perfect

Winterbanden vervangen door zomerbanden. Ontvangst was prettig met direct een kop koffie. Verwisseling ging snel, ik kon erop wachten. Bleek dat mijn auto ook nog gewassen was. Fijne verrassing.

Mijn motorstoringslampje branden. Ik kon gelijk langskomen en het probleem werd gelijk verholpen. Was binnen korte tijd weer op de weg.

Topbedrijf, goede reparatie en vriendelijk geholpen.

Mijn auto had een grote storing en die is keurig verholpen. Steeds op de hoogte gehouden van de voortgang door John en zijn team.

Goed en uitstekende service

Na de reparatie van mijn koplamp, zelf nog ongevraagd mijn koplampen opgepoetst

Een echte aanrader!

Twee keer geweest met mijn buscamper en twee keer een hele goede ervaring. John doet eerlijke prijsopgave, geen verassingen. En dat alles meedenkend en met een grote vriendelijkheid. Een echte aanrader.

Al jaren tevreden klant. Snelle afhandeling van reparaties etc.

Vriendelijk en meedenkend

Ontzettend vriendelijk geholpen bij een plotselinge pech met de koppeling. John denkt mee en communiceert prima.

Vriendelijke mensen die uitstekend werk afleveren!

Auto voor keuring geweest,werd vriendelijk te woord gestaan. Voor reparatie werd er eest netje gebeld voor overleg en toestemming. Alles keurig en volgens afspraak gemaakt.

Snelle goede service op maat!

Ik had vanmorgen een lekke band. Even een belletje naar John Visser en er stond binnen 15min een monteur met gereedschap klaar om te helpen. Binnen 45 minuten na het belletje kon ik de weg weer op met een gerepareerde band.

Je wordt snel en duidelijk geholpen

Bevalt Uitstekend en vriendelijke mensen

Goede Prijs kwaliteit verhouding!!!

John visser is een topper!

Hele fijne garage

Een fijne en betrouwbare garage. Zeer klantvriendelijk en je wordt er altijd goed geholpen.

Altijd snel en perfect geregeld

Ik kom al jaren lang bij John Visser, de hele team staat altijd klaar voor je, niks moelijk doen, meteen aan het werk. Ze denken in oplossingen en onderhoud mijn auto's beter dan de dealer. Helemaal 100% eerlijk en geïnteresseerd, van een simpel lampje vervangen, winterbanden wisselen, apk, onderhoud of een hele motorblok reserveren ben je bij John Visser op het juiste adres. Bedankt allemaal en tot kijk.

Zoals altijd goed

Zoals altijd goeie service tijdens het maken van mijn auto. Altijd vriendelijk woordje. Kopje koffie en men denk mee met je wensen. Kom hier al een tijdje en zou niet anders willen. Gr corien

Betrouwbaar

Wat nodig is wordt gedaan op een professionele manier. Geen verrassingen maar alles in overleg.

Topbedrijf, dat ook netjes tel. overlegd pleegt, alvorens duurdere reparaties uit te voeren

Goede ervaring! Ga zo door John en Co! Even snel lampje vervangen van andere auto werd ook zonder problemen - snel in de regen - gedaan. Top! MvG Joris

Snelle service

Alles top geregeld

Staan altijd klaar als het nodig is.

Prima service.

Tevreden! Doen wat ze zeggen

Denken graag met je mee, je kan er snel terecht.

een prima garage bedrijf

je word heel goed geholpen klant vriendelijk en wat ook belangrijk is de rekening die is nooit te hoog hij neemt echt de tijd voor je

Uitstekend ervaring en service

geweldig

Echt super service en super vriendelijk

Super snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Heel behulpzaam en adequaat. Dank

Topper

Een dikke aanrader! John is een topper die niet eerder tevreden is voor het goed is en doorgaat . Een vakman in hart en nieren met verstand van zaken. Geen verassingen maar duidelijk en eerlijk! En perfect team van betrokken en kundig personeel.

Vossenkoog 16

1822BG Alkmaar