Nette auto,s en goede service..netjes geholpen

Hele mooie mini gekocht met weinig kilometers ging eigenlijk voor andere auto maar hebben zoveel mooie auto,s staan dat ik voor deze ging...verder netjes geholpen. Aanrader dit bedrijf !

Wat een fijn bedrijf!

Na het maken van een afspraak een prettig ontvangst ervaren in deze zeer mooie zaak. Het was een goed begin en vervolgens op een fijne manier geholpen en goede zaken gedaan.

Net bedrijf, goed advies

Er werd goed meegedacht met de aanschaf van de auto. Net advies, niet opdringerig. Vriendelijke verkopers.

Geweldig geholpen geen lul verhaal daar houd ik van

Eerst telefonisch netjes te woord gestaan. Na een afspraak gemaakt te hebben keurig geholpen. Test rit gemaakt en alles was mogelijk konden zelfs de brug op om van onderen te kijken. Geslaagd met kopen. Zeer tevreden

Prima bedrijf

Via advertenties bij v Rijswijk uitgekomen. Uit het ruime aanbod een model geselecteerd. En ook aangeschaft. Verkoper Arthur gaf goed advies en was niet opdringerig. Overall dikke plus voor v Rijswijk

Goeie en snelle service voor het zoeken naar mijn eerste eigen auto.

Ik ben erg tevreden over de service bij Autobedrijf van Rijswijk.

Uitstekende service!

Open communicatie en een persoonlijke benadering bij dit bedrijf. Top!

Keurig net bedrijf

Een vriendelijke ontvangst en een keurige nette afhandeling van de aankoop.

Top service

Goed advies en acceptabele prijzen voor kwalitatieve autos.

Prettig en ongedwongen sfeer

Goede service. Geen gladde verkoop praatjes. Eerlijk en open gesprek. Vanuit de verkoper werd al gezegt om rustig een nachtje er over te slapen. Kortom geen dwingende houding. Erg prettig om hier zaken te doen.

Zeer net en deskundig bedrijf met de juiste instelling!

Ik heb zo’n 2 weken geleden een mooie Peugeot 308 gekocht. Het ging als volgt. Ik zag de auto staan op marktplaats en na aanleiding van die advertentie contact gezocht. Ik kreeg Arthur Vlot aan de lijn. Een zeer vriendelijke en correcte verkoper. Nou snel een afspraak gemaakt voor een bezichtiging van de auto en een proefrit. Het kan een keer voor komen dat als je de auto ziet dat die dan toch een beetje tegenvalt. In dit geval de kleur. Maar acht ze hadden er meerdere staan van dat merk/model. Dus vroeg ik of ik eventueel naar een ander mocht kijken. Dat was geen probleem. Ik mocht even een rondje lopen en als ik iets zag staan wat me aandacht trok kon ik het gelijk melden en de auto werd binnen mum van tijd klaar gezet voor een proefrit. Nou en dit was hem de kleur en alles klopte. Snel overgegaan tot de aankoop van deze bolide. Mijn oude auto inruilen was geen probleem! En rij ik nu blij rond in mijn Peugeot 308. Zal ik in de toekomst weer een auto hier kopen? Antwoord ja zeker! En waarom? Goede service. Zelf na koop van de auto word je gebeld of de auto nog bevalt. En of alles nog goed gaat. Auto’s met onderhoud historie Geen gedram van verkopers en je krijg alle tijd om de auto goed tot je te nemen. Een heel net pand! Met een prettige sfeer. En lekker koffie. Al met al een fijn bedrijf!

In één woord perfect .

Ik ben zeer te vreden , zowel klantvriendelijkheid als de aflevering van de auto .

Helemaal top

Wij kwamen jongstleden voor een auto kijken. Een toyota auris ts hybrid. Op Diezelfde dag nog een auto gekocht. Verkoper Loek was vriendelijk en heel gastvrij. Geen gehaast gevoel die je meekrijgt. Ze denken met je mee en je budget. Al met al een topservice. Zelfs de latte machiato is daar heerlijk hahaha Bij het afhalen nog een grote beurt erbij gekregen en mog diverse extra’s. de auto is helemaal in orde. Heel veel luxe en rijdt heerlijk. Verbruik is ook nog zuinig. Bij het ophalen van de auto merkten we bij het wegrijden dat er een ster in de voorruit was, gelijk teruggegaan en hier heeft de verkoper gelijk top service toegepast en de ster in de voorruit hersteld in hun eigen garage. Al met al met een goed gevoel hier weggegaan. En eerdaags komen we nog terug, al is het maar voor de koffie. Dus nogmaals bedankt.

Goede uitleg gehad

Goed geholpen door verkoper Tim. Net bedrijf, ik raad het zeker aan.

goed en netjes geholpen

wij werden netjes en goed geholpen, kregen alle tijd om een testrit te maken en toch voor een andere auto gekozen.de eerste had teveel schade ,wat op de site niet te zien was. het enige min puntje is en dat heb ik bij aflevering ook gezegd, om de verkopers aan de telefoon te spreken is bijna niet mogelijk, misschien is een telefoniste een optie. wij zijn super tevreden over de auto. succes met het voort zetten van jullie bedrijf.

Je krijgt de tijd. Niet opdringerig.

Goed geholpen, er is een ruime keus.

fijn bedrijf met goede service

Goede ontvangst met zeer vriendelijke verkopers, geen gladde praatjes en keurige afhandeling!

Perfect!!!

Ik heb mijn auto online zonder bezichtiging/proefrit gekocht!! Het was een mooi eerste ervaring, mijn eerste auto. De verkoop was super goed, het contract en mijn vragen werden goed beantwoordt. De auto is in goede staat bij mij thuis gebracht. Ik ben zooo blij met mijn auto, de kia picanto rijdt heerlijk!!! In de toekomst zal ik zeker een grotere auto moeten, A. Van Rijswijk is de eerste waar ik zal gaan kijken!!!

Top ervaring

Ik kwam kijk voor een andere auto om deze in te ruilen voor mijn twee auto’s. Ik ben van begin tot het einde keurig geholpen door Loek. Hij luisterde goed zodat hij snel wist wat ik zocht. Daarom de koop snel af kunnen ronden en rijdt ik nu al weer een aantal weken in mijn nieuwe auto.

Super behulpzaam, meedenkend en gevoel van luxe.

Al bij aankomst voel je je ontzettend bijzonder. Alles ziet er super strak en luxe uit. De service is ontzettend gastvrij en meedenkend en je voelt je meteen op je gemak. Heel erg blij met de nieuwe auto. Er waren nog wat kleine dingen niet goed, maar dat hebben ze allemaal gratis laten repareren.

Top bedrijf met goede service

Wij zijn door Tim geholpen met een toyota cr-h want daar kwamen wij speciaal voor, hij wist heel veel van de auto en zijn super geholpen ook hadden wij een mazda 3 voor inruil en daar gaven zij gewoon goed geld voor zodat na een goede proefrit de deal makkelijk werd gesloten en ook bij het ophalen van de auto namen zij er goed de tijd voor, ik zeg doorgaan zo jullie hebben een super bedrijf met zeer gemotiveerd personeel, bedankt voor de goede zorgen en wij komen bij het kopen van onze volgende auto zeker terug Met vriendelijke groet Arnold

Fantastisch team met zeer goede prijs kwaliteit autokeuze

Prettig en deskundig team die de tijd voor je neemt. Geen gezeur maar gewoon doen wat ze zeggen. Geen opdringerige verkooppraat maar gewoon eerlijk. Zeer fijne plek om te vertoeven en je keuze te maken.

Een betrouwbaar, succesvol, vriendelijk Autobedrijf.

Dit n.a.v. een Peugeot 308 welk onze zoon, bij hun heeft gekocht ! Een mooi auto, bevalt hem zeer goed! Daar we van plan waren om ons toenmalige auto in te ruilen, zijn wij helemaal van Bovensmilde naar Veen naar toe gereden :-) . En met succes ! Werden daarbij geholpen door vriendelijk personeel ! Dank ! Misschien tot de volgende keer ! Who knowes !

Twee maanden geleden voor de 2de keer een auto aangeschaft bij van Rijswijk en weer een topbehandeling gehad!

Een garage waar service en betrouwbaarheid centraal staat.

In mijn zoektocht naar een Opel Karl kwam ik op de site van Van Rijswijk terecht. Een overzichtelijke site met een mooi aanbod aan auto's. De auto, welke wij op het oog hadden, had helaas wat kleine beschadigingen op de bumper. In goed overleg werd een acceptabel voorstel gedaan om dit te verhelpen, wat ons heeft doen besluiten de auto te kopen. Bij het ophalen van de auto was dit perfect verholpen, alleen bleek ook dat de linker speaker defect was. Vervelend, maar ook dit werd prima opgelost. Ik kan deze garage zeker aanbevelen als het gaat om service en betrouwbaarheid.