ik ben netjes te woord gestaan, en later teruggebeld om mij over stand van zaken te informeren. Omdat de occasion van mijn keuze reeds verkocht was, niet tot zaken gekomen, maar qua communicatie heeft men goede indruk bij mij achtergelaten.

Betrouwbaar en deskundig

Klant vriendelijk bedrijf. Ik ervaarde ze als deskundig en betrouwbaar. Prijs was conform kwaliteit en adviezen anwb.

Prima ervaring , goede auto

Prima ervaring. Mooie zaak, ruime keuze, goed advies. Meedenken. Niet opdringerig. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service

Goede service, goed advies

Ik was op zoek naar een andere auto. Kreeg goed advies omtrent type, prijs en uitrusting. Dit is alweer mijn 5e auto die ik via deze organisatie aanschaf. Een top bedrijf. Men neemt de tijd voor je om je van informatie te voorzien en ze komen hun afspraken netjes na.

Bij de aankoop heel goed geholpen over uitleg over de auto. Nemen de tijd voor de klant en komen afspraken na.

Heel betrouwbaar bedrijf

De vriendelijke verkoper maakte ons wegwijs. We mochten in alle rust kijken. Niet opdringerig. Na een proefrit en fijne, rustige onderhandeling kocht ik er mijn auto waarmee ik nu ruim een maand zeer tevreden rondrijd. Alle afspraken werden stipt nagekomen. Een aanrader.

Top bedrijf

Wij vinden het echt een top bedrijf, 5 jaar geleden hier een auto gekocht nu. Nu een andere auto,ook hier weer gekocht. Hele leuke mensen en ze nemen de tijd voor je. Wij kopen zeker onze volgende auto weer hier.

Snelle en goede persoonlijke service, ook na aankoop.

Bij aankomst word je hartelijk ontvangen en kan je meteen rijden met de auto waar je voor komt. Snel geregeld en erg vriendelijk. Zelfs met het afhandelen van eventuele gebreken achteraf! Top!

Mooi en net bedrijf met vriendelijke mensen.

Zeer mooi bedrijf met vriendelijk personeel. Afspraak is afspraak en die komt men ook na.

Fantastisch geholpen

Arthur heeft ons geholpen met het uitzoeken van onze eerste auto. Voor ons was het spannend en soms wat stressvol als het ging om alle informatie daar omheen maar Arthur heeft ons daarin super fijn begeleid en het ons zo goed mogelijk uitgelegd. Wij zijn enorm blij met onze aankoop en komen in de toekomst zeker terug.

Goed bedrijf

Eerste auto hier gekocht Goed bedrijf Zou er zo weer naar toe gaan

Mooi bedrijf met enthousiaste verkopers

We hebben een Ford Fiesta (2018) gekocht bij Autobedrijf van Rijswijk. Met 2 verkopers gesproken en waren beide enthousiaste mannen. Geen agressieve verkopers dus een positieve ervaring bij dit autobedrijf. Na onze proefrit hadden we enkele aanmerkingen op de wagen. Zonder enige moeite werd dit kosteloos gerepareerd. Prijs was direct scherp/reëel om deze reden was er geen onderhandelingsruimte.

Heel goed

zeer klantvriendelijk

Erg klantvriendelijk en goede communicatie. Hele mooie auto kunnen kopen waar ik nu al een halfjaartje van geniet

In één woord -"Insane" - waanzinnige ervaring

Ik heb een waanzinnige goede ervaring opgedaan met Autobedrijf van Rijswijk. Ik wilde altijd al een Tesla kopen, maar ik heb dit nooit via Marktplaats of een andere autodealer willen doen. Ik ben toen gaan zoeken naar een Model X en kwam toen op de site van Autobedrijf van Rijswijk terecht. Afspraak maken voor een proefrit was binnen enkele minuten geregeld. Ze hebben overigens ook een hele mooie App. Op locatie aangekomen stond de auto keurig geladen op ons te wachten. We mochten 2 uur lang met de auto rijden en kregen ook toestemming om de auto uit te lezen met een zelf gemaakte Dongle met een bijbehorende App, onder het mom "wij hebben niets te verbergen". Autobedrijf van Rijswijk is heel open en transparant. Ik kon het erg goed vinden met Arthur, hij heeft ervoor gezorgd dat ik mijn droomauto kon kopen tegen een schappelijke prijs. Maar het is niet alleen Arthur. Autobedrijf van Rijswijk is erop gericht om zijn klanten zo goed en tevreden mogelijk te helpen. Ze geven alle nodige informatie om ervoor te zorgen dat je voldoende informatie hebt vergaard om een goede keuze te kunnen maken. Ze zijn helemaal niet opdringerig in tegenstelling tot andere autoverkoop bedrijven. Voor mij was dit wel een hele bijzondere ervaring die ik heb mogen meemaken in vergelijk met andere autobedrijven. De omzet is belangrijk maar een tevreden klant staat op nummer 1 bij Autobedrijf van Rijswijk, zo heb ik het ervaren. Ze zitten op een mooie locatie met heel veel mooie auto's. Als je echt op zoek bent naar een mooie auto voor een schappelijke prijs, dan moet je echt bij Autobedrijf van Rijswijk zijn. Ik zou dan ook iedereen die een mooie auto wil kopen aanraden om eens contact op te nemen met Autobedrijf van Rijswijk en zeker langs te gaan, want door te zien en het te ervaren zul je pas echt het verschil zien met andere autobedrijven.

Zeer goed geholpen.

We zijn bij binnenkomst netjes te woord gestaan. We hebben op ons gemak een keus kunnen maken uit het ruime aanbod auto's. We zijn zeer tevreden met de aankoop van onze audi.

Mooie showroom fijne ervaring

De showroom ziet er heel mooi en professioneel uit! Verkopers zijn erg aardig en niet opdringerig. Mooie auto’s en lekker koffie! We hadden een Opel Karl gezien en mochten daar lekker in proefrijden, na het proefrijden lekker gaan zitten met Loek en deze auto aangeschaft. Wij zullen zeker de volgende auto weer hier kopen! Dank jullie wel!

Zeer goed profecioneel

Met goed advies en goede service geholpem

aanrader...werken met plezier!

Ik ben goed en deskundig geholpen door de verkoper Loek Versteeg. De gekochte auto is afgeleverd zoals afgesproken. Hier wordt met plezier klantgericht gewerkt, chapeau !... een echte aanrader.

Klantgericht & uitstekende service!

Vriendelijk personeel, erg klantgericht! Iedereen spreekt je netjes aan, je voelt je welkom. Zeer blij met de Seat Leon die we gekocht hebben. Na een week was er nog een kleinigheidje met de auto maar dat is ook uitstekend opgelost. Nette prijs tegen een goede kwaliteit.

Top bedrijf

Bij dit bedrijf in de afgelopen jaren 3x een auto gekocht en nooit geen problemen gehad. de service begint bij binnenkomst meteen, klantvriendelijk, en alle ruimte om zelf eerst rond te lopen en te kijken. Bij aflevering eveneens alles top.

Uitstekend geholpen

Prima auto en erg klantvriendelijk geholpen.

Prima en vlot geholpen aan een mooie nieuwe bolide.

Prima omgang met de verkoper, goede inruilprijs gekregen en een mooie prins afgesproken voor de aanschaf. De auto was keurig schoon opgeleverd.

Goed en klantvriendelijk bedrijf!

Ik kijk zeer positief terug op de koop van mijn Volvo. Vanaf het begin al goed en duidelijk contact. Je ziet aan alles dat het een goed bedrijf is.

Heel tevreden!

Al jaren tevreden! Al 15 jaren! Niks veranderd aan de service.