zeer betrouwbare garage

hele goede service, zeer vriendelijke medewerkers

Super service

Mijn auto moest APK gekeurd worden. Hiervoor heb ik Bosch Car Service Vrielo & Van Rooijen ingeschakeld. Super service. APK werd door vakkundig personeel uitgevoerd. Heb gebruik gemaakt van de haal- brengservice. Dit is supersnel verlopen. Vriendelijke mensen en vooral zeer vakkundig. Top. Bedankt jongens.

Je wordt als klant altijd vriendelijk geholpen. Er wordt altijd in oplossingen gedacht. Deskundig personeel en apparatuur. Alle vertrouwen dat je auto goed gemaakt wordt.

Helemaal tevreden mee omdat ze eerlijk zijn, de klant adviseren voor dat de reparatie kosten gemaakt

Soms valt het mee, soms valt het tegen, achteraf ben ik dankbaar en tevreden.

Topservice

Voor vervangen van de versnellingspook van onze Saab alleen de pook in rekening gebracht. Geen arbeidsloon gerekend voor dit klusje dat er even tussendoor kon.

Goede communicatie over reparatie!

Mijn eerste ervaring met deze vakgarage is zeer positief! Goede communicatie over de reparatie en de kosten daarvan! De opgegeven kosten vooraf waren ook de kosten die in rekening werden gebracht! Top!

Al jaren betrouwbaar!

Al jaren doe ik hier zaken. Je wil met je auto niet belazerd worden en dat gebeurt hier ook niet

Snel en goed geholpen alleen zat niet alles vast en na reparatie krijg ik een foutmelding.

Eerlijk geholpen volgens afspraak, komen graag weer terug.

Eerlijk geholpen volgens afspraak, komen graag weer terug voor onderhoud/APK werkzaamheden..

Gewoon goed

Goed gerepareerd

Fantastisch!

Uitstekende service, eerlijk, oprecht en deskundig. Informatieverschaffing is ongeëvenaard.

Prima service, snel geregeld

alles netjes volgens afspraak uitgevoerd.

Afspraak eenvoudig te maken, netjes gebeld toen duidelijk was wat er precies moest gebeuren en daarna toen de auto weer klaar was om opgehaald te worden.

Goed!

Krijg altijd fijne leenauto mee!

Prima & vertrouwd

Met wederzijds vertrouwen (persoonlijke) omgang met elkaar bekend.

En weer top geregeld

Apk. Grote beurt. Vlot geregeld. Duidelijk afspraak wat de kosten worden. En nog netjes gewassen ook

Een positieve eerste kennismaking

Ben voor het eerst bij Bosch Car Service Vrielo BV geweest met de Opel adam van mijn vrouw. Moest voor een APK en een kleine beurt. De fiets voor vervoer naar huis was er niet meer dus kreeg ik een gratis leenauto mee. Ik werd netjes gebeld over de zaken die men bij de controle tegen was gekomen. Alles werd gerepareerd en 's middags kreeg ik een belletje dat de auto weer klaar stond. Tot dusver een goede ervaring met dit bedrijf.

Word altijd keurig te woord gestaan

Word altijd van te voren van de kosten geïnformeerd.

Prima geholpen en snel

Helpen je altijd goed en snel

Service is goed. Personeel is uitstekend.

Ondanks vakantietijd toch vlot geholpen. Zijn alleen niet (meer) de goedkoopste. Grote beurt en 2 nwe banden... € 1100 moest toch ff slikken.

Kwam onverwacht met een serieus probleem in vakantie tijd. Toch was de auto de volgende dag klaar

Maken waar wat ze afspreken

Goed en betrouwbaar

Fantastisch bedrijf met goede Service

Fantastisch bedrijf en een goede service

Prima geholpen

Voor het eerst in.mijn leven geen rare dingen bij de apk

Parkerbaan 3 3439MC Nieuwegein