Goede service, vriendelijke mensen en afspraken worden nageleefd.

Verfrissend uitstekende ervaring!

Prettig contact, heldere afspraken, afspraak is afspraak, keurige auto voor nette prijs, correcte afwikkeling.

Een prettig en profesioneel bedrijf

Eind december een BMW coupe gekocht bij Budding. Bij ontvangst eerlijke uitleg over de staat van de auto en een proefrit kunnen maken. Koop was snel rond en kon de auto ook snel ophalen. Vrijwel direct kreeg ik echter motorstoring lampjes bij koude start. Meteen contact opgenomen en kon de auto de volgende dag brengen. Het bleek een lastig probleem en het heeft eventjes geduurd, maar ze hebben uiteindelijk het keurig en kosteloos opgelost. Kortom een professioneel bedrijf en zeker een aanrader!

Klantvriendelijk, nette werkplaats, goeie en mooie auto's

Budding auto's is een goed en net bedrijf waar klant tevredenheid en service voorop staan. Altijd duidelijke afspraken en als er iets is word er altijd netjes overlegt. leenauto's bijna altijd mogelijk in overleg. Zeker een aanrader om hier eens een kijkje te gaan nemen.

Onderhands verkopen zonder overleg. Ter wijl je al een afspraak hebt.

Ik had een afspraak om een 325i te proefrijden. De dag ervoor geweest en hierover duidelijke afspraken gemaakt. Er was nog geen enkele koper geweest sinds 3 maanden. Krijg ik een appje de dag erna dat de auto verkocht is. Had op zijn minst verwacht dat zij de eerste koper (mij) even een berichtje sturen (bellen) dat er een andere koper is. Schijnbaar gaat het allen om snelle handel en niet meer om eerlijke afspraken. Ik hoop dat zij zich eerlijk gedragen en dit meenemen in hun verkoop naar andere klanten. Gewoon erg jammer !

Supervriendelijk en heel vakbekwaam

Hele vriendelijke en vakbekwame mensen.

Ervaren, vakkundig en meedekend bedrijf voor de klant

Ik loop sinds kort bij budding ivm dat mijn bmw x5 met nogal wat extra opties niet jan en alleman aan wilde laten sleutelen. Budding doet niet anders bijna dan aan bmw's sleutelen, dit geeft voor mij een beter gevoel.

Goede, betrouwbare en snelle service

Het contact is prettig en persoonlijk. Ze denken met je mee. Oplossingsgericht. Zijn goed op de hoogte van nieuwste ontwikkelingen en weten waar ze op moeten letten. Kan bijna altijd snel terecht en rijd er daarom ook graag een stukje voor om

Super bedrijf

Vriendelijke mensen met ervaring Ze houden je op de hoogte En uur tarief keurig Ben zeer tevreden

Top!! Helemaal top!!

Aardige man, de heer Budding. Open en eerlijk en meedenkend. Hoop dat hij meer merken blijft verkopen buiten BMW. Ben heel blij met mijn mooie Abarth 500!!

Zeer klantvriendelijk en duidelijke communicatie

Altijd vriendelijk te woord en duidelijk met het maken van afspraken en er staat altijd koffie klaar

Top !

Top garage, ik ben met mijn BMW langs geweest, en daar ik heb geen spijt van, wat een goeie service ! Oh ja en hebben ook nog persoonlijke aandacht voor je. Jongens tot de volgende keer.

Goede service, duidelijke afspraken en goede communicatie

Altijd netjes te woord gestaan, duidelijk in communicatie en komen afspraken na. Denken goed mee met de klant

De klant staat centraal

Meer dan 10 jaar ben ik klant bij Budding Auto's. De werksfeer in de garage is open en eerlijk. Dit blijkt wel uit het zeer gering verloop onder de monteurs. Een leenauto staat altijd klaar, waar overigens geen kosten voor worden gerekend. Ondanks dat ik 100 kilometer van de garage af woon, blijf ik hier klant.

Super bedrijf en super service

Hele goede ervaring met Budding staan altijd voor je klaar en nee verkopen kennen ze niet kortom heel tevreden

Goede prijs kwaliteit èn prima service

Ik was specifiek op zoek naar een serie 2 gran tourer en Budding had absoluut de meest complete auto tegen de beste prijs. Ook zeer vriendelijk en deskundig geholpen!

Correct en vriendelijk autobedrijf

Klein, gespecialiseerd bedrijf met vriendelijke mensen en correcte afhandeling van zaken.

Hele fijne aankoop!

Mijn ervaring is: zeer tevreden over de aankoop! Goede verkoper lekker rustig, deskundig, weet waar die over praat. Laat je rustig de tijd nemen om te kijken.

Gewoon goed bedrijf

Top service!

Ik was op zoek naar de onderhoudshistorie van een gekochte auto. Na een telefoontje hebben de mannen van Budding deze keurig voor mij op de post gedaan. Mijn dank is groot!

Altijd top

Voor grote reparaties altijd naar budding ook al wonen we er meer dan een uur rijden vandaan gewoon altijd top , betaalbaar en vriendelijk.

No nonsense bedrijf!

Prettige ongedwongen sfeer en doe wat je zegt mentaliteit. Ik had al een goede eerste ervaring en nu een mooie auto gekocht, we zijn er blij mee.

Vriendelijk, goed geholpen en snel afgewikkeld.

x

Uitstekend geholpen en zeker aan te raden

Vriendelijke ontvangst, alles netjes afgehandeld, geen verkooppraatjes alles gewoon eerlijk zeker een aanrader

Fijne garage

Vriendelijke mensen!

Over Budding Auto's

Budding Auto’s is in 1998 begonnen en is inmiddels een gerenommeerd autobedrijf met als merk specialisatie BMW en MINI. Met een moderne en nette werkplaats waar onze goed opgeleide monteurs alle zorg besteden aan uw auto. Onze missie is dat we onze technische en commerciële expertise willen gebruiken om zo de juiste producten aan onze klanten te leveren. Dit willen we doen op een sociale, betaalbare en kwalitatief hoogwaardige manier. Zakelijk én particuliere klanten Wij richten ons zowel op zakelijke als de particuliere klanten, die waarde hechten aan comfort, veiligheid, hoogwaardige technologie en kwaliteit. Voor deze groep willen wij een volwaardig en natuurlijk ook een persoonlijke partner zijn. Wij proberen dit te realiseren door een klantgerichte benadering en professionele hulp van onze monteurs bij het onderhoud van uw auto. Waardering van en voor onze klanten. Wij streven voor ons personeel naar een stimulerende werkomgeving, waardoor ook klanten zich prettig en gewaardeerd voelen. Mede hierdoor hebben wij een klant beoordeling van gemiddeld een 9!