Bovag beurt gedaan, netjes overzicht en uitleg van keuring gekregen. Prima service

Goed geholpen, geen onverwachte meer kosten.

Je wordt er echt als klant behandeld; supervriendelijk en deskundig. Kortom; een aanrader voor iedereen om zijn caravan daar te kopen of in onderhoud te geven ! (voor een eerlijke prijs) Top bedrijf.

Goed en net bedrijf

Goed geholpen en correct in de afspraken. Ervaring over de kundigheid kan pas gegeven worden als de caravan na verloop van het gebruik geen mankementen vertoont

Uitstekend bedrijf met goede service en afspraken nakomen

Goede communicatie , korte lijnen

Was zeer goed

Vriendelijke mensen en goede service

Ze zijn terplaatse mn dakluik komen maken perfect en niks te duur

Weer prima geregeld

Ik heb mijn camper weer laten nakijken nadat hij uit de stalling kwam en hij is weer tiptop in orde . Zoals altijd tot in de puntjes geregeld door Mark en Eugene. Je hoeft niet verder te kijken voor kwaliteit en service.

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Vriendelijk personeel die met je meedenken

Fijn om te komen en groot vakmanschap

Er word heel goed naar je klachten geluisterd waarna ze met groot vakmanschap de zaken oplossen. Ook word de veiligheid goed bekeken zoals gasslangen en remmen.

Zoals altijd erg prettig!

Nette duidelijke service, we komen hier al jaren voor het onderhoud van de caravan!

Goede en betrouwbare service!

Goed advies door kennis en ervaring. Ze komen met tips en trucs. Bedankt nogmaals voor de goede zorg voor onze caravan!

Fijn bedrijf met goede communicatie en uitvoering

super goed geholpen en alles goed uitgelegd voordat ze het gingen vervangen.

klant vriendelijk

klant vriendelijk

Ben zeer tevreden.

Heb mijn caravan eind februari naar Grotens & de Bie gebracht voor een onderhouds beurt, nieuwe banden, en een schade herstellen aan een van de ruiten voorkant. Dat alles is netjes en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

vriendelijke nette behandeling

vriendelijke nette behandeling

Eerlijk bedrijf

Alles netjes gemaakt zoals afgesproken nette zaak

Prima uitstekend

Goede service en een goede prijs .ben een tevreden klant

Zeer aardige en klant klant vriendelijke eigenaar we voelde ons echt op ons gemak We kregen alle tijd voor vragen en de bezichtiging van de caravan. Kortom een aanrader.

Vriendelijke mensen, verstand van zaken

Prima bedrijf.

Had benoemd niet aan de beugels (bevestigd aan beide caravankanten) te trekken. Hebben ze wel gedaan. Het betreft hier een oldtimer caravan uit 1964. Een van de beugels zat vervolgens erg scheef op de kant. Dit benoemd maar hij deed er laconiek over. Werd mijn inziens dus te laconiek op gereageerd. Volgende keer zal ik dit nog duidelijker aangeven.

Uitstekend geholpen, deskundig en punctueel.

Heb augustus 2019 door Grotens en de Bie een mover onder de caravan laten plaatsen. Kreeg vooraf deskundig advies en een goede offerte. De opdracht is netjes, binnen de afgesproken tijd, uitgevoerd met goede instructie bij oplevering.

Nijverheidsweg 8 6651 KS Druten

487515 233