Had vocht in de caravan, snel en goed geholpen met duidelijke foto's van de reparatie. Weet niet of het verholpen is, maar naar aanleiding van de foto's heb ik daar vertrouwen in.

Correct volgens afspraak de reparatie uitgevoerd

Prachtige caravan gekocht die door Grotens en de Bie in bemiddeling werd aangeboden

Twee mannen die weten waar ze het over hebben. Staan je netjes te woord en denken in oplossingen. Mooie caravan gekocht welke netjes is afgeleverd. Wij overwegen zeker om de caravan hier in onderhoud te houden.

Alles was gedaan zoals gevraagd tevens nog extra advies gekregen..

Zeker een goed bedrijf

Staan altijd voor je klaar, zijn aardig en hebben (wat zeker belangrijk is) kennis van zaken.

Top bedrijf !

Nieuwe caravan gekocht, goed geholpen. Fijne mensen eerlijk en betrouwbaar , goede service. Echt een aanrader !!

Geen verkoper met praatjes, duidelijk en eerlijk!

Onze caravan hier gekocht, super geholpen door Mark, Duidelijk en eerlijk verhaal en komt keurig alle afspraken na. Fijn contact en snelle reactie op vragen, kortom super ervaring! Bedankt Mark!

oplossingsgericht en meedenkend !!!

Wij zijn erg dankbaar voor het meedenken, meewerken en het oplossen van ons probleem. Daar hadden we graag vijf Bossche Bollen extra voor over ! Dit is onze tweede caravan die we bij Grotens en de Bie hebben gekocht. Alles tot volle tevredenheid.

Wanneer je een gebruikte caravan zoek, Dan is Grotens en de Bie een prima adres

Wij hebben erg goed enervating met Grotens en de Bie. Goede vakkundige uitleg tijdens onze zoektocht naar een gebruikte caravan. Daarna goede info tijdens de aflevering van het gekochte. Ook daarna was het niet te veel gevraagd om telefonisch onze eerste vragen te beantwoorden. Wij zullen hen daar om zeker aanbevelen binnen onze kennissen kring.

Zonder poespas heel klantvriendelijk

Vriendelijke en deskundige benadering. Overleggen en de keus aan ons laten over evtentuele vervangen onderdelen!

Wij zijn ontzettend goed geholpen!

Wij konden iedere vraag stellen die we wilde stellen, waarop een adequaat antwoord kwam. Bovendien was men ten alle tijden correct en vriendelijk, hadden zij de juiste adviezen voor ons..... Kortom, CHAPEAU!!!!!!!

Goede service en vriendelijk behandeling.

Goede service en vriendelijk behandeling.

Zeer prettig!!

Zeer prettige 1e kennismaking met de mannen! Deskundig en eerlijk advies op maat

Geweldig!!

Erg hulpvaardig, zeer deskundig en buitengewoon vriendelijk. Komen afspraken nadrukkelijk na.

zeer goede geholpen

zeer goed en netjes geholpen Goede uitleg wat ze allemaal gedaan hebben met keuren

Correct en snel opgelost.

Correct en snel opgelost

uitstekend

uitstekend geholpen duidelijk rapport bij de Bovag keuring ontvangen

Vakmannen

Airco en mover super netjes ingebouwd. Duidelijke communicatie over hoe en wat tijdens het monteren van de mover en airco. En de mogelijkheden daarvan.

Deskundig Klantvriendelijk

Zijn goed geholpen bij onze keuze. Service goed Kennis goed Kwaliteit goed. Financierings info door derden misleidend. Zou bedrijf bij derden aanbevelen.

Fijne mensen en vakkundig werk!

Wij hebben voor het eerst een caravan gekocht. Er moesten een paar specialistische zaken worden gecontroleerd en gemaakt. Contact en afwerking heel netjes. Voor herhaling vatbaar!

Goede ervaring netjes conform afspraak en snel geholpen

Ik ben zeer tevreden goede snelle afspraak en service.

Prettige ontvangst met daarna prima voorlichting over de mogelijkheden en aansluitend een perfectie service !!

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Vanaf aankoop advies tot aan het eerste onderhoud bij jullie heeft Mark mij vanaf begin tot eind keurig, vriendelijk en zeer goed geholpen. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Hij mag alleen wat meer korting geven...

Zeer tevreden over de verleende diensten

Netjes geholpen tegen een eerlijk tarief

Snel en goed geholpen. Prima service