Vriendelijk en betrouwbaar

Vriendelijk en betrouwbaar

Goede service en klant gericht.

Top service, denken met de klant mee, en zijn niet bang om extra stappen te nemen.

Fijn

Fijn geholpen, relaxte sfeer!

Top bedrijf (zoals het eigenlijk hoort)

Vriendelijk en correct personeel. Prettig zaken gedaan en alle afspraken werden netjes nagekomen. De auto werd keurig opgeleverd. Na de aflevering constateerde we nog een puntje wat we voor de koop over het hoofd hadden gezien en dit werd meteen opgelost, Top!

Net bedrijf

Een heel net bedrijf met zeer aardige medewerkers. Jammer dat het niet binnen de aangegeven periode gelukt is, en dat toch niet alles blijkt te werken zoals het hoort. Niet alles is de schuld van dit bedrijf.

Een eerlijk en goed bedrijf, die doet wat ze beloven.

Ik ben er reuze goed en correct geholpen. De auto is afgeleverd volgens afspraak Een aanrader !

zeer correct en prettig

Vriendelijke personeel

Tijdens mijn zoektocht naar mijn eerste auto ben ik goed geholpen door Loek! Er was iets met mijn nieuwe velgen waar zij niets aan konden doen. Ben toen netjes op de hoogte gehouden en heb toen ook contact gehad met iemand anders van van Rijswijk. Ook super vriendelijk en een goede service.

Zeer vriendelijk en goede begeleiding

Inmiddels 2 auto’s gekocht. Zeer vriendelijk en geduldig. Goede afhandeling van verkoop, garantie etc. En waar zie je nog dat je na aankoop gebeld wordt hoe de auto bevalt. Ook vrienden hebben een auto bij jullie gekocht. Heel fijn bedrijf en mooie showroom. Geen toeters en bellen L. Super tevreden.

Prima service door transparant en professioneel autobedrijf

Voor de aanschaf van onze auto hebben wij gelukkig aangeklopt bij Autobedrijf Van Rijswijk. Deskundig advies, goede service en heldere afspraken. Voorlopig kunnen wij vooruit, maar mochten wij over een aantal jaren een nieuwe auto nodig hebben, dan zal ik zeker een kijkje gaan nemen in Veen.

Mooie occasion gekocht

Mooie occasion gekocht voor een mooie prijs met een mooie inruilwaarde. Goeie en fijne verkoop onderhandeling.

Meer dan genoeg keus, vlot geholpen

Meer dan genoeg keus, auto stond klaar voor een proefrit zoals afgesproken, nette prijs, afspraken nagekomen

Super!!!

Vriendelijk bij binnenkomst word gelijk gevraagd of je koffie wil terwijl je rond kijkt niet opdringerig maar echt gast vrij. Een aanrader voor een ieder!! Mocht gelijk proefrit maken auto werd keurig voor gereden. Na aankoop was de auto bij ophalen door een ringetje te halen en weer zeer goed geholpen. En na twee weken werden we zelfs gebeld of alles nog naar wens was nou waar vind je dat nog!! Ga zo door met zijn allen!! En bedankt voor de super service.

Vriendelijk geholpen

Bij een grote aankoop verwacht je toch een bos bloemen of een lekker fles wijn. Misschien een goede tip voor de auto Dealer!

Topservice, contact en goede nazorg!

Keurig bedrijf, nette en comfortabele manier van communicatie (zowel per mail, telefoon of mondeling in persoon) met een mooi aanbod van wagens. In het hele proces tot de aanbesteding van mijn BMW 330e goed geholpen, zeer transparant over alle zaken omtrent de auto en aflevering. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een goede auto met service die te waarderen valt.

Uitstekende service, snel en duidelijk!

Zeer goede service, hoefde niet lang te wachten en we waren der snel uit. Top bedrijf!

Onzettend vriendelijk en transparant geholpen

Wij zijn onze zoektocht naar een VW e-golf begonnen bij Autobedrijf A. van Rijswijk. Na een vriendelijke onthaal door Loek en een proefrit was dit toch niet helemaal onze auto. Na een aantal andere auto’s gezien te hebben was daar ineens onze huidige e-golf op internet. De auto kwam ‘s avonds op internet en ik heb gelijk de volgende ochtend vroeg gebeld om een afspraak te maken voor een proefrit. De afspraak werd voor een dag later gemaakt. Op de dag van de proefrit heb ik ‘s morgens nog contact opgenomen met Loek om te vragen wat er zou gebeuren als er eerder die dag interesse door een andere koper in de auto werd getoond. Hierop was het antwoord dat op de dag van de proefrit geen andere afspraken voor een auto gemaakt worden. Dit gaf een heel fijn gevoel zonder druk op de ketel. Wij hebben de auto na de proefrit gekocht. Loek is een hele vriendelijke en eerlijke man die geen druk uitoefent op een eventueel deal. Ik heb de auto zonder garantie gekocht, maar ontdekte na 3 weken dat de airco niet werkte. Dit was geen probleem en ik kon langskomen om naar de airco te laten kijken. Daaruit bleek dat deze bijgevuld moest worden. Dit werd gratis geregeld en ben dan ook super blij met de service die geboden is. Ik kreeg ook nog een code om de auto na de reparatie van de airco nog even door hun wasstraat te rijden. Top! Ook gelijk weer een mooie schone auto. Ik zou hier zo weer een auto kopen.

Erg klantvriendelijk bedrijf

Mooie showroom. Alles ziet er spik en span uit. Keurig netjes geholpen door Arthur. Wij zijn erg tevreden over van Rijswijk Auto’s.

Moeite waard om te kijken

Mooier autobedrijf veel auto's goede service

Uitstekende service , respectvol meedenken en sympathieke medewerkers

Erg prettige behandeling, meedenkende medewerkers

Excelent service. Customer oriented. Helpful staff.

Made my contact one day, was there to see the vehicle next day and took it home same day. Good experience overall. Fast and easy.

Klantvriendelijk, correct

Goede nette klantcontact. Lader kapot, helft vergoed terwijl dit niet binnen de garantie viel.

Vriendelijke en meedenkend personeel

Goed geholpen en een god gevoel over gehouden aan de koop van de auto

Vriendelijk, attent, goede communicatie

vriendelijk ontvangen, drinken aangeboden, tijd om rond te kijken en ondertussen ging de verkoper Loek naar mijn auto kijken. nette verkoopprijs (wat ik ook in mn hoofd had) voor mijn oude auto ontvangen. goede en prettige communicatie gehad met verkoper Loek. de prijzen van de auto's bij van Rijswijk vind ik marktconform. auto zonder garantie gekocht, ex lease auto (zijn het volgens mij allemaal) was in goede staat en onderhouds rapport klopte. wel kunnen afstemmen om de voorbanden en de remschijven te vervangen omdat deze over paar maanden toch aan de beurt waren en een kleine beurt. ook paar plekjes hebben ze aangetipt zodat deze niet gaan roesten. garantiepakket achte ik niet nodig omdat je in principe je eigen garantie betaald. Loek heeft me nog nagebeld hoe het ging met de auto. 2 weken later bleek opeens de accu defect , leek ook niet een originele in te zitten want was kleiner, dit gemeld bij Loek en ondanks geen garantie afname is hij mij tegemoet gekomen met btw vergoeding, nou dat vind ik attent + de goede communicatie die wij gehad hebben dat maakt dat ik het bedrijf beoordeel met 5 sterren en dit bedrijf aanbeveel en zeker terug kom.

Hellemaal top

Goed en netjes geholpen Arthur snapt hoe het Spelletje werkt echt top gewoon .