Uitstekende ervaring

Ik heb recent mijn tweede auto aangeschaft bij autobedrijf van Rijswijk. Naast een mooie showroom en een rijk assortiment ben ik zeer te spreken over de gastvrijheid. De dealer was transparant en ik wist waar ik aan toe was. Bij de auto ontbrak in eerste instantie een hoedenplank, maar de dealer heeft een nieuwe voor mij aangeschaft en thuis laten leveren. Al met al een top ervaring en genoeg reden voor mij om bij mijn volgende auto weer terug te keren bij autobedrijf van Rijswijk.

Fijn bedrijf, prettig personeel en goede service

We werden heel fijn geholpen, het personeel is prettig in de omgang en de service is optimaal.

Eind mei heb ik een Volvo xc60 uit 2021 gekocht bij van Rijswijk. Ik ben professioneel geholpen en alles liep volgens afspraak.

Mooie zaak en aardig personeel

Een mooie lynk&co gekocht en ook mijn oude auto netjes in kunnen ruilen.

Goed en fijn geholpen

Goed en fijn bedrijf met mooie auto's.

Goede service, transparant en betrouwbaar bedrijf.

Prettig en vriendelijk geholpen door Loek. Auto werd netjes klaar gemaakt nav onze wensen (deuren met witte krassen werden voor zeer redelijke prijs gespoten, oude wieldoppen allemaal vervangen).

Goede deal gemaakt

Aangeschaft Mercedes a klasse sedan uit 2021. Ik was geholpen door de heren Rick en Artur. Alles snel geregeld,ook mijn financering door Meneer Artur. De auto heeft een software mankement dat moet nog bij de dealer gebeuren, ga vanuit dat ze waren niet op de hoogte van anders zullen ze dat ook voor mij regelen, geen klachten hierover, kan gebeuren. Voor de rest ben ik tevreden over de service en personeel van de bedrijf. Hulpzaam en ardig. Bedankt.

Verstand van zaken, prima service en zeer behulpzame en vriendelijke mensen!

Bij de aanschaf werd ik in mijn keuze goed geïnformeerd zodat ik voor mij de juiste keuze kon maken. De proefrit werd ter plekke geregeld en was top. De afwikkeling bij de verkoop was professioneel. Al met al erg tevreden.

Erg vriendelijke benadering..

Wij waren op zoek naar een hybride Volvo XC60 en vonden deze bij van Rijswijk in Veen. Aldaar wezen proefrijden en dat beviel goed. Naar even wat onderhandelen over de in te ruilen voiture hadden we maar zo een deal! De erg vriendelijke en behulpzame verkoper Loek maakte het verder nog mogelijk voor ons om een extra elektrische trekhaak in de Volvo te bouwen. Al met al een leuke ervaring en kan iedereen aan bevelen om hier een auto aan te schaffen..

Goede ervaring, prachtige auto en top service

Op een regenachtige middag opzoek naar een grotere auto ivm een kinderwagen. Bij Van Rijswijk volop keuze! We kregen een paraplu mee van Rick en mochten alle auto’s testen. Een paar dagen later terug voor een proefrit, een hele drukke Tweede Paasdag, weer stond Rick ons weer keurig te woord. Snel waren we overtuigd door de luxe, ruimte en vele opties op de Lynk & Co, super auto voor een scherpe prijs. Een vlot gesprek met verkoper Loek, onderhandelen zat er niet in, tja we waren ook veel te enthousiast… ;) De volgende dag stond de auto klaar en werden alle opties door Rick toegelicht. De tankdop bleek niet open te gaan, er werd meteen een nieuwe besteld en deze is snel gemonteerd. Bij alle bezoeken keurig geholpen, prachtig bedrijf waar ze de tijd voor je nemen! Een aantal weken later belde Loek nog eens om te vragen hoe de auto bevalt, wordt zeer gewaardeerd.

Wij waren op zoek naar een Lynk & Co. via een auto website uitgekomen bij Van Rijswijk. Ondanks de enorme drukte werden we redelijk vlot geholpen. De auto stond klaar toen we aankwamen. Na een proefrit, uiteindelijk voor een andere gekozen aangezien op de eerste auto krassen zaten. Door het enorme ruime aanbod is dat geen enkel probleem. Met een kleine korting en volle tank konden we dezelfde dag in ons nieuwe Lynk wegrijden. Ook het belletje een paar weken later of alles naar wens was is erg netjes. Zou zeker weer een auto kopen bij van Rijswijk Een punt van kritiek. Zoals gezegd zaten er op de eerste auto die we reden meerdere grote krassen. Ook het display gaf meerdere foutmeldingen. Ik zou verwachten dat deze auto überhaupt niet in deze staat zou worden aangeboden. Nu moesten we vragen of een ander en het was netter geweest gelijk een andere auto voor te stellen.

Aankoop is prima geregeld en naar wens. Na enkele weken nog nagebeld of alles naar wens is. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Een topbedrijf die topauto's levert

V

Goede service van Loek en al het andere personeel

Hele goede ervaring bij dit auto bedrijf. Goede afspraken , goede prijs en de service erna is ook goed.

Ze zijn klant vriendelijk

Netjes, correct en behulpzaam!

Behulpzame medewerkers die tijd nemen voor uitleg. Vertrouwen geven.

Zeer behulpzaam, vriendelijk en betrouwbaar!

Heel erg goed geholpen door Niels en in zijn afwezigheid door collega Loek. Nemen alle tijd voor je, zijn erg vriendelijk en kon met al mijn vragen bij ze terecht. Kortom, ben erg tevreden en kan van Rijswijk van harte aanbevelen!

Super fijn geholpen, heel transparant allemaal

Ontzettend vriendelijk geholpen door de auto verkoper Loek, die ons in alle rust verschillende auto’s heeft laten bekijken. Goed gevoel, veel uitleg gekregen en alle vragen kunnen stellen die we wilde. Mooi en net bedrijf, met goede service pakketen.

De verkoper zou iets vriendelijker mogen zijn….

gewoon goed geholpen

vriendelijke team goed geregeld

Paar maanden geleden auto gekocht, erg fijne en goede service.

Goede ervaring!

Geen bijzonderheden, gewoon professioneel en vriendelijk. Geen 10 omdat het gewoon te druk was, maar dat heeft een rede. Top!

TOP

In paar garages geweest wat geen goed gevoel gaf. We moesten wel wat kilometers rijden voor deze auto . Maar deze garage stond de auto klaar en gewassen voor proefrit Nooit automaat gereden gelijk ging verkoper met ons rijden voelden vertrouwd en we waren gelijk geslaagd. Aanrader om daar je auto te kopen. Keurig afgeleverd. Een en al TOP

topservice

Fijn autobedrijf, we zien hier erg prettig en vakkundig geholpen. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een andere auto.

Snel geholpen en super auto!!!

We zijn super snel en netjes geholpen. Medewerkes vangde ons heel aardig op in het bedrijf. Ik zou zeggen DOEN!!!

Zoutendijk 2

4264 KH Veen