Maken een vakbekwame indruk

Het is voor dr sllereerste keer dst ik " vreemd ga" Ik ga voor het eerst niet nasr een Ford garage. Deze merk garage is steeds verder weg en mijn autootje is al wat ouder, waardoor ik het niet zo heel belangrijk meer vindt om naar een Ford garage te gaan. Autobedrijf Schweitzer is op asnraden van diverse vrienden/ familie en dit bedrijf heeft op mij een eerste uitstekende indruk gemaskt!

Altijd bereikbaar en behulpzaam .

Kom al jaren bij deze garage. Je wordt altijd prettig en deskundig geholpen.

Je wordt er goed geholpen!

Snelle service

Afspraken worden nagekomen.

Prima klant gericht en kwaliteit

Goeie ervaringen.

Prima garage

Word altijd prima geholpen

Heel slagvaardig, transparant en de communicatie is top!!

Iedere keer word ik snel te woord gestaan en erg professioneel geholpen. Zeer tevreden over deze betrouwbare garage.

Prima snelle service.

Ik ben meerdere keren zeer vlot en deskundig geholpen en geadviseerd. Heb vertrouwen in deze zaak.

Prima snelle service en goede uitleg van de werkaamheden

Prettig

Vriendelijk

Afspraken nagekomen, deskundig advies, extra service.

Zie hierboven.

Doen

Geen onbenullig blabla. Gewoon goede garage

Fantastische servicefijne medewerkers top

Snelle service,gezellig om te komen

Altijd beschikbaar en hulpvaardig

Het zijn TOPPERS

zeer goed

Mijn ervaring met deze garage is heel erg goed. Als mijn auto een beurt moet krijgen ga ik met de auto er naar toe en er is altijd een van de werkmensen die mij naar huis brengt. Hetzelfde is als de auto gereed is dat ik gehaald wordt en daarna de monteur weer terug breng. Dat is niet bij elke garage zo, dus Schweitzer krijgt een dikke 10 en als er 11 zou bestaan kregen ze die. De service is ook klasse, ik wil geen andere garage.

Zeer goed en professioneel geholpen

Zeer goed.

Een vriendelijk en betrouwbaar bedrijf

Mijn complimenten Alwin . Je hebt goed personeel en je hebt er een heel goed bedrijf van gemaakt zeer correct en bedankt voor de service die je verleent ga zo door .

Goede betaalbare service. Duidelijke uitleg en advies. Vriendelijke personeel

prima dienstverlenlng

Zeer behulpzame, vriendelijke mensen en goed werk

Als ik bel , zesmaands altijd voor je klaar.

Super goed en betrouwbaar

Hij doet wat hij bellod en overlegd als het meer gaat kosten

Altijd perfecte service

Snel en deskundig

Al jaren een goede service

Altijd een goede en verantwoorde oplossing.

Zeer betrokken bedrijf en monteurs die altijd voor een goede oplossing gaan. Staan altijd klaar als je even komt voor een klein probleem. En proberen de kosten altijd zo laag mogelijk te houden voor de klant.