Maken waar wat ze afspreken

Goed en betrouwbaar

Fantastisch bedrijf met goede Service

Fantastisch bedrijf en een goede service

Prima geholpen

Voor het eerst in.mijn leven geen rare dingen bij de apk

Zoals het hoort.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede ervaringen met deze garage. Ze denken mee met je en ze leveren goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van het onderhoud.

Bij een calamiteit van mijn auto direct geholpen!!!!!

Altijd goed en betrouwbaar

Kom al lang bij garage van Rooijen. De service is goed en vriendelijk, er wordt met je mee gedacht en de communicatie is uitstekend: er wordt altijd netjes gebelt en overlegd als er iets is. Woon al een tijd niet meer in de buurt maar kom toch ieder jaar terug voor de apk en onderhoud.

Zeer goede service met oog voor de klant

Auto was er voor een grote beurt. Kreeg gratis een leenauto mee. Tijdig werd ik gebeld voor toestemming om een tweetal geconstateerde zaken te repareren. Rond 16.00 kwam de melding dat de auto gereed was. Bij afhalen werd de rekening nog nader toegelicht. Al met al: prima service zoals altijd.

Top bedrijf staan gelijk voor je klaar.

Hier kunnen de meeste merkdealers een voorbeeld aannemen want hier is de klant nog wel koning.

geweldig, dikke 10 plus

Al jaren ervaring met Garage Vrielo in Nieuwegein, ze nemen de tijd voor je, en overleggen met je qua onderhoud/ reparatie.

Altijd correcte hulp zonder overbodige zaken.

Ik kom al 20 jaar bij van Rooijen…Vrielo. Als je goed en correct geholpen wil worden is dit de garage ongeacht het merk.

Goede Services

een reparatie gemeld, keurig netjes op gelost. super services.

Nette garage met goede service

Niets op aan te merken

Correct, altijd een leen auto mee. goed advies

Goed. 4 ipv 5 sterren omdat er altijd verbetering mogelijk is. In dit geval: in de afspraakbevestiging per e-mail vermelden waar de afspraak voor is, zoals APK+kleine beurt.

prima service

snel en goed geholpen

Altijd goede service en vriendelijk

zeer klantvriendelijk, eerlijk en vertrouwd

vriendelijk personeel service gericht bedrijf en reparaties worden goed uitgevoerd vooraf kosten begroting als klant kom zo niet voor verrassingen. Prima garage.

Auto gekocht met wat kuren

Maar alles is de afgelopen maanden op een zeer nette manier opgelost, kan niet anders zeggen dat de service zeer goed is, alles wordt zeer goed geregeld en ook met vervangend vervoer opgelost.

Subliem

Een goede professionele service. Denken altijd mee, nemen je serieus en leveren kwaliteit. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Twee weken na de aankoop van onze VW T-roc van anderhalf jaar oud, waar we ontzettend tevreden over zijn, bleek dat de auto een kleurverschil had in een portier en een spatbord. Niemand heeft dit geconstateerd maar toen de auto in de volle zon stond viel ons dit op. Wij hebben de auto zonder garantie gekocht, dus dachten wij geen aanspraak te kunnen maken op herstel, maar wilde dit Vrielo toch laten weten. In dit gesprek werd ons meteen verteld dat wij de auto terug moesten brengen voor herstel. Na drie dagen de auto weer helemaal tip top opgehaald. Ook kregen wij een gratis leenauto mee. Vrielo en van Rooijen een hele dikke pluim, jullie zeggen dat service hoog op de agenda staat en wij hebben dit ook zeker zo ervaren. Dank jullie wel!!

Altijd vriendelijk. Denken goed mee.

Al 35 jaar klant en nog steeds heel tevreden

Altijd de juiste tijd aanvang beurtje Vervangend vervoer indien noodzakelijk Voorafgaand uitleg En tijdens afspraak keuze mogelijk heden

BCS doet haar uiterste best om de vraag van de klant zo goed mogelijk uit te voeren.

Doordat mijn band lek was, langzaam leeg liep, had ik een afspraak gemaakt deze te laten maken. Op de dag zelf vroeg ik of ook de wissel naar de zomerbanden gedaan kon worden. Hierop werd extra hulp ingezet door het balie-team om aan de vraag te gaan voldoen. Dit heeft mij een extra afspraak bespaart en ca 4 uur minder tijd! Dit vind ik fantastisch!

correcte en heldere procedures, goede communicatie over auto-problemen, vriendelijke balie

prettig contact met receptie en monteurs. Altijd behulpzaam bij ad hoc problemen. Even een stukje meerijden om een probleem helder te krijgen wordt makkelijk gedaan. Vrielo is een betrouwbare garage geworden waar ik graag heen ga.

Parkerbaan 3

3439MC Nieuwegein