Gezellige rijinstructeur en weet goed wat er word behandeld wordt in rijexamens. Ook altijd optijd en flexibel met plannen.

Fijne instructeur.

Voelde me altijd op mijn gemak. Mario kun je alles vragen. Topper! Succes en bedankt!

Een super goede rijinstructeur, heb hele leerzame motor lessen gehad!

De lessen zijn heel goed, vindt het heel fijn dat hij zelf meestal ook mee rijd op de motor dan kun je goed mee kijken hoe sommige dingen moeten als je een fout maakt.

Prima rijschool

Alles in een keer gehaald{motor}

Prima rijschool

Alles in één keer gehaald (motor)

Alles in een keer gehaald (motor)

Alles in een keer gehaald (motor)

Top rijschool

Goede uitleg blijft altijd rustig gewoon een dikke 10

Positief! Fijne sfeer en duidelijke instructies.

Mario is een erg fijne lesinstructeur. Hij heeft een geruststellende houding en kan goed een gesprek op gang brengen wanneer dit gewenst is. Ook is hij duidelijk in zijn feedback en kan hij goed inschatten hoeveel lessen je nog nodig hebt voor het examen. Ik ben dankzij hem in een keer geslaagd voor zowel theorie als praktijk en raad het dus zeker aan bij hem te gaan lessen!

Super kundige rijschool!

De kennis en kunde van Mario is super. Hij leert je op een rustige en veilige manier motorrijden.

Rustige en duidelijke lessen

Stoomt goed klaar voor beide examens. Door de rustige en duidelijke instructies ga je vol zelfvertrouwen de examens in.

Fijne rij instructeur en fijne lessen!

Ik keek er heel erg tegenop om te gaan lessen. Uiteindelijk toch maar een afspraak gemaakt bij Mario en hier had ik zeker geen spijt van! Mario legt alles goed uit, neemt de tijd voor je en blijft altijd rustig. Door de goede ervaringen die ik met deze rijschool heb, is mijn zus hier ook al begonnen en gaat mijn zusje hier binnenkort ook nog beginnen met lessen! Ik ben ontzettend blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en ik raad hem iedereen aan!

Mario is erg rustig en geduldig wat ikzelf erg prettig vond.

Zeer aangenaam en leerzaam!

Mario zelf is rustig, dat vind ik zelf fijn. Verder kan hij goed inschatten wat je wel beheerst en wat niet, dus hij traint je daar wel goed op. Ook voor de tussentijdse toets en praktijkexamen stoomt hij je helemaal klaar waardoor je goede resultaten behaald.

Mijn ervaring was super goed!

De rijlessen waren duidelijk en iedere les, leerde ik iets nieuws. In één keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

Goed, altijd op tijd, soms 2x in de week, wat heel fijn was, want nu ben ik geslaagd in 3,5 maanden.

goede service, goed behandeld

Altijd goede uitleg en gezellig. In één keer geslaagd! Ik raad deze rijschool zeker aan. Heel persoonlijk en je wordt goed voorbereid op het examen.

perfect, zeker aan te bevelen

Het gaat goed met de school en de instructeur. Elke les had ik te veel geleerd.

goede service, goed behandeld

Geeft vertrouwen, legt alles rustig uit, en in een keer geslaagd!

Betrouwbaar bedrijf! Prima.

Haageind 26 5751 BC Deurne