Beste Ron (Lotte), Feedback helpt ons onze organisatie te verbeteren, derhalve wil ik toch een reactie plaatsen op jullie reactie. Telefonisch krijg ik geen gehoor, vandaar via deze weg. Ik heb het gesprek aangehoord wat u hebt gevoerd met mijn collega Tim. De gemaakte afspraak voor een specifieke auto is geannuleerd aangezien deze auto is verkocht op een lopende offerte. Ook voor dergelijke offertes wordt hier niet gereserveerd aangezien alles "anders" is in deze bijzondere tijd en er veel online aankopen plaatsvinden. U vraagt vervolgens allerlei informatie over 2 auto's, deze informatie staat keurig op de website vermeld. Tim gaf hierbij keurig aan dit dus eerst zelf te bekijken aangezien de relevante informatie beschreven staat. Het gaat hier niet om genoemde "expertise" maar om informatie als een laatste onderhoudsbeurt etc. Ook in de afronding van het gesprek heeft Tim aangeven u netjes te willen helpen bij vragen, het beste te stellen via e-mail aangezien wij telefonisch lastig bereikbaar zijn. Als u op basis hiervan besluit bij ons geen auto te kopen en dit verhaal plaatst vind ik dit ontzettend jammer. Als de situatie erom vraagt neem ik mijn verantwoordelijkheid echter kan ik niet anders concluderen dat Tim u netjes heeft geholpen en kan ik me totaal niet vinden in uw opmerking dat u "onbeschoft" bent geholpen en Tim alleen beschikbaar is wanneer hij een auto kan "slijten". U was tenslotte al dermate ver in het proces voor de inmiddels verkochte auto zonder dat er al sprake was van aankoop, maar in dit proces al keurig geholpen. Met vriendelijke groet Arthur Vlot
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd