Geweldig. Zelfs het interieur was schoongemaakt.

Uitstekend service

Goed en betrouwbaar

Altijd met een goed gevoel breng ik de auto naar Garage Schweitzer, nooit het gevoel dat ze dingen doen die niet nodig zijn en ze geven altijd heel goed aan om iets wel of niet te doen. Denken met je mee. Hele fijne garage!

Top bedrijf met vakkundig en vriendelijk personeel

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf. Bedrijfsleider is een man die " met de klant meedenkt en beoordeelt kundig en adviseert over het wel of niet moeten uitvoeren van bepaalde werkzaamheden "waarbij veiligheid altijd voorop staat. Samenvattend, helemaal goed als men zo doorgaat. Jacques J.G. Maarschalk

Uitstekende service.

Snel geholpen door vriendelijk personeel. Ze denken mee en geven advies.

Staat altijd klaar en deskundig en vriendelijk

Zeer goede ervaring

Fantastische eerlijke garage

Heldere en transparante toelichting bij onderhoud en reparaties.

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

Snelle service en bruikbare adviezen

Gebeld of APK voor mijn auto kon. De volgende dag mocht ik hem in de ochtend brengen en om 14:00 kreeg ik een appje dat hij weer gereed stond.

Het zijn allemaal toppers.

Klant is koning.

Gewoon goed

Duidelijk, correct, vriendelijk en goede monteurs

Snelle service

Vriendelijke en vlotte service

Garagebedrijf met goede en actieve sfeer. Klantgericht

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

De garage geeft duidelijk aan wat zij gaan doen en lost mogelijke problemen samen met de klant op. Levert de auto weer netjes en schoon op.

Service en goed uitgevoerd

Bedankt Raymond

Altijd duidelijke uitleg reparatie

Heel goed.

Je krijgt aandacht en wordt naar je geluisterd. En geven goed advies heel prettig. Heel prettig groetjes Ben.

Zeer klantgericht!!

Zeer klantgericht!!

Vlot en eerlijk geholpen

Er was nogal wat aan de hand met mijn auto, maar er werd rustig en eerlijk uitgelegd dat mijn auto de reparaties absoluut nog waard was en dat het goed zou komen. In makkelijke taal werd verteld wat er gedaan zou worden en via de app werd ik op de hoogte gehouden van de kosten. Een eerlijke en betrouwbare behandeling en ruimte voor persoonlijke aandacht!

top garage

super geholpen

Vriendelijk, duidelijk, servicegericht, deskundig

Na verschillende auto's meer dan 6 jaar in onderhoud te hebben gegeven aan Schweitzer zijn de ervaringen uitsluitend positief. Vriendelijk, duidelijk, servicegericht en deskundig. Een aanbeveling waard dus.

Goed overleg alles bespreekbaar leuk en fantastische medewerkers (ster) ben zeer tevreden.

Betrouwbaar en goede service

Goede en snelle service ook als er met spoed iets moet gebeuren.

Snelle opvolging van de APK

Snelle opvolging van de APK

Betrouwbaar en vakkundig

Er worden vernieuwingen en reparaties uitgevoerd die echt noodzakelijk zijn Geen fake reparaties om extra geld te verdienen Deze ervaring hebben wij al jaren met autobedrijf Schweitzer

Top service!!

Top service!!