uitstekend

Uitstekende service, kwaliteit, goede koffie etc.

Kortom: betrouwbaar en dienstbaar!

Altijd kan ik bij hen terecht waar ik op autogebied problemen mee heb.

Top service, snel, kwalitatief, realistisch

Uitermate tevreden over de service. Ze handelen snel, zijn eerlijk en realistisch over de doorlooptijden, kosten en onderdelen die vervangen/gerepareerd moeten worden. Denk met je mee.

Geweldige service, meedenkend personeel

Dankzij Michel en Thijs aan de frontdesk heb ik altijd het gevoel dat ik voor de beste prijs/kwaliteit verhouding ga. Ze geven kundig en duidelijk advies. Ik ben zeer tevreden.

Zeer vriendelijk, mee denkend en deskundig

Ik ben al jaren klant. Wordt altijd vriendelijk geholpen, ook wanneer ik tussentijds een probleempje (had) met mijn auto. Mee denkend en gaan professioneel te werk. Iedereen aan te bevelen.

gewoon goed!

Hier moet je wezen! Een garage die meedenkt.

Hoewel het bedrijf niet naast de deur ligt, kom ik hier steeds weer terug. Andere garages kunnen er niet aan tippen. Mijn auto's zijn wat ouder, maar als er wat aan mankeert wordt er altijd meegedacht aan een portemonneevriendelijke oplossing. Een leenauto is gratis beschikbaar. Doordat er veel ervaren monteurs rondlopen, worden technische problemen goed verholpen. Ook de auto's die ik er heb gekocht, waren prima. En als er een mankement aan was, dan werd dat zonder gezeur opgelost.

Klantvriendelijk en professioneel

Tijdens beurt of APK keuring gratis vervangende auto. Vooraf goede info als er iets moet worden gedaan. Geen verrassingen achteraf. Blijf trouwe klant.

wissel zomer banden naar winterbanden

Klantvriendelijk en deskundig

Klant wordt goed behandeld en het werk wordt goed uitgevoerd.

Correcte behandeling en uitvoering.

Altijd hulpvaardig en reële prijzen.

Altijd hulpvaardig en reële prijzen.

Goed overleg van tevoren

Goed service

apk

Top garage, al jaren kom ik hier.

goede en meedenkende service naar de klant

Goede service en naar oplossingen zoeken om het beste resultaat te bereiken....tevreden klant

Uitermate plezierige service

Voor de eerste keer hier bandenwissel met opslag gedaan. De ontvangst was uitermate plezierig. Banden op schoongemaakte velgen (daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen). Daarnaast heel plezierige wachtruimte met koffie en goede wifi. Echt op en hier komen we zeker terug!

Goede service klant vriendelijk

Snelle service goede en vriendelijke me6

zeer betrouwbare garage

hele goede service, zeer vriendelijke medewerkers

Super service

Mijn auto moest APK gekeurd worden. Hiervoor heb ik Bosch Car Service Vrielo & Van Rooijen ingeschakeld. Super service. APK werd door vakkundig personeel uitgevoerd. Heb gebruik gemaakt van de haal- brengservice. Dit is supersnel verlopen. Vriendelijke mensen en vooral zeer vakkundig. Top. Bedankt jongens.

Je wordt als klant altijd vriendelijk geholpen. Er wordt altijd in oplossingen gedacht. Deskundig personeel en apparatuur. Alle vertrouwen dat je auto goed gemaakt wordt.

Helemaal tevreden mee omdat ze eerlijk zijn, de klant adviseren voor dat de reparatie kosten gemaakt

Soms valt het mee, soms valt het tegen, achteraf ben ik dankbaar en tevreden.

Topservice

Voor vervangen van de versnellingspook van onze Saab alleen de pook in rekening gebracht. Geen arbeidsloon gerekend voor dit klusje dat er even tussendoor kon.

Goede communicatie over reparatie!

Mijn eerste ervaring met deze vakgarage is zeer positief! Goede communicatie over de reparatie en de kosten daarvan! De opgegeven kosten vooraf waren ook de kosten die in rekening werden gebracht! Top!