Professioneel en deskundig

Vakbekwame verkopers. Goede service en advies.

Juiste manier van verkopen

Juiste inschatting kennis koper.

Je wordt er goed geholpen

Vriendelijk en professioneel

Er zijn goed geholpen. Een mooi Fietsenrek op de caravan laten zetten

Vriendelijk en vakkundig

Na vriendelijk te zijn ontvangen kregen we een passend advies. De schade is daarna vakkundig gerepareerd!

Prima dienstverlening.

Bij de reparatie van mijn mover werden er duidelijke afspraken gemaakt, die vervolgens correct werden uitgevoerd.

Geweldige firma.

Vanaf het eerste contact tot de aflevering een hele prettige ervaring met deze firma. Prettige afspraken gemaakt en alles liep op rolletjes. Uitstekende service en denken met mensen mee. Een dikke 10 voor dit bedrijf.

Prima professionele service

Wij zijn aangenaam verrast door de werkwiize, de service en de communicatie van dit bedrijf. Een aanrader voor iedereen die een caravan wil verkopen of kopen.

Goed service

Vriendelijke mensen en goede service.

Ouderwets goede kwaliteit en service. Aanrader.

Aardige mensen

Goede service en erg vriendelijk

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen!

De mannen zijn vriendelijk en zeer deskundig en behulpzaam. Wij vinden het een topbedrijf!

Vakmanschap en leveren van kwaliteit en service.

Duidelijk en eerlijk advies over aanschaf van Caravan en mover etc. Uit advies blijkt de jarenlange ervaring. Geen doorgewinterde verkopers die voor hun maantarget gaan en je een product aansmeren. Ook de aflevering van de caravan, duidelijk uitleg en alles conform afspraak. Ik kom hier graag terug.

Zeer goede ervaring

Heb er een caravan gekocht en is netje afgeleverd.

Goede service, goede communicatie

Fijn bedrijf. Goede service en komen afspraken na. Denken mee over oplossingen!

Zeer behulpzaam, op tijd communicatie, geen verrassing, kennis en attentie zijn Gr en DB in 1 zin

Ik ben zeer goed geholpen, samen mogelijkheden overwogen voor de noodzakelijke acties. Kennis en hulpvaardigheid staan voorop. Communicatie over het geheel is ook goed, ik wist precies waar ik aan toe was, toen er iets onverwachts werd ontdekt werd ik gebeld. Herstel betekent dit…… en dat kost ….. niet herstellen betekent dit …. met deze mogelijke gevolgen. Ik had de keuze wat ik wilde, dit waardeer ik

Uitstekende en vriendelijke service

Als beginnende caravenaars hebben wij onze eerste caravan voor een Bovagkeuring gebracht. Keurig uitgevoerd en een paar dagen later opgehaald. We kregen nog een aantal goede adviezen mee, die we als beginners natuurlijk ter harte nemen! Nog wat extra onderdelen en accessoires aangeschaft, het assortiment in de winkel is zeer toereikend. Kortom, top bedrijf, we komen volgend jaar weer!

Super service samen met enorme kennis

Een uitstekende service, veel kennis en ervaring, ons nieuwe adres voor onze caravan

GEWELDIG BEDRIJF

gebruikte Fendt caravan gekocht bij gbcaravans. keurig schoon, hele mooie caravan. duidelijke uitleg bij aflevering, kortom topbedrijf.

Werdt goed van informatie voorzien. Gaven de voor en nadelen mee. En de risico's

Prima werk geleverd volgens afspraak.

Achterbumper van de caravan vervangen, de caravan ziet er weer als nieuw uit.

Was prima

Snel afspraak gemaakt, en netjes nagekomen

Had vocht in de caravan, snel en goed geholpen met duidelijke foto's van de reparatie. Weet niet of het verholpen is, maar naar aanleiding van de foto's heb ik daar vertrouwen in.

Correct volgens afspraak de reparatie uitgevoerd

Nijverheidsweg 8 M

6651 KS Druten