Zo kan het dus ook!

Vroeger was ik geen fan van dit bedrijf maar het is enorm gegroeid in kwaliteit als je het mij vraagt. Nu kwamen wij specifiek voor een type auto en we maakte kennis met Stefan Kreemers. Wat een verschil met alle autoverkopers tot nu toe zeg, een verademing. Van begin tot einde en daarna heeft deze verkoper ons zeer goed geholpen. Zelfs weken na aanschaf nog een belletje hoe de auto bevalt, dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Zeer klantgericht dus. Tip als je daar voor een auto komt, maak contact met Stefan Kreemers. Verder ziet het bedrijf er zeer mooi en schoon uit, heeft het een mooi aanbod en nette prijzen.

prima en betrouwbaar

overzichtelijke zaak en informatief

When we first met with Arthur, we fell we are in so friendly and honest environment, we behaved with a great hospitality, mynsister %100 satisfied with her auto. We plan to replace our next auto within a few month with them. Also we are going to suggest them to our family and friends. Thank you for your great service. See you soon!

Aanrader!

Fijn bedrijf, mooie auto’s, vriendelijk personeel, goed prijs. Ik zou zeker terug gaan.

Zeer tevreden met de service.

Lynk &Co aangeschaft bij van Rijswijk. Klasse service. Het regende toen we daar waren, dus het uitzoeken buiten was niet even fijn, maar toen we een keuze hadden gemaakt eerst de auto wel nog even door de wasstraat gehaald en droog binnen gezet. Zo konden we de auto nog even goed bekijken. Snelle reacties per mail en op locatie gewoon zeer professionele en vriendelijke service. Arthur bedankt!!!

Perfect geholpen

Ik ben heel netjes geholpen. Ook al was er veel aanloop in de showroom met klanten, er werd wel de tijd voor je genomen.

Fijn geholpen en alles goed geregeld. Afspraken worden nagekomen. Mooie auto en zeer tevreden over de service. Bedankt Arthur! We zullen elkaar binnenkort weer zien.

No nonsens bedrijf

Keurig geholpen. Goed en eerlijk geadviseerd. Zeer tevreden met onze aankoop.

Zeer fijn gesprek, nette showroom en mooie keuze occassions

Een heel fijn gesprek gehad met Stefan en mede dankzij hem hier een Seat Leon SW gekocht. Zeer net bedrijf en kundige verkoper(s). Al met al een zeer goede ervaring en raad dit bedrijf ook ten zeerste aan.

stefan kremers topverkoper!

Voor de tweede maal een fijne auto bij a van rijswijk gekocht. Ook voor de tweede maal bij stefan terecht gekund, waarbij er direct herkenning was tussen beide. Stefan heeft veel kennis van auto’s en de techniek. Over de prijs hoef je niet te onderhandelen want de prijzen zijn echt schappelijk en marktconform. Wellicht prijs ik stefan te veel aan en is hij straks niet meer aanwezig als ik na vele jaren rijplezier de auto weer kom inruilen.

Topservice

Erg goede en fatsoenlijke service. We zijn goed geholpen bij de koop van onze auto.

Gewoon goed.

Goed geholpen, duidelijk zonder onzin.

Goede persoonlijke service

Vriendelijke persoonlijke service mogen ervaren. Fijjn telefonisch contact gehad en ook fijn ontvangen in het bedrijf. Zeker aan te bevelen! (We wachten nog op een telefoontje over een kapot klein zijruitje, maar ben ervan overtuigd dat dit goed komt!) Veel dank!

Fijn Bedrijf.

Fijn bedrijf en door goede mensen geholpen.

Zeer fijne ervaring

Ik heb ruim twee maanden geleden een Lynk&Co gekocht en ben uiterst tevreden over de klantvriendelijkheid van het personeel en de geboden service. De verkoper, Arthur, was bijzonder behulpzaam en gaf voldoende informatie, wat zeer handig was. Ook na de aankoop had ik nog contact voor enkele vragen, en de after-service was eveneens super. Het feit dat ze na de aankoop nog eens belden om te horen of de auto nog bevalt, waardeer ik enorm. Een aanrader!

Prima contact

Vriendelijk geholpen en voorgelicht bij aankoop tweedehands Lynck01 van 1 jaar oud. Onze opmerkingen voor de aflevering zijn keurig uitgevoerd.

Snel en goed geholpen

Ik ben dezelfde dag gelijk goed geholpen door een medewerker van Autobedrijf van Rijswijk. Ze hadden een auto staan waar ik naar zocht en heb deze ook dezelfde dag mee kunnen nemen. Een aantal weken later ben ik ook nog een keer opgebeld om te zien of ik nog blij was met mijn aankoop. Dit had ik niet verwacht en vond ik erg netjes,.

Goed bedrijf

Goede communicatie en afspraken

Uitstekende behandeling

Koffie staat altijd klaar en de mensen zijn heel "normaal". Ze denken met je mee. Ook vond ik het merkwaardig fijn, dat ik 2 maanden na aankoop een belletje ontving. Met de vraag of hoe de auto bevalt. Dat heb ik nog nooit gehoord, dat een autobedrijf dat doet.

Erg fijn en behulpzaam team

Wij kwamen voor 2e hands Lynk & Co. Erg fijn hoeveel aanbod ze bieden, dan kun je echt kiezen wat qua leeftijd&km's beste bij je past. Medewerkers zijn erg behulpzaam en vriendelijk, snappen waarom jij als klant daar bent. En ook fijn als je even moet wachten, dat collega gelijk inspringt en je even verder helpt.

Uitstekende ervaring

Zeer nette mensen vooral Niels een rustige aanpak en zeer menselijk geweldige ervaring

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Hele prettige plek, vriendelijke mensen en we zijn goed geholpen.

Ruime keuze, klant centraal en een goede deal

Binnengekomen door een ruim assortiment. Verkoper heeft goed geluisterd en met ons een goede deal gesloten… *Proefrit keurig voorbereid *Goede inruil *Keurige aflevering

Top bedrijf

Zeer vriendelijk personeel Geen druk Niks is teveel Personeel is enthousiast over je keuze Alles is bespreekbaar Beveel een ieder aan om hier je auto aan te schaffen Ga zo door klantvriendelijk bedrijf