Goede service en super aardige mensen

Ik ging vrijdag even proefrit maken op de motor die ik had gezien, binnen no time stond hij buiten voor mij klaar en nog sneller was de afhandeling geregeld en de inruil van mijn motor met een eerlijke prijs die ik ook in mijn hoofd had. Dezelfde avond was ik al in bezit van mijn motor en stond hij voor de deur zodat ik van het weekend al kon rijden :)

Snel en netjes geholpen

Lekkende voorvork, remmen en wiel helemaal onder de olie. Ik rij graag de hele winter door (met ijzel e.d. laat ik hem staan ) Dus wilde ik snel geholpen worden, niet na een maand wat ik ergens anders te horen kreeg. Na 1 telefoontje dezelfde dag gebracht en dezelfde week nog klaar. Netjes en snel afgehandeld, dank jullie wel !

Groot aanbod, vlot geholpen

Vlot geholpen. Na een korte inspectie een goede prijs bedongen. En 2 dagen later stond de motor inc. beurt en nieuwe banden klaar om opgehaald te worden.

Goed en eerlijk geholpen

Vanochtend erg goed geholpen, ik kon op iedere motor waar interesse was proefrijden en niks was teveel. Elke motor werd van boven naar beneden gelift. Eerlijk advies en hulp gehad bij het uitzoeken van een nieuwe motor.

Hele goede service en heel snel geholpen

Motor gezien op de website en wilde deze bekijken. Nam een inruil motor mee en alles werd geregeld. Kon dezelfde dag nog wegrijden met de nieuwe motor! Helemaal top!

Mooie grote winkel veel motoren staan :)

Mooie winkel veel motoren keuze genoeg vriendelijk personeel

Zeer goed geholpen. Wat onduidelijkheden over onderdeel en een motor die al verkocht bleek te zijn maar verder perfect geholpen

Veel aanbod en persoonlijke aandacht!

Bij binnenkomst gelijk ondervangen, bevraagd en geholpen. Top aanbod in motoren en service! Vriendelijk personeel.

Top Service!

Motor uitgezocht, en binnen 5 minuten stond ie buiten en kon ik een rondje proefrijden. Heel relaxed allemaal, en verkoper Micheal was heel professioneel en aardig. Totaal geen druk om te kopen en kon rustig een ander uitzoeken om te proberen. In het gesprek erna gaf ik aan dat ik er nog even over na wilde denken en dat was geen probleem. Later in de week terug gebelt, nog wat onderhandeld en hun zouden hem nakijken en een beurtje geven. Alle dingetjes die niet helemaal goed waren werden gemaakt, een knipperlicht vervangen, stepjes waren krom, die werden ook vervangen, heel erg netjes allemaal. Kreeg ook nog 6 maanden garantie, dus was helemaal tevreden, en 2 dagen later kon ik hem ophalen en tevreden naar huis. Top Service!

Goeie Hulp bij aankoop

Ging hierheen om m’n eerste motor uit te kiezen had een leuk model gevonden al op de site. Na wat goede informatie van een vriendelijke medewerker en een proefrit verder hem gekocht Echt heel blij met de service zeker een aanrader!

Vriendelijke medewerkers, mooie zaak met veel keuze. Verkoper dacht goed mee en zeer tevreden met de aankoop. De sfeer die er hangt is, we doen het goed of we doen het niet.

Supergoede service en snelle respons

Ik heb van te voren co tact gehad met de dealer en wordt altijd snel en vriendelijk te woord gestaan. Toen ik langs ging voor een proefrit waren alle werknemers vriendelijk en wordt Ik meteen geholpen met o.a. het verstellen van het rempedaal en de verloren tanksleutel. Hele goede service.

Fijn en behulpzaam.

Na het eerste verkoop gesprek zeer pnder de indruk ban de hoeveelheid occasions. Na het niet kunnen verkopen van mijn oudere BMW R1100RT boden de verkopers van Doornekamp Motorsport aan mijn motor aan te bieden voor export en hierna kreeg ik een bod die goed aan mijn verwachting deed! Het beestje was natuurlijk ook al wat ouder... nu heerlijk genieten van mjjn nieuwe BMR R 1200 GS!!!

Ik kwam binnen voor een motorfiets echter was die helaas net verkocht. Ik kwam dan ook onaangekondigd… uiteindelijk even gepraat en hierbij hebben ze meerdere soort gelijke modellen laten zien. Ook een proefrit was bij hun geen enkel probleem! Hierna zijn mijn ogen gevallen op een schitterende MT-09 en deze heb ik dezelfde dag nog meegenomen! Ik raad Doornekamp Motorsport voor ieder aan vanwege het fijne en vriendelijke hulp dat ze me boden en de snelle afhandeling!

Goed geholpen, fijne proefrit kunnen doen en uiteindelijk een mooie motor kunnen kopen.

Super, super, super

Afgelopen zaterdag wezen kijken bij Doornekamp Motorsport naar de Yamaha MT-09 en MT-10. Gert-Jan heet mij super geadviseerd en de grote verschillen tussen deze motoren uitgelegd. Zelf rij ik al jaren 4 cilindermotoren en dit was voor mij dan ook de voornaamste reden om voor de MT-10 te gaan. Echter het deskundige advies en de proefrit die mij werd aangeboden hebben mij doen besluiten om de MT-09 te kopen. Wat ik ook als zeer prettig heb ervaren was de mogelijkheid om te wachten. Hierdoor kon in dezelfde dag nog de motor meenemen. Wat gezien de reisafstand geen overbodige luxe is.

Super, super, super

Op zaterdagochtend wezen kijken naar een MT-09 en MT-10. Gert-Jan heeft me super geadviseerd en toch overtuigd voor de MT-09 te gaan. Zelf rij ik al jaren 4 cilinderblokken waardoor de insteek was een MT-10 aan te schaffen. Het advies van Gert-Jan zorgde dat de twijfel die ik had over de 3 cilinderblokken al wat afnam. Echter toen ik ook nog aangeboden kreeg om proef te rijden was ik overtuigd. Wat ook nog een aangename verrassing was. Ik kon hem dezelfde dag al meenemen!! Helemaal fijn aangezien ik dik een uur moest rijden.

Goed geholpen!

Veel keus en kennis. Fijne mensen die je prettig helpen.

Goed geholpen!

Veel keus en kennis. Fijne mensen die je prettig helpen.

De Wel 30

3871MV Hoevelaken