Goede snelle service en betrouwbaar.

Goede snelle service en betrouwbaar. Als het nodig is kun je voor een klein prijsje gebruik maken van een leenauto.

Top Garage

Wederom ontzettend tevreden over de service, klantvriendelijkheid en professionaliteit. Fijn om gebruik gemaakt te hebben van de prachtige leenauto. Ik ga weer met een veilig gevoel de weg op met mijn auto.

Top Garage

Gewoon een hele goede garage

Ben al jaren klant en ze hebben personeel die verstand hebben van auto’s.

Ze staan altijd voor je klaar. En hebben ons altijd uitstekend geholpen.

Ook deze ervaring was prima

Alles wat was afgesproken werd gerealiseerd. Perfect

Prima dorpsgarage

Altijd even betrouwbaar en goede service.

Vriendelijk en goede service

Goede service vriendelijke mensen

Altijd goed!

We hebben jaren geleden een tweedehands auto gekocht bij deze garage. Direct was duidelijk dat deze garage zeer zorgvuldig te werk gaat voor een gemiddelde goede prijs kwaliteit verhouding. Gezien de ligging in de kop van Noord Holland staat er altijd een leenauto voor je klaar. Door de jaren heen zien we een stabiel team dat no nonsens te werk gaat. De Eigenaar kan je omschrijven als gepassioneerd.

Prima, zoals gebruikelijk

Werkzaamheden conform afspraken uitgevoerd. Tijdig geïnformeerd over vertraging. Prima dus

Hele mooie en fijne auto aangeschaft, geen standaard auto verkoop praatje, gewoon een goede inruil en prima geholpen door Richard. Voorbeeld hoe het ook kan bij de aanschaf van een auto. Zeker een aanbeveling.

top garage

al 30 jaar kom ik er en ben heel tevreden

Goede service en prijzen

Bij Garage de Vries - van Hal een mooie auto gezien die voldeed aan onze meeste wensen en zeer betaalbaar was. Afspraak voor een proefrit en het bekijken van de auto ging snel, binnen 5 minuten (in de avond!) al een reactie. Auto stond klaar op afgesproken dag/tijd en na een proefrit gemaakt te hebben het een en ander besproken met Richard qua service en inruil. Prima bod gekregen op onze in te ruilen auto's en de auto gereserveerd. Later die week de koop bevestigd, auto werd helemaal in orde gemaakt en kon eind van de week opgehaald worden. Prima ervaring met Richard en zijn garage en zou zeker overwegen deze auto hier ook weer in te ruilen in de toekomst!

Super geregeld alles

Deze jongens geven niet op gaan door totdat het probleem verholpen is

Vakkundige mannen in deze garage

Garage de Vries van Hal is een goede garage. Service staat hoog en de monteurs weten wat ze doen.

Top geregeld en een super service!

Prima!

Vriendelijk, goede service.

Occasion via marktplaats gezien, afspraak voor proefrit gemaakt. Proefgereden, inruil voorstel gekregen. Hierna deal snel gesloten. Prima aflevering inclusief beurtje en poetsbeurt. Naderhand een klein mankementje met een slot, ook dit wordt opgelost. Dik tevreden.

Altijd alles in goed overleg

Alles netjes volgens afspraak

Gebeld voor een onderhoudsbeurt. Op redelijk korte termijn was een afspraak mogelijk. De leenauto stond klaar en m’n bus was op de afgesproken tijd klaar. De factuur wordt gemaild dus prima!

Deskundig en vriendelijk

Kon snel terecht voor een APK plus beurt, ze denken goed na en als je een vraag hebt nemen ze daar de tijd voor. Volgend jaar zeker weer.

Ik ben snel en professioneel geholpen. Goede service en kwaliteit.

Goed geholpen en vriendelijk.

Goede en snelle service

Kan altijd snel terecht, ook als er onverwacht een probleem met de auto is. Goed vervangend vervoer. Top!

Sluisweg 1 2

1774 BH Slootendorp