Begin deze maand m’n 330i apk/beurt. Vorig jaar bij Budding gekocht. Ruim 27000 km’s gereden. Geen enkel probleem gehad. Erg blij mee! E90 van 10 jr oud. Reden om ook m’n Z3 daar te onderhouden.

Supergoed geholpen aan mijn panoramadak. Ze hebben het vaker gedaan en dat merk je aan alles. Panoramadak is nu deels gereviseerd. Anderen gaven aan dat er een compleet nieuw mechanisme ingebouwd zou moeten worden. Nu dus veel geld bespaard.

Ik heb een super leuke Mini gekocht bij Budding. De koop en het contact heb ik als erg prettig ervaren. Een betrouwbaar bedrijf! Ook al woon ik een uur rijden van Kootwijkerbroek, ik ben van plan het onderhoud door Budding te laten blijven doen.

Vakkundige mensen die prettig met je meedenken over noodzakelijk onderhoud en reparatie. Auto na de beurt ook nog eens gewassen en je krijgt gratis vervangend vervoer mee. Niets te klagen!

Bedankt Tjerk voor de beoordeling, We zien je graag weer eens verschijnen met de BMW. Met vriendelijke groet, Budding Auto's

Top bedrijf! Ik vertelde mijn probleem met mijn auto en kon gelijk al terecht want ze vonden dat het zeker niet kon wachten tot volgende dag waar ik bij een ander bedrijf zeker anderhalf week op moest wachten.

Bedankt voor u positieve feedback! Met vriendelijke groet, Budding Auto's

Goed overleg over de kosten, zeer goede service. Heel veel kennis en ervaring

Gebeld, kan de volgende dag gelijk langskomen. Na het uitlezen kwamen we er achter dat er een storing zit in de motor. Marcel gaat gelijk aan de slag, na een uurtje loopt de auto weer als de brandweer! Klasse team Budding! (Ook de koffie smaakt goed)

Altijd goede en snelle service!!

Vriendelijk en goede service!

Na overleg met Marcel uit de werkplaats toch maar gekozen om mijn Mercedes a200 motorsport te chiptunen. Twijfelde eerst wel, immers: een perfect rijdende auto zomaar iemand aan laten kloten, dat ga ik zeker niet toestaan. Ik vond dat ik goed werd voorgelicht en dat er goed werd uitgelegd wat ze precies gaan doen. Ze doen dit middels uitlezen van de computer van je auto. En de software komt tevens ook van een betrouwbaar bedrijf. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben, auto rijdt eindelijk zoals een auto zou moeten rijden! Veel accurater en uiteraard een stukje sneller. Daarnaast vond ik de kosten erg meevallen: 550 euro omdat ze ook de motor uit elkaar moesten halen, maar ja: het zijn automonteurs, dus die kunnen daar wel raad mee, en dat is ook weer gebleken! Erg bedankt ! Rijplezier verzekerd !

Helemaal vanuit Landgraaf naar Budding Auto\'s gereden om een proefrit in occasion te maken. Vol vertrouwen en meteen een goed gevoel en de auto gekocht. Wat een Toppers en wat een Super goede service. Ze komen de afspraken na. Voor zulke top service en kwaliteit rij ik graag maar Kootwijkerbroek!

Heb goede ervaringen met Budding, goede service, flexibel, denken mee, indien nodig een leenauto beschikbaar, dat alles voor een zeer acceptabel tarief. Houden je netjes op de hoogte over voortgang en kosten.

Op korte termijn een afspraak kunnen maken. Vriendelijk personeel, komen hun afspraken na en houden je keurig op de hoogte.

Mijn Mini was toe aan een onderhoudsbeurt en apk. Na controle van de auto werd er verslag gedaan van de issues. Wat fijn was dat Budding verder keek dan zijn neus lang is, en niet zonder meer afging op de computer. Mini werd keurig opgeleverd. Met schone velgen en netjes van binnen. Ook al had mijn hond er een flinke bende van gemaakt. Helemaal TOP.

Topbedrijf, kunnen de Bmw dealers nog wat van leren! Marcel, Henk en het team weten waar ze het over hebben en hebben de klant op de eerste plaats staan.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Keurige en vakkundige service, door specifieke kennis en kunde die in huis is bestaat ook de mogelijkheid om zaken te repareren i.p.v. direct tot vervanging over te gaan. Flexibele opstelling richting de klant.

Auto weggebracht voor APK en airconditioning service, Vriendelijk en ter zake kundig personeel Reparatie achterveer direct uitgevoerd Kortom zeer tevreden

Vandaag panoramadak 3 serie touring laten maken. Zeer vriendelijke receptie, tevens leenauto gekregen. Dak sluit weer zoals het hoort maar het geruis wat er altijd was is nu ook weg. Super. Bij de BMW dealer 3000 euro en nu slechts 250 !

Blij verrast, hier even wat steekwoorden! Geen nonsens, betrokken, weten waarover we praten, correct en duidelijk naar de klanten. Harde werkers, auto is in vertrouwde handen.

Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen, vanwege de deskundigheid, transparantie en klantvriendelijkheid van de medewerkers. Door de klantvriendelijkheid is ook sprake van een zekere openheid in de benadering. De medewerker m.n Marcel van de back-office is het gezicht van het bedrijf die altijd tijd heeft en een oplossing bedenkt voor eventuele problemen.

Beste Iwan, Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen het dat u vanuit Amsterdam helemaal hier heen komt, om uw auto bij ons in onderhoud te doen. Wij zien de X1 graag weer verschijnen. Met vriendelijke groet, Budding Auto's

Vandaag een mooie 330i opgehaald. Door al de positieve reacties en ervaringen van kennissen deze Duitse import aangedurfd. Een heerlijke terugreis gehad. BMW van 10 jaar oud en ziet er uit als nieuw!

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de aanschaf van de BMW 330i. Wij hopen u in de nabije toekomst te mogen begroeten in onze moderne werkplaats! Met vriendelijk groet, Budding Auto's

Heel goed bedrijf met super monteurs. Ik ben er een paar keer geweest met mijn bmw 530d en altijd snel en kundig geholpen! Jammer dat het zo ver van Heerhugowaard is.

Super bedrijf zeker een aanrader. 👍 Heel goed tevreden 👍