top service

hele fijne ervaring beleefd met het kopen van mijn eerste auto. Zeer vriendelijk personeel en wat ook echt luistert naar de wensen van een klant. Top service

Transparant, meedenkend en vriendelijk’

Fijn en eerlijk gesprek gehad met Arthur. Wij kregen alle tijd en ruimte om ons besluit te maken. Banden waren aan vervanging toe, dit is netjes opgelost. De collega van Arthur was tijdens het ophalen minder fijn: gehaast en te zakelijk. Auto bevalt goed, na enkele weken helaas tot de ontdekking gekomen dat de accu aan vervanging toe is. Maar voor de rest, niets op aan te merken.

Zeer vriendelijke en persoonlijke service

Bij autobedrijf van Rijswijk onze 2e auto opgehaald. Uitstekende service en top auto's. Voor iedereen een echte aanrader.

Arthur heeft mij heel goed geholpen om mijn eerste auto te kopen. Ik had heel snel een auto nodig en na telefonisch overleg reed ik 3 uur later weg met een auto. Ze zijn eerlijk en denken met je mee. Super bedankt!

Goed geregeld

Zeer mooie zaak met warm welkom. Wij hadden de auto op internet gezien en omdat wij best van ver moesten komen wilde we zeker zijn dat de bewuste auto er nog was als we zouden komen. Even een belletje gedaan en geen probleem dat we 2 dagen later zouden komen. Eerst een kopje koffie en toen de proefrit. Opslag verliefd op de auto. Er was 1 onderdeel wat niet helemaal goed was en er werd gelijk voorgesteld om dit te vervangen. Helaas was het onderdeel niet op voorraad, echter is dit netjes opgelost door de garage en hebben wij het onderdeel netjes thuis gestuurd gekregen. Probleemloos opgelost dus. We hebben de auto nu ongeveer 1 maand en ben nog steeds verliefd op de auto.

Goede bedrijf , snel auto gekocht verkoper heel aardig

Een topbedrijf, eerlijk en transparant!

Wat een geweldig autobedrijf is van Rijswijk in Veen! Via onze dochter die een een aantal jaar. Nadat onze dochter hier een paar jaar geleden haar auto hier had gekocht zijn ook wij hier terecht gekomen. Gezien de afstand tussen het bedrijf en onze woonplaats is de koop op ons verzoek online gesloten. Waarbij vooral eerlijkheid en transparantie bovenaan stonden bij van Rijswijk. Arthur Vlot, onze verkoopadviseur heeft ons diverse filmpjes doorgestuurd van de auto waarin we precies wisten wat we konden verwachten. De auto hebben we een week later op kunnen halen en ook de ontvangst in Veen was zeer warm en welkom. Een paar dagen na de aankoop is er nog keurig contact opgenomen of alles naar wens was. Wij zijn zeer tevreden en als we meer dan 5 sterren konden geven hadden we dat zeker gedaan!

Goede service, tevreden over de auto

Een mooie auto voor een goede prijs. Ik ben er heel blij mee. Service is goed. Jammer dat er minder op de kleine dingen wordt gelet. De verkoper belooft alles op te lossen: wegwerken kleine puntjes in de lak, nieuwe batterijen in de afstandsbediening, verwijderen oud lease auto kastje. Dat wordt blijkbaar niet doorgegeven aan degenen die de auto klaarmaken want dat is allemaal niet gedaan. Dat zijn wel de zaken die de klantbeleving excellent zouden kunnen maken.

Nette auto. Was erg behulpzaam met proefrit rijden. Na 2 maanden netjes contact hoe het ging met de auto. Top Enige minpunt was ophalen. Beetje kort af en echt zakelijk.

Top service. Eerlijk

Top... autobedrijf

Werd goed geholpen, klantvriendelijkheid. Ze helpen je met alle wegen. Super bedrijf Wil binnenkort mijn tweede auto vervangen. Weet al waar ik moet zijn..!! Super bedrijf

Erg tevreden

Tevreden. Goede en persoonlijke service.

Professioneel, eerlijk TOPbedrijf !!

Al vele auto's gekocht bij van Rijswijk autos. Altijd een feestje. Vriendelijk personeel, eerlijke handel, geen fratsen. Kortom....tot de volgende auto....

Service is geweldig.

Uitstekend geholpen en snel een passende oplossing.

Goed en komt afspraak goed na.

Heel prettig en goed geregeld.

perfect

Mooi bedrijf, kom er graag

soepel proces

verkoop en inkoop plus financiering verliepen soepel. 2 restpuntjes zijn met enige vertraging via derden verholpen.

Top kwaliteit Top bedrijf

Alles wat meteen geregeld binnen paar dagen kon ik met me nieuwe auto naar huis rijden. Gewoon Too bedrijf

Eerlijkheid, goede service en mooie auto’s

Vanaf het begin met eerlijkheid ontvangen en achteraf zeer tevreden over mijn aankoop (VW Golf 7)! Paar weken na de aankoop is er ook nagebeld om te vragen of de auto nog naar behoren werkt. Er is toen aangeboden om tegemoet te komen met eventuele kleine kosten die achteraf zijn gemaakt. Iets wat niet elke garage vrijwillig aanbiedt! Zeker een aanrader!

Prima geholpen en goede auto geleverd

Prima geholpen en goede auto geleverd

Goed advies , deal snel gesloten.

Eerlijk en goed advies gekregen , goede inruilwaarde van onze oude auto , de nieuwe auto is keurig afgeleverd.

Klantvriendelijk, gastvrij en hele nette autobedrijf

Hele goede service en door een vriendelijke verkoper geholpen. Ik zou hier zeker in de toekomst weer een auto kopen.

Auto gekocht alhier door het blijven communiseren.

Keurig overleg geweest bij de aankoop van de auto. Juiste inruilwaarde gekregen en keurig geholpen. Zó doe je zaken als autoverkoper.

Goede service, prettig geholpen

Goede service , prettig geholpen

Ontzettend goed

Hele goede service. Auto is naar mijn huis gebracht. Goed afgeleverd en zeer nette auto. Mijn Kids en ik zijn er ontzettend blij mee, hele vriendelijke mensen die je helpen. Thxx.