Hele fijne garage!

Eindelijk een garage waarbij ik niet het gevoel heb dat ik in de maling word genomen! Fijne communicatie en ze nemen echt de tijd voor je.

altijd goede en eerlijke service

zie boven

Altijd meteen geholpen!

Zorgzaam en attent, deskundig en direct

Prima bedrijf.

Prima bedrijf met kennis van zaken!

Zeer goed!

Flexibel, duidelijk advies en ook voor de toekomst! kleine opmerking, welke olie je in de auto doet het blijft, 40-W-15. En als je jaarlijks onderhoud doet. Hoeft de Duurdere olie er echt niet in.

Erg leuk geholpen .vriendelijke mensen

Ik word altijd heel correct, vriendelijk en snel geholpen.

Als ik met een probleem kom wordt er meestal (indien er tijd voor is) iets mee gedaan. Altijd een vriendelijke benadering, heel prettig.

Snel en vakkundig!!

Vanmorgen voor de wielenwissel geweest en binnen 3 kwartier was het alweer klaar en kon ik gaan. Top!

Super klantvriendelijk

Denkt heel erg met de klant mee om tot de beste keuze te komen. Super fijne auto gekocht!

Kundig en betrouwbaar.

Nooit onnodige reparaties of beurten.

Fijne ervaring

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen, mijn auto kan weer voor een jaar veilig de weg op na APK en een beurt.

Top bedrijf en goud eerlijk!!

Altijd een eerlijk en oprecht advies en super service Voor ons geen ander auto garage meer

Fijne garage

Staan altijd voor je klaar en goede service. Altijd vriendelijk geholpen.

Levert altijd kwaliteit.

Ik kan altijd bij Alwin en zijn mannen terecht. Tegen een goede prijs wordt kwaliteit geleverd.

Goede ervaringen

Fijn en sympathiek personeel.

Goed en vakkundig.

Goed geholpen, personeel kundig en vriendelijk.

Klantvriendelijk en deskundig.

Al veel jaren ben ik klant en nog nooit teleurgesteld. De monteurs zijn deskundig en betrouwbaar. Je krijgt altijd eerlijk advies en er worden geen overbodige reparaties uutgevoerd. De klant staat centraal, waar vind je dat nog. Warm aanbevolen.

Service-gericht!

Geen verzoek is teveel! Altijd vriendelijk, meedenkend en volgens afspraak.

Vriendelijk, deskundig, meedenkend, behulpzaam.

Prettige garage, niet te duur. Vriendelijke behandeling. Bij een lekke band of lampje vervangen staan ze onmiddelijk voor je klaar. Goed advies.

alles perfect

Uitstekende service, persoonlijk, uitstekende kwalteit.

Vriendelijke, vakkundige en uitstekende service

Het hele team is erg servicegericht en vakkundig, onder de klantvriendelijke leiding van Alwin.

Top service als er iets is met de auto

Het is een goed autobedrijf. Altijd vriendelijk eerlijk en goed personeel. En als je er langs gaat voor een vraag dan helpen ze je vriendelijk.

Heel vriendelijk geholpen. Ben vandaag klant geworden.

Ik Heb verder nog geen ervaring met deze garage.

Onderhoud auto

Altijd goed advies