Prima geholpen en goede service

Prima geholpen en goede service

Zeer profesionele en persoonlijke behandeling en interesse in de persoon

Vertrouwde en fijne omgeving om een auto aan te schaffen.

Prettig bedrijf om een auto te kopen.

Fijn ontvangst zonder opdringen. Er was alle tijd en duidelijke toelichting van merk en uitvoeringen. Proefrijden was geen enkele moeite en zonder afspraak.

Goede service, betrouwbaar bedrijf, vriendelijk personeel.

Fijn contact met Niels bij aankomst. Goed geholpen. Auto was snel rijklaar. Na een weekje rijden probleempje met de auto, viel weliswaar niet binnen de garantie, maar werd meteen opgepakt en kosteloos voor ons verholpen. Naderhand nog een telefoontje of alles nog nog naar wens is. Super!

Net en correct bedrijf.

Twee maanden geleden een Octavia gekocht bij dit bedrijf. Over het algemeen zijn dit ex lease auto’s dus zelf even goed kijken naar onderhoudshistorie en gebruikerssporen. Had via telefoon al een inruilindicatie gehad voor de V60 die ik had en hier hebben ze zich keurig aan gehouden. Ook netjes ontvangen en ruim de gelegenheid gehad om rustig te auto te bekijken/ rijden. Na aanschaf helaas een probleem geconstateerd aan de auto wat door Stefan en Arthur netjes is opgelost. Ik zal een volgende keer zeker weer kijken of er iets voor me tussen staat.

Nette, snelle, goede service

Mensen met kennis, klantvriendelijk goede autos

De ideale plek om de juiste auto te kopen

Vriendelijke, behulpzame en zeer kundige verkopers. Geen lange verkoop verhalen, snel geholpen en zeer tevreden met mijn auto.

Klantvriendelijkheid en service zijn top!

Enkele jaren geleden onze auto hier gekocht. Vrijwel nooit mankementen aan de auto en als er wel eens wat mis is worden we altijd keurig en snel geholpen. Ook zojuist nog even snel een lampje vervangen voordat we op vakantie gaan. Service!

Overall zeer goede ervaring.

2 weken geleden een Volvo V40 gekocht gekocht bij van Rijswijk. Hierbij zeer goed geholpen/geadviseerd door Loek. Overall zijn we dan ook tevreden over Autobedrijf van Rijswijk. Klein puntje van kritiek: tijdens het afronden van de deal werd de auto door een andere verkoper meegegeven aan andere klanten voor een proefrit. Niet heel netjes daar we al concreet waren voor deze auto.

Zeer goede service, vriendelijk personeel, eerlijke deals, fijn assortiment auto's. Voor de 2e keer hier auto gekocht en wederom naar volle tevredenheid.

Professioneel, betrouwbaar en communicatief.

Autobedrijf van Rijswijk is een betrouwbare en professionele dealer met behulpzame medewerkers.

Hartelijk en professioneel

Goede service, gastvrij, perfecte communicatie en begrijpt de klant! Nogmaals bedankt :)

Echt fantastisch

Heel vriendelijk ontvangen. We mochten gelijk gebruik van een lekker bakkie koffie omdat er een aantal mensen voor ons waren. Een zeer mooi en net bedrijf. Wij zouden hier de volgende keer zeer zeker gaan kijken. Het enige wat ik miste was een hele/halve tank brandstof. Voor de rest helemaal top. Arthur bedankt.

Prettige behandeling

Professioneel

Professional service Vriendelijk personeel Top auto’s

Duidelijk, vlotte communicatie

We werden goed geholpen, communicatie was volgens afspraak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed behandeld. Mensen met veel ervaring en vriendelijk.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben daar uiterst correct en vriendelijk geholpen. Maakt niet uit wie je helpt, allemaal uiterst vriendelijk en deskundig! In ons geval heeft AdJan ons prima geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toegankelijk net bedrijf. Het was erg druk, maar men maakt tijd vrij om je te helpen. Verkoopgesprek was ook prima. Geen gladde verkooppraatjes of opdringerig gedrag. \r\n\r\nAuto uiteindelijk met garantie gekocht. Nu zijn er een aantal problemen die tot op heden prima opgelost worden. Kortom zeer tevreden.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik bij dit bedrijf een auto gekocht en ben er erg blij mee.

Over Autobedrijf van Rijswijk