• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Mini was toe aan een onderhoudsbeurt en apk. Na controle van de auto werd er verslag gedaan van de issues. Wat fijn was dat Budding verder keek dan zijn neus lang is, en niet zonder meer afging op de computer. Mini werd keurig opgeleverd. Met schone velgen en netjes van binnen. Ook al had mijn hond er een flinke bende van gemaakt. Helemaal TOP.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf, kunnen de Bmw dealers nog wat van leren! Marcel, Henk en het team weten waar ze het over hebben en hebben de klant op de eerste plaats staan.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurige en vakkundige service, door specifieke kennis en kunde die in huis is bestaat ook de mogelijkheid om zaken te repareren i.p.v. direct tot vervanging over te gaan. Flexibele opstelling richting de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto weggebracht voor APK en airconditioning service,\r\nVriendelijk en ter zake kundig personeel\r\nReparatie achterveer direct uitgevoerd\r\nKortom zeer tevreden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag panoramadak 3 serie touring laten maken. Zeer vriendelijke receptie, tevens leenauto gekregen.\r\nDak sluit weer zoals het hoort maar het geruis wat er altijd was is nu ook weg. Super.\r\nBij de BMW dealer 3000 euro en nu slechts 250 !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Blij verrast, hier even wat steekwoorden! Geen nonsens, betrokken, weten waarover we praten, correct en duidelijk naar de klanten. Harde werkers, auto is in vertrouwde handen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf kan ik van harte aanbevelen, vanwege de deskundigheid, transparantie en klantvriendelijkheid van de medewerkers. Door de klantvriendelijkheid is ook sprake van een zekere openheid in de benadering. De medewerker m.n Marcel van de back-office is het gezicht van het bedrijf die altijd tijd heeft en een oplossing bedenkt voor eventuele problemen.

Beste Iwan, Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen het dat u vanuit Amsterdam helemaal hier heen komt, om uw auto bij ons in onderhoud te doen. Wij zien de X1 graag weer verschijnen. Met vriendelijke groet, Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag een mooie 330i opgehaald. Door al de positieve reacties en ervaringen van kennissen deze Duitse import aangedurfd. Een heerlijke terugreis gehad. BMW van 10 jaar oud en ziet er uit als nieuw!

Fijn om te horen dat u tevreden bent met de aanschaf van de BMW 330i. Wij hopen u in de nabije toekomst te mogen begroeten in onze moderne werkplaats! Met vriendelijk groet, Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed bedrijf met super monteurs. Ik ben er een paar keer geweest met mijn bmw 530d en altijd snel en kundig geholpen! Jammer dat het zo ver van Heerhugowaard is.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf zeker een aanrader. 👍\r\nHeel goed tevreden 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onlangs werd mijn auto door een medeweggebruiker totalloss gereden. Budding Auto\'s heeft mij daarna geweldige service geleverd bij de het leveren van vervangend vervoer, bemiddeling bij de schade expert, tips bij buitenlandse verzekerings afhandeling. Vervolgens heb ik daar voor een nette prijs een mooie gebruikte auto kunnen aanschaffen. Ik ben zeer tevreden met dit prettige bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nu twee maal bij Budding Auto’s / BMW service Centre geweest met de BMW 3 serie die ik in mijn bezit heb.\r\nBeide keren ben ik zeer klantvriendelijk geholpen. Ik mocht de gehele tijd meekijken in de werkplaats en kon hierdoor een goed beeld krijgen van de technische staat van mijn auto. De mannen hebben zeer veel verstand van BMW’s en denken ook proactief mee over de noodzaak van het wel of niet vervangen van bepaalde onderdelen.\r\nIk kan deze garage zeker aanraden door de klantvriendelijke behandeling, expertise en daarnaast de zeer nette prijzen voor zowel onderdelen als werkplaatstarieven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een prettig bedrijf, heb mijn auto gebracht voor apk, het vervangen van twee draagarm bussen en interieur reiniging en alles was perfect naar wens, ik kreeg de auto terug als nieuw! wat een verschil :-), alles super naar wens top geholpen echt helemaal tevreden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Heldere uitleg en duidelijke afspraken. Kom zeker terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en erg vriendelijk en een open keuken. Woon niet naast de deur maar gaan hier toch elke keer naartoe met de MINI Cooper S

Bedankt voor de beoordeling!!! Daar worden we vrolijk van !! Groeten Team Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Helemaal van uit België gekomen voor de klepseals aan mijn BMW e90 te laten vervangen. Smorgens aangekomen om 10u en dezelfde dag was hij gemaakt om 18u.Bij het toekomen stond er een koffietje klaar en de gratis vervangwagen. Ik heb er samen met mijn gezin een gezellig daguitstapje van gemaakt in Amsterdam.Een echte aanrader voor iedereen.Bij het thuiskomen zag ik zelfs dat er een nieuw BMW logo op mijn sleutel geplaatst was.kort samen gevat een echte vakman. Heb Budding Auto\'s al aan al mijn kennissen aanbevolen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed geholpen! Ik had sinds van de week problemen met mijn auto. Het handrem lampje, 4x4 lampje en abs gingen opeens branden. Ik heb de BMW dealer gebeld. Ze zeiden dat als ik geen melding meer kreeg na opnieuw te starten ik gewoon weer kon rijden. Omdat het me toch niet lekker zat ben ik voor de zekerheid bij ze langs gegaan. Ze zeiden dat ze dachten dat de tussenbak vervangen moest worden. Aan onderzoek kosten zou ik 150 euro kwijt zijn en de bak 1100 exclusief btw. \r\n\r\nIk benop Internet gaan zoeken en kwam uit bij Budding Auto\'s. Ze hebben de tandwiel van de tussenbak vervangen en nog een lampje welke kapot was. In plaats van over minimaal 1250 is het probleem voor 188 opgelost. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje!! \r\n\r\nOok al is het een stukje rijden naar Budding Auto\'s, dit wordt mijn vaste BMW garage!! Nogmaals super bedankt!!

Ons doel is om met de klant mee te denken! Aan jou reactie te zien is dat gelukt. We zien je graag weer eens met de X3 en hopelijk kunnen we BMW rijden betaalbaar houden! Met vriendelijke groeten Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind mei een mooie Mini Countryman Cooper S gekocht bij Henk Budding. Vlak voor de testrit sloeg de motor af. Display gaf storing maar starte wel gelijk weer.\r\nHenk gaf aan hier naar te kijken na afloop.\r\nDe proefrit ging prima.\r\nAuto gekocht, prima afgeleverd. De dag erna gaf motormanagment aan ‘ beperkt motorvermogen’\r\nGelijk contact met Henk opgenomen, wat hij ook gezegd had. Auto gebracht en heeft er goed een week gestaan om te testen. Auto van bedrijf gekregen als vervangend vervoer.\r\nResultaat na een week, vermoedelijk sensor en de hogedruk brandstofpomp defect.\r\nGarage Budding heeft deze reparatie keurig uitgevoerd en de kosten op zich genomen.\r\nEen garage die zich aan zijn woord houdt.\r\nDaarnaast een keurige werkplaats en zeer goede service. Gespecialiseerd in BMW en Mini,\r\nEen bedrijf waarvan je op aan kan.\r\n\r\nAileen Suijkerland

Hoi Aileen, Wij doen altijd ons best en komen onze beloftes na! Fijn dat jij dat ook zo ervaren hebt. Nog veel plezier met je mooie Mini Countryman. Groeten Henk Budding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een medewerker bij Budding terechtgekomen omdat ik op zoek was naar een garage met veel ervaring in de e39 5-serie. Na een eerdere teleurstelling bij een andere \"specialist\" in de regio Den Bosch heb ik besloten er wat verder voorte rijden.\r\n\r\nDe 5 serie was al helemaal nagekeken door de andere \"specialist\", met slechts 1 mankement dat gerepareerd is. Helaas/gelukkig vond Budding een hele lijst mankementen die ik heb laten herstellen. Ik herken mijn auto niet meer terug, hij stuurt nu fantastisch.\r\n\r\nFijn om te kunnen vertrouwen op een garage die mijn passie voor oudere modellen deelt, ik rijd er graag een uurtje voor!

Hoi Twan we zijn blij te horen dat onze manier van werken jou bevalt!! Graag zien we je in de toekomst weer eens. Met vriendelijke groeten, Team Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Herstel panoramisch dak BMW 320d Touring.\r\n\r\nIk ben ZEER tevreden over de herstelling en de deskundigheid van deze firma. De verplaatsing van 170 km. vanuit België was zeer de moeite waard.\r\nMijn BMW-dealer begrootte de herstelling op 1.928 Euro. Bij BUDDINGAUTOS NL was de herstellingsfactuur een fractie van het bedrag slechts 145 Euro.\r\nHet verraste mij aangenaam de deskundigheid van het personeel en de correcte aflevering.\r\nIk beveel dit bedrijf ten zeerste aan, niettegenstaande ik in het verleden steeds beroep deed op het BMW-dealernetwerk.\r\nHet enige minpuntje is misschien de afstand, maar voor een accuut en grote herstelling is het de moeite meer dan waard.

Bedankt voor u beoordeling!! Goed om te horen dat het de moeite waard is om van uit Belgie naar ons te komen. Met vriendelijke groeten team Budding Auto's

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jaren Nissan te hebben gereden kocht ik in 2014 mijn eerste BMW (3-serie, E46, BJ 2004) bij een garage in Den Helder. Al snel bleek dat er wat verborgen gebreken waren. Via via werd ik in contact gebracht met Budding Auto\'s. Vanuit Alkmaar wel een stukje rijden, maar ik zou er geen spijt van krijgen. \r\nEn inderdaad! Waar de garage (waar ik de BMW gekocht had) dagen nodig had om iets vast te stellen, hadden ze het bij Budding Auto\'s binnen no-time gevonden én verholpen. Eindelijk kon ik gaan genieten van de BMW die de eerste weken toch wat zorgen met zich meebracht. Door die ervaring heb ik ervoor gekozen om het onderhoud en de APK bij Budding Auto\'s onder te brengen. Gisteren ben ik voor een kleine beurt en een APK geweest. Er waren 3 kleine reparaties nodig, waarvan 1 noodzakelijk en 2 op advies. Deze waren snel uitgevoerd doordat de onderdelen op voorraad waren. Ik ben echt te spreken over de service, de open en duidelijke communicatie en de prijs/kwaliteit verhouding. En het feit dat ik vanuit Alkmaar moet komen, heb ik er graag voor over.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super zeer goede ervaring met deze mensen verstaan hun vaak zijn betaalbaar , netjes en eerlijk rijden vanuit Haarlem naar ze toe met de mini daar ze beter en veel goedkoper zijn dan van de Poelgeest ( bmw en minidealer )

Over Budding Auto's