kan deze garage ieder aanbevelen

Zeer goede ervaring komen alle afspraken na vriendelijk personeel

Klantvriendelijk

Goede ontvangst, klantvriendelijk en houden zich aan gemaakte afspraken.

Goede afhandeling

Na eerst van mijn in te ruilen auto foto´s te hebben gestuurd werd er vrij snel contact opgenomen. De verkoper gaf een reeele inruilprijs. Afspraak gemaakt en alles is snel en correct afgehandeld, zoals het natuurlijk hoort. Top !

Eerlijk & vertrouwelijk

Ik ging voor een bmw naar Budding en kwam met een mercedes a220d thuis.ben wel bmw man maar de Mercedes trok ook mijn aandacht.proefrit gemaakt en het verhaal van Budding erbij kwam vertrouwelijk over.rij nu bijna 2maand en 4000km verder, de auto komt heerlijke eerlijke en vertrouwelijk over.ga over paar maandjes terug voor tuning iets meer vermogen maar zeker voor brandstof besparing.ik ben goed en prettig geholpen .kwam daar voor het eerst en zeker niet voor de laatste keer.fijne garage waar ik met een goed gevoel mijn spaargeld heb achtergelaten.budding ga zo door en blijf dicht bij de klanten.bedankt.

goed luisterend oor, behulpzaam en perfecte service

Alles in overleg, fijne mensen. Service zoals je bij een BMW garage verwacht. Prima!

helemaal tevreden

ik vind dat ik erg prettig geholpen ben tijdens mijn aankoop van een mini cabrio. er werd open en eerlijk gesproken over de in te ruilen en de te kopen auto na aanschaf gaf hij een storing aan maar die werd snel en kostenloos verholpen dus zeker een aan te bevelen adres.

Prima bedrijf, klantvriendelijk en service gericht

Mooie X3 gekocht bij ze. Vanwege budget gekozen voor aflevering zonder garantie. Auto werd wel volledig nagelopen. Na 2 mnd werd een probleem met het panoramadak evengoed kosteloos verholpen. Daarnaast kreeg ik keurig antwoord op zondag en kon ik de volgende dag al terecht voor reparatie. Bij aankomst werd ik meteen geholpen en werd het dak ook direct gerepareerd. Dit zou een dealer niet doen en dit maakt het verschil ook met een specialist in mijn optiek. Met klantvriendelijkheid en service gericht te werken gaan. Was mijn eerste aankoop bij deze garage en denk ik niet de laatste.

Eerlijk en betrouwbaar!

Mooie en nette cabrio gekocht, de auto was motorisch in een goede staat en goed geprijsd. Ook over nadelen (zoals bijv. een kleine aanwezige beschadiging aan de velg) werd open gecommuniceerd.

Aardig, duidelijk en eerlijk. Zeer aan te raden bedrijf

Nu 2x bij Budding een auto gekocht naar volle tevredenheid. Nette prijzen en goede inruil, communicatie loopt snel en netjes. Als er achteraf iets is wordt het ook snel en goed opgelost.

Vriendelijk en betrouwbaar!

Uitstekende service in een ongedwongen sfeer. Leuke gasten. BMW 1 gekocht.

Netjes geregeld

Hier heb ik mijn bmw 1-serie gekocht en ben zeer tevreden over hoe ik behandeld ben. We werden goed ontvangen en het personeel was zeer vriendelijk. Bij de koop kregen we nog een korte uitleg over de opties en instellingen van de auto. Kort gezegd: netjes geregeld.

Gewoon alles goed

Leuk gesprek, goede sfeer in bedrijf. Auto in echt mooier dan op fotos. Aankoop gedaan, volgende dag rijden. Top!

Hele fijne cabrio, uitstekende service

Ik heb een hele goede ervaring bij dit bedrijf. Goede service, betrouwbaar, nette cabrio. Na een week bleek er een storing bij de airbag en vocht in de kofferbak. Dit is gelijk netjes verholpen. Ook het overzetten van mijn vorige radio in mijn auto viel onder de service. Vlotte betrouwbare jongens!

recommending these guys

a bit far drive, but guys are very helpful, have greate selection of cars, perfect services and open to discussion. very pleased with my experience and definitely will start with them when looking for a new car nex time

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk

Recent mijn auto gekocht bij deze garage. Fijn geholpen. Ze zijn transparant en leveren kwaliteit.

Garage waar je een goede betrouwbare auto koopt

Alle auto's die binnen komen worden eerst helemaal nagekeken en zo nodig voorzien van nieuwe onderdelen alvorens deze het internet op gaan. Dus als je een auto koopt weet je zeker dat de auto op dat moment 100 % in orde is. Wanneer je er voor kiest om een pakket te nemen ben je natuurlijk langer veilig. Ik woon wat verder van deze garage af dus heb gekozen voor het rijden zonder pakket. dat is goedkoper en als er dan toch iets aan het ligt komt moet ik dit zelf betalen maar het het dan wel dichter bij huis op laten knappen. Alle auto's die ik heb zien staan staan er voorbeeldig bij (Als nieuw). Ook het gevoel is goed. dat wil bij andere garage's wel eens tegen vallen. Ik durf iedereen wel aan te raden hier een auto te kopen.

Goede service en reële prijzen

Leuke auto gekocht met zeer acceptabele inruilprijs. After service ook zeer goed

Betrouwbaar

Erg vriendelijke en deskundige medewerkers. Eerlijke prijs en een leenauto zonder extra kosten!!!!

Vriendelijk, effectief, kundig.

Faire onderhandeling bij aankoop auto. Vlotte levering en gevoel dat ik hier als klant terug wil komen. Ramon: met een bos bloemen of flesje (Budding-)wijn bij aflevering had ik ook de laatste ster gescoord 😉

Mooie auto's en goede inruil prijs

Goede ervaring bij budding auto's Aardig en kundig personeel Auto (bmw x1) zag er als nieuw uit bij oplevering

Ik heb hier een BMW 320D gekocht. Ik werd goed geholpen, vriendelijk, auto werd netjes afgeleverd en de auto is verder top. Ik ga hier weer terug komen voor onderhoud.

Goed contact, eerlijk verhaal en mooie deal kunnen sluiten

Mensen met kennis en passie

Bij Budding een mooie 525i youngtimer gevonden. Omdat ik niet voor niks wilde rijden en helaas pas een dag later kon komen kijken gemaild met het verzoek om een proefrit te maken. Keurig teruggebeld door Ramon met de mededeling dat de auto nog beschikbaar was en de auto voor mij gereserveerd zou worden. Ontvangst bij Budding perfect, koffie en een warm welkom. Nadat Ramon eerlijk alle puntjes ( minimaal) van de vertelde, de sleutels gekregen voor een proefrit. Meteen verkocht. Wat een heerlijke tip top onderhouden youngtimer tegen een erg goede prijs. Alle historie van de auto aanwezig. Al met al een prima en keurig bedrijf en zou hier zo weer een BMW aanschaffen.

perfecte nazorg

Firma budding kwamen hun mondelinge afspraak keurig na top !

Helemaal top!

Ongeveer 3 weken geleden ging ik een proefritje maken ik een 3 serie touring. Ik was meteen verliefd en ik moest en zou die auto hebben. Een week later kon ik de auto ophalen en is alles keurig afgehandeld door Ramon en zijn collega's. Na ongeveer 2 weken ontstond er een probleem met het panoramadak. Binnen een paar dagen kon ik weer terecht bij Budding Auto's en is alles netjes onder garantie afgehandeld.

Essenerweg 80 3774CD Kootwijkerbroek

Over Budding Auto's

Budding Auto’s is in 1998 begonnen en is inmiddels een gerenommeerd autobedrijf met als merk specialisatie BMW en MINI. Met een moderne en nette werkplaats waar onze goed opgeleide monteurs alle zorg besteden aan uw auto. Onze missie is dat we onze technische en commerciële expertise willen gebruiken om zo de juiste producten aan onze klanten te leveren. Dit willen we doen op een sociale, betaalbare en kwalitatief hoogwaardige manier. Zakelijk én particuliere klanten Wij richten ons zowel op zakelijke als de particuliere klanten, die waarde hechten aan comfort, veiligheid, hoogwaardige technologie en kwaliteit. Voor deze groep willen wij een volwaardig en natuurlijk ook een persoonlijke partner zijn. Wij proberen dit te realiseren door een klantgerichte benadering en professionele hulp van onze monteurs bij het onderhoud van uw auto. Waardering van en voor onze klanten. Wij streven voor ons personeel naar een stimulerende werkomgeving, waardoor ook klanten zich prettig en gewaardeerd voelen. Mede hierdoor hebben wij een klant beoordeling van gemiddeld een 9!