Fantastisch geholpen en zeker een aanrader om bij Budding een auto te kopen

Persoonlijk en gemoedelijk

Vriendelijk, personeel, mooie volle uitgeruste auto's tegen scherpe prijzen.auto's

De auto gekregen zoals afgesproken. Duidelijke afspraken gemaakt en alles nagekomen. Vriendelijk personeel.

Vriendelijke ontvangst, netjes alles afgehandeld. To the point. Auto netjes afgeleverd. Zou ze weer een wagen bij dit bedrijf kopen.

Mooi auto bedrijf

Uitstekend geholpen met het kopen van de auto

Wordt altijd super geholpen

Aardige mensen altijd tijd voor een praatje en altijd complimenten over de auto altijd leuk om te horen

Uitstekende service en BMW specialist

Mijn eerste aankoop bij Buddingautos als zeer prettig ervaren. Ik werd uitstekend geholpen door Ramon, hij toonde kennis van zaken te hebben en gaf geen enkel de indruk alleen te willen verkopen. Eerlijk advies en hij nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Mijn oude auto kunnen inruilen voor een eerlijke prijs! Buddingautos is specialist in BMW en dat was ook wel te merken en te zien aan hun professionele garage. Ik ben zeker van plan om mijn toekomstige onderhoudt van mijn auto daar uit te laten voeren. Buddingautos bedankt, wij zijn erg blij met onze BMW :-)

Transparant en duidelijke taal.

Ik ben door een kennis doorverwezen en heb er geen spijt van. Geen gladde praat. Duidelijke taal en verwachtingen uitgesproken. Kortom, ik kan Budding ten harte aanbevelen.

Klant vriendelijke mensen met kennis van zaken.

We hebben onze auto bij Budding Auto's gekocht. Dat is ons goed bevallen en blijven daarom ook voor onderhoud bij Budding Auto's.

Goed geholpen door vriendelijk personeel.

Contact gehad via de telefoon over het inruilen van mijn eigen auto. Daarna wezen kijken voor de bmw 1 serie. Goede uitleg gehad. Testrit gemaakt. Verder alles afgehandeld en de week erop de auto opgehaald. En nog steeds zeer tevreden. Goed bedrijf. Vriendelijk. En weten waar ze over praten.

Zeer klantgericht en prettig bedrijf

We werden goed geholpen door Ramon, die ons vriendelijk te woord stond zonder dat er enige vorm van druk of verkooppraatjes aan te pas kwam. Hij wist veel te vertellen over de auto, zowel over de opties als over de (onderhouds)historie. Er werd goed de tijd genomen bij de aflevering, alle afspraken waren keurig nagekomen en ook een klein zelf veroorzaakt probleempje 2 dagen later werd snel en prettig opgelost. Ik kan iedereen aanraden om richting de Veluwe te rijden voor dit bedrijf.

Zeer vriendelijk en ook nog eens verstand van bmw's

Heb mijn n47 distributie ketting van mijn F11 520d preventief laten vervangen tegen een scherpe prijs. Werd uiterst vriendelijk behandel door Stefan en de eigenaar. Na afloop kwam de monteur (ben zijn naam vergeten) nog even uitleg geven en heeft zelfs foto's laten zien van wat hij gedaan had. Ze hebben de auto nog even snel gecontroleerd op bekende bmw problemen die ik in de toekomst zou kunnen tegenkomen en mij daarover advies gegeven. Superservice dus! Alhoewel ik iets verder weg woon, kom ik zeker terug bij het volgende onderhoud.

Snel en vriendelijk geholpen, ik kom hier nog wel een keer terug.

Ik werd snel te woord gestaan en netjes geholpen. Mooi bedrijf, met een grote keuze in voornamelijk BMW's.

Goede service en vriendelijk personeel!

Onlangs hier mijn BMW 320i gekocht! Auto is netjes zoals afspraak afgeleverd. Het personeel en de eigenaar zijn erg vriendelijk en klantgericht!!

Zeer klant vriendelijk en een uitstekende service

Mijn eerste BMW hier gekocht. Hier wordt echt geluisterd en meegedacht met de wensen die je hebt als klant. Ook service staat hier hoog in het vaandel.

Aardig personeel denk altijd mee

Heel goede service kan iedereen aanraden hier een auto te kopen

Prettig en vakkundig geholpen, goede koffie!

Ik heb hier begin november een BMW 4 Cabrio gekocht. Ramon en Henk namen de tijd al mijn vragen te beantwoorden. Duidelijk vakmensen die weten waar ze het over hebben en prettig om zaken mee te doen. Het onderhoud ga ik hier ook laten doen, dus ik hoop en verwacht dat dit de start is van een langdurige relatie. De BMW rijdt overigens fantastisch! We hebben, mede door het lekkere weer, al een mooie open rit over de Veluwe kunnen maken.

Fijne dienstverlening, goed gevoel bij aankoop

Op hele prettige manier mijn nieuwe auto gekocht, werd gastvrij ontvangen, kwamen heel kundig over (kenden de in's en out's van de auto). Drie dagen na aankoop helaas wel een euvel aan mijn auto gevonden, vervelend maar werd netjes opgelost door Budding. Positieve ervaring dus.

"Grundlichkeit"

Bij een auto van het segment BMW hoort hetzelfde service niveau en deze verwachting maken Henk en z'n team waar. Vooral de korte lijnen en no nonse advies hebben we, en nog steeds, als prettig ervaren. Misschien een open deur, maar wanneer je team bestaat uit betrokken en deskundige mensen(lees auto liefhebbers) kan het bijna niet mis gaan. Heren bedankt. Patrick

gede service

goede service

Heel relaxed geholpen

We werden heel goed en behulpzaam geholpen. Goede uitleg . En verstand van zaken

Snelle en correcte service

Budding BMW Service is een mooi bedrijf met een hoogwaardig aanbod van mooie en complete auto's. Er is tijd en aandacht voor de klant en goede uitleg. Afspraken worden goed vastgelegd en nagekomen. Complimenten voor de persoonlijke benadering van de klant door verkoper Ramon.

zeer tevreden

Goede service, veel verstand van BMW's en vriendelijk personeel.

Prettig contact, goede service en betrouwbaar

Auto omgeruild waarbij eerlijke deal gemaakt, fijne communicatie en ze hebben de nieuwe auto voorafgaand aan levering nog gerestyld. Keurig afgeleverd!

Specialisme

Echt kennis, echte specialisme, strevend naar tevredenheid en oplossingen.

Fijn open en transparant bedrijf waarbij vertrouwen hoog staat.

Leuk team wat allemaal de passie voor autotechniek beheerst en deelt. Met name van het merk BMW. Als Klant wordt je betrokken bij reparaties en krijg je inzichten van de gedane zaken. Zoals onderhoud, reparatie en advies voor toekomstig onderhoud. Tevens leuke en verzorgde wagens voor verkoop aangeboden. Gratis vervangend vervoer.

Over Budding Auto's

Budding Auto’s is in 1998 begonnen en is inmiddels een gerenommeerd autobedrijf met als merk specialisatie BMW en MINI. Met een moderne en nette werkplaats waar onze goed opgeleide monteurs alle zorg besteden aan uw auto. Onze missie is dat we onze technische en commerciële expertise willen gebruiken om zo de juiste producten aan onze klanten te leveren. Dit willen we doen op een sociale, betaalbare en kwalitatief hoogwaardige manier. Zakelijk én particuliere klanten Wij richten ons zowel op zakelijke als de particuliere klanten, die waarde hechten aan comfort, veiligheid, hoogwaardige technologie en kwaliteit. Voor deze groep willen wij een volwaardig en natuurlijk ook een persoonlijke partner zijn. Wij proberen dit te realiseren door een klantgerichte benadering en professionele hulp van onze monteurs bij het onderhoud van uw auto. Waardering van en voor onze klanten. Wij streven voor ons personeel naar een stimulerende werkomgeving, waardoor ook klanten zich prettig en gewaardeerd voelen. Mede hierdoor hebben wij een klant beoordeling van gemiddeld een 9!