Top autobedrijf

Top service en vriendelijke verkopers die realistische prijzen aanbieden. Voor onze volgende auto komen we zeker weer terug.

Auto aangeschaft prima en snelle service

Wij waren op zork naar een vervanger voor onze auto. Hier een auto gevonden. Konden gelijk proefrit maken zonder dat ze te veel vragen stelden. Na wat onderhandelen auto aangeschaft en gelijk meegenomen.

Transparant en correct

Een autobedrijf dat duidelijk en transparant is over prijsopbouw en staat van de auto. De klant wodt correct te woord gestaan en uitgenodigd om de beoogde auto te ervaren.

Vriendelijk en fijn geholpen. Geen aandringen echt vrijblijvend. En tot nu toe een fijne rij ervaring met onze auto.

Tot aan de koop prima.

Na aflevering wat problemen gehad. Deze netjes opgelost. Ruim 2 maanden gewacht op de vloermatten en blijken nu ook verkeerd te zijn.

Aanrader !

Heel netjes geholpen, wij zijn tot nu toe erg blij met onze auto, ik raad dit autobedrijf zeker aan !

Top geregeld, zeer tevreden

Top service en een prachtig nieuwe auto gekocht. Rijd heerlijk! Ik ben zeer te vreden!

Prettige ervaring en goed geslaagd

Goed geholpen door Stefan die alle tijd nam en na de proefrit was de deal snel gesloten. Erg blij met mijn nieuwe auto.

Veel keuzes aan auto's en erg klantvriendelijk

Na een tijdje zoeken op marktplaats kwamen we uit op van rijswijk omdat ze hier veel keuzes hadden aan peugeot 3008. We hadden er 1 op het oog maar uiteindelijk is het toch een andere geworden omdat je hier alle ruimte krijgt om rustig de auto's te bekijken zonder dat er steeds iemand bij je komt. En we zijn super blij dat we deze auto hebben genomen, meer opties en meer vermogen. En bij het ophalen van de auto was eigen personeel zelfs enthousiast over de auto. En we konden hem met een week al ophalen ondanks de drukte. De volgende auto koop ik ZEKER weer bij van Rijswijk. Hartstikke bedankt voor de gastvriendelijkheid en ga zo door met het verkoop.

Vriendelijke goede garage

Zeer vriendelijke en nette autoverkopers. Wel zeer weinig ruimte om te onderhandelen. Lage verkoopprijs maar ook een zeer lage inruilprijs. Maar desondanks heb ik hier al mijn 3e auto gekocht en woon op 150 km afstand

Betrouwbaar en net autobedrijf

Ik ben goed geholpen en voorzien van correcte informatie met de aanschaf van de bmw 318 touring.

Beste gevoel bij een auto bedrijf ooit

Super goeie service en een meedenkende verkoper.

Mooie zaak en vriendelijk

Goede zaak. Eerlijk en veel keus. Echter zou mijn auto van binnen gepoetst worden bij aflevering. Dit is echter niet gedaan.

Prima bedrijf met vriendelijk personeel.

Prachtige, jong gebruikte, auto gekocht voor een zeer concurrerende prijs. Zeer tevreden mee. Het zou een helemaal perfect zijn als het wat duidelijker was op hun site wat de garantie kost. Dit scheelt blijkbaar per auto en is niet altijd de prijs die op de garantiepagina van hun site staat.

Goede, vriendelijke en profesionele service

Ondanks een kleine miscommunicatie, die overigens netjes oppgelost is, raad ik deze zaak zeker aan... een goede, profesionele en zeer vriendelijke service.

Vakkundig bedrijf met ruime keuze

Ondanks de drukte zijn wij met veel geduld en kennis van zaken geholpen. Steeds vriendelijk te woord gestaan en ook een 'vriendelijke' prijs gekregen voor onze vorige auto. Toen er iets bleek te ontbreken, werd dit netjes nagestuurd.

Vriendelijk personeel

We hebben een fijne ervaring gehad. Het enige wat tegen viel was dat we lang moesten wachten op een kapje van de bumper die er niet meer op zat. Zoals de medewerkers zeiden was het handig geweest om deze kapjes in de voorraad te nemen zodat dit probleem sneller afgehandeld kon worden. Kennelijk zijn deze kapjes vaker kwijt en de levertijd is lang. Hier kan natuurlijk het bedrijf niets aan doen maar een voorraad is een goede oplossing.

Een mooi en net bedrijf met vriendelijk personeel

In januari '24 een Lynk&Co gekocht. Was eerder al 2x zonder afspraak langs geweest om even rond te kijken en kon zonder gedoe de auto mee nemen voor een proefrit. Er is geen sprake van opdringerigheid om je maar een auto aan te smeren. Het bedrijf is open en transparant. What you see, Is what you get. Ik ben echt prima geholpen bij de aankoop van een Lynk&Co 01. Achteraf ook nog door het bedrijf gebeld om te vragen hoe het met de aangeschafte auto gaat. Zou anderen adviseren om zeker een kijkje te nemen hier!

Eerlijke onderhandeling

Eerlijk, duidelijk. Geen gezwam.

Zeer goed en vriendelijk bedrijf, zeker een aanrader!

Heel fijn bedrijf en goed geholpen met de aankoop van onze nieuwe auto.

Goed geholpen, vriendelijke medewerkers.

Ik had interesse in een seat ibiza die ik uiteindelijk heb gekocht. Auto rijdt fantastisch, ben ook vriendelijk geholpen door medewerker Loek. Alles was goed verlopen.

Happy Customer

I'm happy that I have selected Autobedrijf van Rijswijk to get my car the service I received was awesome. Loek from Autobedrijf van Rijswijk helped us well to make the right choice. I received the support as promised.

Goede en deskundige service. Flexibel en goed bereikbaar. Ruime keuze aan auto's en vaak meerdere versies van een model, zodat je ook binnen een model meerdere keuzes hebt. Na aankoop netjes afgehandeld en de auto was snel rijklaar gemaakt.

Zoals altijd uitstekend geregeld

Inmiddels de 3e auto bij van Rijswijk vandaan , altijd goed en snel geholpen en tevreden. ook deze auto is weer keurig afgeleverd en voldoet aan alle verwachtingen.

Doen wat je mag verwachten.

Dit grote autobedrijf is momenteel erg populair vanwege de verkoop van Lynk&Co. Dat merk je vooral in het weekend. Ze gaan als zoete broodjes en het is er druk. Ik ben ondanks de drukte goed en persoonlijk geholpen bij de verkoop. De aflevering van de auto ging daarentegen erg snel en wat onpersoonlijk. Dat ben ik anders gewend. Vandaar een ster minder, ze mogen iets meer aandacht besteden aan de aflevering. Verder geen problemen met de auto en kan daarom verder niets over de service zeggen.