Zeer klantvriendelijk en scherpe prijzen!

Wij zijn heel fijn geholpen bij het kopen van onze auto. We konden zelfs twee auto’s tegelijk inruilen. Echt top!

Op een plezierige manier een auto gekocht.

Voor het eerst een auto gekocht bij Van Rijswijk. Ruim aanbod, mooi pand, vriendelijke verkopers en goede afhandeling van (ver)koop. Ik kom hier zeker terug een volgende keer.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Alles snel geregeld

Keurig, zoals is afgesproken.

Netjes ontvangen en alles snel en correct afgehandeld. Prima !

Tevreden

Goede en vriendelijke service. Goede prijs met auto inruilen. Zeer tevreden

Dat ik daar voor de 2de keer een auto heb gekocht, zegt genoeg.

In 2016 heb ik mijn Renault Clio aangeschaft bij Van Rijswijk en heb daar een hele fijne betrouwbare auto aan gehad. Gezien mijn kilometers was het dit jaar weer tijd voor een jongere versie en ben ik wederom weer uitstekend geslaagd bij Van Rijswijk. Je wordt er prettig geholpen. En ze hebben een fijne service.

Uitstekend en perfect geholpen

Ik ben van begin tot eind super fijn geholpen. Ik zal deze autobedrijf zeer zeker aanraden.

Tevreden

fantastische service

mooie zaak, goeie uitleg en service.

Goeie service, vlotte afhandeling, zeer klantvriendelijk

Je kunt daar op je gemak rond kijken. Geen opdringerige of ongeduldige verkopers die amper info geven en je achtervolgen, opdat je zo vlug mogelijk wel of niet beslist, iets wat ik bij andere garages wel degelijk heb ondervonden.. Wil je info, dan benaderen ze je heel rustig en vriendelijk en ook al ben je, zoals mijzelf, a-technisch, ze beantwoorden geduldig al je vragen, hoe simpel ze ook zijn....Ze nemen alle tijd voor je. Ook toen ik uiteindelijk een auto kocht, volgde een goeie afwikkeling en service. Ik werd een week later nog gebeld of alles naar wens was en of ik nog vragen had! Super bedrijf!!

geen spijt van om een eind weg van huis hier een auto te kopen

vriendelijke mensen,mooi bedrijf,prettig om zaken mee te doen.

Top alles prima geregeld

Alle tijd gehad om rustig te kijken Koffie en thee staat klaar Kon direct een proef rit maken Alles netjes geregeld

Fijn bedrijf met goede service

Pas een Opel Karl gekocht bij A. Van Rijswijk. We zijn erg goed en fijn geholpen door de verkoper. Na de auto opgehaald te hebben hoorde ik na een paar ritjes een raar geluid in de omgeving van het stuur. Na contact met de verkoper de volgende dag (zonder afspraak) erlangs gereden om samen met een monteur het geluid te traceren. Na een vervolg afspraak is het probleem naar volle tevredenheid opgelost. Zeker een goed en fijn autobedrijf om een auto te kopen!

Prettig geholpen

Hele fijne garage, super geholpen

Goede service, alle vragen werden beantwoord en had niet het gevoel dat me iets opgedrongen werd. Kon zonder problemen de auto bekijken, een proefrit maken en een goede deal sluiten. Heel blij dat vanuit Hilversum daar heen gegaan ben!

Goed en eerlijk advies gekregen en ik ben erg blij met mijn (nieuwe) auto. Goede prijs en behulpzame verkopers.

Goed bedrijf. Niets mis mee.

Wij hebben kort geleden een Opel Zafira gekocht. Waren wat kleine dingen aan, maar dit werd allemaal verholpen. Zijn ook zeer goed geholpen door Stefan. Hij heeft alles zeer goed uitgelegd en we mochten zonder problemen eerst een proefrit maken. Zijn zeer tevreden over de auto.

Werkelijk onbeschoft behandeld

Vandaag kwam ik naar van rijswijk in veen om een auto te kopen. Ik had in eerste instantie best een goed gevoel bij dit bedrijf. Ik kom er nooit meer! We zijn absoluut niet serieus genomen vanaf binnenkomst al niet door een lange verkoper met bril. Helemaal flabbergasted verlieten we uiteindelijk de zaak: of we wel eerst even uit de prijs konden komen voordat ik een proefrit mocht maken... Uiteindelijk is het goedgekomen en heb ik bij BenB auto's in Veen vandaag alsnog een prachtige volkswagen passat 2.0 tdi gekocht die ik sowieso wilde kopen. Naast dat ik mijn auto heb die ik graag wilde hebben voelde ik me bij BenB auto's als persoon wel eerlijk en gelijkwaardig behandeld.

Super bedrijf

Zeer professioneel bedrijf, daarnaast hebben ze attent personeel. Niks is ze te veel. Wij kregen een goed en eerlijk advies. De prijzen zijn er scherp en wat hebben ze mooie auto’s staan. Ik beveel dit bedrijf bij iedereen aan. Ga zo door!

Vlot geholpen

Snel en eerlijk geholpen, ook m.b.t. inruil/verkoop oude auto

Ik zou aanraden.

We zijn blij met de auto die bij u is gekocht.

Net bedrijf.

Vriendelijk personeel, mooie showroom en goed advies. Heel tevreden met mijn Volvo V60.

Prettig, transparant en klantgericht

Prima advies, afspraken (montage trekhaak en omwisselen velgen van oude auto naar nieuwe auto) geheel volgens afspraak. Prima inruilprijs. Is mijn tweede auto bij Van Rijswijk.

Uitstekend!

Goed geholpen en goede service!

Prima geholpen!

Breed aanbod, vakkundige medewerkers en een goede service!