Super klantvriendelijk

Na een bezoek aan de showroom direct een proefrit kunnen maken in een Peugeot 3008. Medewerkers zijn allemaal heel klantgericht, klantvriendelijk en absoluut niet opdringerig. Zijn transparant en duidelijk naar de klant. Komen afspraken na. Na de proefrit de auto gekocht en een week later de auto opgehaald. Kortom een bedrijf waar ik zeker terugkom als ik een andere auto zoek

Goed en vriendelijk geholpen

Onze dochter en zoon hebben ook een auto bij van Rijswijk gekocht, waren heel tevreden En wij hebben dezelfde ervaring Goed en vriendelijk geholpen, Mooie betrouwbare auto’s

Gastvrij, netjes en snel ter zake

Vanaf de eerste bezichtiging tot aan de uiteindelijke verkoop zijn wij bijzonder goed geholpen door Arthur Vlot. Er was een goede communicatie, begeleiding en uitleg. En een hele gastvrije heer voor de koffie, soep en een gezellig praatje kortom we waren/zijn erg tevreden.

Perfect geholpen aan een mooie auto.

Ik ben bij Van Rijswijk perfect geholpen door Stefan, Erg enthousiast over zijn baan en het verkopen van deze auto. Waren een paar kleinen opmerkingen aan de auto maar na dat aangegeven te hebben perfect vervangen en gemaakt en aan de afspraken gehouden! Bedankt!

Joost

Eerlijk advies, geen gedoe en afspraak is afspraak.

Giede service

Mooie auto gekocht bij dit bedrijf. Goede service en aardige mensen. Auto rijdt heerlijk en wellicht wat kort na de koop en rijdt probleemloos

Prettig autobedrijf waar de klant voorop staat.

2 weken geleden bij dit autobedrijf terecht gekomen vanwege een uniek nummerbord (P-353-PK, mijn initialen met geboorte maand/jaar!) Toch 4 dagen later gekozen voor een jongere variant die weinig kilometers heeft gelopen. Zeer vriendelijk personeel waarbij Arthur na de overeenkomst de auto schoon en gevuld met brandstof liet voorrijden en wij na een uur huiswaarts konden keren. Dank Arthur!

Super vriendelijk en behulpzaam!

Erg positieve ervaring met van Rijswijk!

Goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Arthur heeft mij kundig geholpen in de aankoopproces van mijn Lynk & Co. Ik heb nog nooit een auto gekocht zonder m eerst te zien. Bij van Rijswijk heb ik dat dus wel gedaan. Zo goed dus.

Goede en snelle service

Goed geholpen, persoonlijk contact en snelle service. Tevreden met mijn auto.

Scherpe prijzen en vakkundige medewerkers

Ik ben via Autoscout bij autobedrijf van Rijswijk terecht gekomen. De duidelijke foto’s, specificaties en scherpe prijs maakte mij nieuwsgierig. De website is ook heel overzichtelijk. Dus heb ik een afspraak gemaakt voor een proefrit. Dit kon gelukkig snel gebeuren. Ik heb na de proefrit ook snel een goede deal kunnen maken. En ik kon de auto daarna ook snel ophalen. Ik ben heel vriendelijk en vakkundig geholpen door Arthur en zijn collega’s. Dus mocht ik nog eens een auto willen kopen, dan ga ik zeker weer eerst bij Van Rijswijk kijken. Aanrader!

Goede service, fijne communicatie.

Zeer welkom, goed gesprek met Niels den Dekker. Goed voorgelicht en nog een telefoontje ontvangen of alles naar wens was. Zeer goede service!

Prima geholpen en aankoop gedaan

Ik was nogal huiverig van het rijden in een hybride auto maar dankzij de prima uitleg van hoe de auto werkt een mooie bolide gekocht. We zijn tevreden.

Staan voor hun kwaliteit.

Prettig

We hebben een fijne ervaring gehad met het kopen van onze auto. Vriendelijk personeel. Het enige nadeel was wel dat we na de proefrit erg lang moesten wachten voordat wij daarna verder werden geholpen. Daar voor die rest was het verder een goede behandeling

Transparant over de mogelijkheden en goede verzorging van begin tot eind.

Hoewel het niet helemaal op de route lag, was het de rit waard en zijn wij super blij met onze aankoop.

Een goede adequate afhandeling

Dit bedrijf geeft goed advies en en regelt zijn zaakjes. Ik heb het idee dat ze scherpe prijzen aanbieden voor de auto's, maar dat sluit korting of 'afdingen' wel uit.

Meer dan fijn

Mijn ervaring was top, fijne, kundige mensen die het beste met je voor hebben.

Zeer tevreden met Autobedrijf van Rijswijk

Ik ben uitermate goed geholpen door Autobedrijf van Rijswijk. Proces ging soepel en vlot. Een speciale dank aan Arthur.

Goede service en vriendelijk personeel

Mooi aanbod, goede service.

Zie titel

Super vriendelijk. Behulpzaam. En je krijgt waar voor je geld. Zeker een aanrader. Onze volgende auto halen wij waarschijnlijk ook daar.

duidelijke en transparante onderhandeling

fijn geholpen aan mijn nieuwe BMW X5. Goede inruilprijs voor oude auto.

Zeer vriendelijk

We hebben nu voor het eerst bij van Rijswijk een auto gekocht en dat is ons goed bevallen.

Uitstekende service!

Ongeveer 3 maanden geleden een Lync&Co gehaald. Tot nu toe 100% tevreden met deze aankoop en geleverde service van verkoop medewerker. Zonder te pushen, rustig rond kunnen lopen ,meerdere proefritten kunnen maken. Van A tot Z goed geregeld bij A van Rijswijk. Alles bij elkaar een dikke 5 sterren review waard!