Klantvriendelijkheid en service zijn top!

Enkele jaren geleden onze auto hier gekocht. Vrijwel nooit mankementen aan de auto en als er wel eens wat mis is worden we altijd keurig en snel geholpen. Ook zojuist nog even snel een lampje vervangen voordat we op vakantie gaan. Service!

Overall zeer goede ervaring.

2 weken geleden een Volvo V40 gekocht gekocht bij van Rijswijk. Hierbij zeer goed geholpen/geadviseerd door Loek. Overall zijn we dan ook tevreden over Autobedrijf van Rijswijk. Klein puntje van kritiek: tijdens het afronden van de deal werd de auto door een andere verkoper meegegeven aan andere klanten voor een proefrit. Niet heel netjes daar we al concreet waren voor deze auto.

Zeer goede service, vriendelijk personeel, eerlijke deals, fijn assortiment auto's. Voor de 2e keer hier auto gekocht en wederom naar volle tevredenheid.

Professioneel, betrouwbaar en communicatief.

Autobedrijf van Rijswijk is een betrouwbare en professionele dealer met behulpzame medewerkers.

Hartelijk en professioneel

Goede service, gastvrij, perfecte communicatie en begrijpt de klant! Nogmaals bedankt :)

Echt fantastisch

Heel vriendelijk ontvangen. We mochten gelijk gebruik van een lekker bakkie koffie omdat er een aantal mensen voor ons waren. Een zeer mooi en net bedrijf. Wij zouden hier de volgende keer zeer zeker gaan kijken. Het enige wat ik miste was een hele/halve tank brandstof. Voor de rest helemaal top. Arthur bedankt.

Prettige behandeling

Professioneel

Professional service Vriendelijk personeel Top auto’s

Duidelijk, vlotte communicatie

We werden goed geholpen, communicatie was volgens afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed behandeld. Mensen met veel ervaring en vriendelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben daar uiterst correct en vriendelijk geholpen. Maakt niet uit wie je helpt, allemaal uiterst vriendelijk en deskundig! In ons geval heeft AdJan ons prima geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toegankelijk net bedrijf. Het was erg druk, maar men maakt tijd vrij om je te helpen. Verkoopgesprek was ook prima. Geen gladde verkooppraatjes of opdringerig gedrag. \r\n\r\nAuto uiteindelijk met garantie gekocht. Nu zijn er een aantal problemen die tot op heden prima opgelost worden. Kortom zeer tevreden.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik bij dit bedrijf een auto gekocht en ben er erg blij mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was het eerste autobedrijf waar ik wilde gaan kijken voor een Volvo V40. Daar ben ik zeer goed geholpen en met oog voor de wensen van de klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf, zeer nette showroom en vriendelijk personeel. Zeer tevreden over het aanschaffen van mijn nieuwe auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes ontvangen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 de auto hier gekocht. Altijd goed geholpen \r\nen ze zijn zeer vriendelijk. Goede service👍🏻

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed geholpen en professioneel personeel .

Over Autobedrijf van Rijswijk

Filter op Taal