Superb

It was a very good experience. Arthur is very helpful and attentive to our needs and questions.

• Would you recommend us? Yes

Goed geregeld

Het is allemaal prima geregeld en aardige mensen

Ontspannen en sympathiek ontvangen

Wij zijn zeer vakkundig te woord gestaan, geholpen met het maken van een keuze uit de diverse modellen en heel fijn geholpen om de puntjes op de i te zetten qua uitvoering. Zo zijn onderdelen vervangen die voor ons belangrijk waren zonder veel kosten. Echt top en een aanrader....

Vriendelijk en klantgericht bedrijf

Goed geholpen, snel geregeld en zeer tevreden.

Fijne ervaring!

Wij hebben onze auto gevonden via autotrack. Hebben gebeld, en konden vrij snel langs komen. We werden vriendelijk verwelkomt door Tim met een bakje koffie terwijl we naar een fris gewassen auto stonden te kijken. Nadat we een testrit hadden gemaakt en eigenlijk meteen verkocht waren kwamen we tijdens het kopen van de auto erachter dat de APK verlopen was. Dit heeft Tim snel opgelost door de auto in hun eigen garage een keuring te geven. Dus wij zijn ontzettend tevreden!

Top bedrijf

Ben super tevreden over het bederijf. Ze helpen je snel en goed.

Goede service, vriendelijke aanpak en no nonsens

Vriendelijke manier van werken en no nonsens. Heldere manier van communiceren en eerlijk en betrouwbaar. Service is idem en ook after sales is op deze manier. Geen enkel minpunt te bekennen. Ga zo door!

Vond het jammer dat het lampje branden tijdens de proefrit, die aangaf dat er een beurt gedaan moest worden, ze hebben het uitgedaan toen wij daar een opmerking van maakte , was leuker geweest als het lampje niet had gebrand..Ook was de navigate niet Up-to-date , heb het zelf moeten regelen, ook dit een beetje jammer.

Ronduit onbeschoft geholpen

De heren van van Rijswijk nemen het niet zo nauw met de gemaakte afspraken. Dat de showroom gesloten is in Coronatijd is natuurlijk volkomen begrijpelijk. Bij wijze van oplossing is er de mogelijkheid om de auto online aan te wijzen, en op afspraak op te komen halen. Dat lijkt op het eerste gezicht een prima oplossing waar wij ons helemaal in kunnen vinden. We kiezen de auto uit, maken de afspraak om hem de volgende dag(!) op te komen halen en spreken daarnaast af dat we vooraf gebeld worden wanneer er meer gegadigden zijn, zodat we evt. eerder kunnen komen. Je staat dan vreemd te kijken als je de volgende dag gebeld wordt dat de auto zonder pardon verkocht is aan een ander (er moest toch vooraf een afspraak gemaakt worden?). Wanneer we vragen naar alternatieven om ons toch nog verder te helpen, is Tim ineens niet meer zo behulpzaam. We moeten zelf maar op de website kijken, daar staan er nog meer. Echter, we geven aan: op de website zijn geen auto's beschikbaar met een vergelijkbare kilometerstand voor een vergelijkbare prijs. Volgens Tim is de kilometerstand niet zo belangrijk, en moeten we "maar gewoon een mooie kleur uitzoeken". Als kers op de taart benoemt Tim dat we nu weer in de oriënterende fase zitten, daar wil hij zijn tijd niet aan besteden dus vanaf nu kunnen we beter mailen want "zijn werk gaat verder gewoon door". M.a.w.: Tim is behulpzaam als hij een auto kan slijten, maar wanneer we om expertise vragen, haakt hij af en moeten we het zelf maar uitzoeken. Wij blijven zeer teleurgesteld achter en peinzen er niet over hier nog een auto aan te schaffen. Jammer! We hadden graag samen naar een oplossing gezocht.

Beste Ron (Lotte), Feedback helpt ons onze organisatie te verbeteren, derhalve wil ik toch een reactie plaatsen op jullie reactie. Telefonisch krijg ik geen gehoor, vandaar via deze weg. Ik heb het gesprek aangehoord wat u hebt gevoerd met mijn collega Tim. De gemaakte afspraak voor een specifieke auto is geannuleerd aangezien deze auto is verkocht op een lopende offerte. Ook voor dergelijke offertes wordt hier niet gereserveerd aangezien alles "anders" is in deze bijzondere tijd en er veel online aankopen plaatsvinden. U vraagt vervolgens allerlei informatie over 2 auto's, deze informatie staat keurig op de website vermeld. Tim gaf hierbij keurig aan dit dus eerst zelf te bekijken aangezien de relevante informatie beschreven staat. Het gaat hier niet om genoemde "expertise" maar om informatie als een laatste onderhoudsbeurt etc. Ook in de afronding van het gesprek heeft Tim aangeven u netjes te willen helpen bij vragen, het beste te stellen via e-mail aangezien wij telefonisch lastig bereikbaar zijn. Als u op basis hiervan besluit bij ons geen auto te kopen en dit verhaal plaatst vind ik dit ontzettend jammer. Als de situatie erom vraagt neem ik mijn verantwoordelijkheid echter kan ik niet anders concluderen dat Tim u netjes heeft geholpen en kan ik me totaal niet vinden in uw opmerking dat u "onbeschoft" bent geholpen en Tim alleen beschikbaar is wanneer hij een auto kan "slijten". U was tenslotte al dermate ver in het proces voor de inmiddels verkochte auto zonder dat er al sprake was van aankoop, maar in dit proces al keurig geholpen. Met vriendelijke groet Arthur Vlot

Heel slecht

Heb een auto gekocht en kom er later achter bij een behandeling bij de volkswagen dealer dat de auto een schade verleden heeft waardoor er geen gebruik gemaakt kon worden van de fabrieksgarantie. Nooit meer!!

Goed geholpen met de aanschaf van onze auto. Aanrader om hier een auto te kopen.

Geweldig bedrijf !

Super bedrijf om een nieuwe auto te kopen hele vriendelijke verkoper en recht door zee ! Heel goed geholpen telefonisch en mondeling !

Aardige verkopers

Erg Klantvriendelijk, en een tevreden verkoop door middel van inruil!

heb een super goede ervang met van rijswijk

mijn dochter en ik zelf hebben er een auto vandaan goede service, duidelijk en goed geholpen. d.quartel.

Is goed

Goed behandeld leuke garage

Vriendelijk en uitstekend geholpem

Mijn eerste ervaring met een auto kopen bij een dealer en alles ging echt perfect! Auto zag er netjes uit en voor een hele nette prijs en erg vriendelijk en goed geholpen door Loek. Voorlopig geen nieuwe auto nodig, maar ik weet bijna zeker dat mijn volgende auto hier weer vandaan komt.

wij zijn geweldig geholpen door deze zeer nette dealer

Wat een fijne en mooie dealer alles zag er keurig uit. We zijn heel goed geholpen door Arthur......niet opdringerig! We hebben rustig de tijd kunnen nemen, komt afspraken na en belt na een paar weken ook nog even op om te vragen hoe de auto bevalt. Wij zullen deze dealer zeker aanraden gewoonweg super tevreden!! Met vriendelijke groeten, Wim de Gooijer

Klantgericht meedenken was top

In corona tijd een auto (Passat variant GTE) kopen is best lastig. Aan de hand van de website, een persoonlijk filmpje met alle details, kleine krasjes, putje etc een reeel beeld gekregen van de auto en op basis daarvan weer een nette eindprijs. Inruilwaarde was ook netjes, evenals de (snelle) communicatie.

Keurig!

Keurig geholpen en een meer dan redelijke prijs betaald voor de auto. Fijn bedrijf om vertrouwd zaken te doen.

In een woord: Uitstekend

Ik heb de auto op afstand gekocht. Altijd een risico, maar de communicatie was super, en de auto was precies wat ik zocht en wat was aangeboden. Prima werk, erg tevreden.

Blij met de koop en tevreden met de service!

In december een auto gekocht en zeer tevreden hoe dit is gegaan. De verkoper was naar mijn idee deskundig en eerlijk. Alle zaken waren goed geregeld. Naderhand bleek er iets niet goed met een koplamp. Dit hebben ze netjes opgelost.

Mijn mening over het autobedrijf Ryswijk Rijswijk is een geweldig autobedrijf de begeleiding en de afhandeling verdienen een 10 met sturen echt super geweldig autobedrijf. Gr Arnold Braam

Ondanks corona enorm goed geholpen

Via de website een renault clio gezien waar ik interesse in had. Omdat het niet mogelijk was om zomaar langs te komen vooral telefonisch contact gehad met Arthur. Ondanks dat was alles heel duidelijk en ben ik goed geholpen! Het jaar met een nieuwe auto begonnen en ben er nog steeds erg blij mee. Arthur, bedankt!

Zijn heel goed geholpen

Heel goed