Niet tevreden

Eind januari heb ik een Skoda Scala gekocht bij autobedrijf van Rijswijk. Ik kom uit de buurt dus het was ideaal om te gaan kijken bij een bedrijf om de hoek. Het verkoop proces was prima, ik werd netjes ontvangen en goed geholpen door Loek. De deal was snel rond en een week later kon ik de auto ophalen. Een paar dagen later hoorde ik een tikkend geluid uit de motor komen, het bleek dat het olie pijl te laag was. Een kleinigheidje die ik zelf op kon lossen. Helaas is het niet bij dit ene kleinigheidje gebleven. De koplampen bleken verkeerd afgesteld te staan en het accu lampje begon te branden. Tot slot kwam ik erachter dat de hemelbekleding vol met zwarte hondenharen zat. Daarom ben ik deze week terug gegaan naar van Rijswijk om bovengenoemde puntjes te melden bij Loek. Ik werd serieus genomen en Loek was het met mij eens dat dit niet goed is gegaan, waarschijnlijk was de auto bij hun tussen wal en schip gevallen met de controle. Ik had gehoopt dat ik gecompenseerd zou worden voor het ongemak, al was het maar in de vorm van een gratis wasbeurt voor het idee. Helaas is dit niet gebeurt. Ik had graag in de toekomst weer zaken willen doen en dit bedrijf willen aanraden maar dat is jammer genoeg nu niet het geval.

Geen poespas en doen wat ze beloven

- Netjes geholpen. - Alles wat was afgesproken was uitgevoerd. - Zeer mooi bedrijf. - Veel mooie auto's voor een mooie prijs.

Grandioos

Als je aankomt bij de showroom denk ik ben verkeerd.maar eenmaal binnen staan de verkopers je met al hun kennis woord. Tevens hebben ze alle tijd voor je ook al staat de showroom vol. alle lof voor de zaak

Goed geholpen en prettig communiceren

Fijne ervaring.

Keurig bedrijf vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en mooie auto’s.

Super service!!

Aardige gasten ....service staat daar op nummer 1.

Vriendelijke verkopers die doen wat ze zeggen. Na verkoop toch schade gevonden die goed is opgelost.

Top service!

Wij zijn geholpen door Loek bij auto bedrijf van Rijswijk, wij zijn zeer goed geholpen bij het aanschaffen van een nieuwe auto. Meerdere opties bekeken en kregen ruim de tijd om de auto goed te bekijken en er mee te rijden. Ze houden je goed op de hoogte en bellen na dien ook nog om na te gaan hoe de auto bevalt. Wij blijven hier zeker terug komen en raden iedereen aan als ze opzoek zijn naar een nieuwe auto om daar naar toe te gaan.

Goede ervaring. Vriendelijke verkopers en duidelijk uitleg

Erg goed

Ben erg tevreden Goede afspraken Goede service Prima ervaring

Aanrader!

+ Fijn bedrijf en goede afhandeling van de verkoop. + Bellen twee maanden nog na of je tevreden bent - Zijn alleen ontzettend druk waardoor je wel even moet wachten, maar het is de moeite waard

vriendelijk

werd heel netjes en vriendelijk geholpen

Uitermate te vreden!

Stefan Kreemers heeft ons prima geholpen bij de aanschaf van onze auto. We kregen de gelegenheid om op ons gemak de auto te bekijken, een proefrit te maken en vragen werden keurig beantwoord. Dit alles in een professionele en ongedwongen sfeer. De aflevering was goed en volgens afspraak. Kortom: Een aanrader!

Klantvriendelijk, betrouwbaar en een goede service.

Het bedrijf ontvangt je als klant goed of je er nou bent om een kijkje te nemen in de showroom, of voor de verkoop. Uiteindelijk is het toch tot een koop gekomen waar de service en uitleg top was. De verassing was een paar weken na verkoop dat ik gebeld werd of de auto bevallen was en alles naar wens was.

Prettige ervaring

Na even zoeken tussen de vele Lynk & Co's op het terrein, eindelijk de auto waarin ik een proefrit wil maken gevonden. Dit was snel geregeld en beviel uitstekend. De verkoop verliep prettig en vlot.

Goede service, fijne mensen

Ik ben zeer tevereden met de aankoop van mijn auto.

keurige en nette dienstverlening

Keurige dienstverlening. Goed advies. Snel en correcte communicatie en goed bereikbaarheid

goede service

goede service

Zeer gastvrij en goede service

Zeer gastvrij en goede service

Wij zijn opnieuw goed geholpen!

Een bedrijf met een luxe uitstraling

Fijne binnenkomst , nemen de tijd voor je , denken mee met je kortom zou hier zeker terugkomen

Top!!

Super snelle en goede service

Vertrouwbaar bedrijf

Erlijk mensen. Netjes auto, nasr mijn wensen geluisted en gehandeld. Met glimlach de aankoop van de auto afgerond

Tevreden!

Het geen ik miste voor 5 sterren is een duidelijke omschrijving hoe je je Lynk & co eigen maakt mbt Account om auto te koppelen aan autosleutels. Bv handig A4-tje met tips! Hans

Was gewoon super goed.

We werden spontaan en keurig ontvangen. Gesprek met de verkoper verliep erg goed.