Top ervaring!

Vandaag wezen kijken voor een Yamaha Fz8 Fazer waar ik naar opzoek was, na een geslaagde proefrit de motor gelijk aangeschaft en mijn oude motor ingeruild

In 1 klap verkocht goeie service

Klantvriendelijk en goeie service

Eerste echte mooie dag van het jaar en ik dacht, laat ik eens langsrijden. Een hele mooie Yamaha mt10 trok mijn aandacht en op dat moment komt er een medewerker langs. Ik mocht meteen een proefrit maken. Na een heerlijke rit op meerdere mt10’s de voor mijn gevoel beste uitgekozen en gekocht!! Zeer tevreden en kan niet wachten tot volgende week!!

Vriendelijk, eerlijk en snel.

Op hun site een motor zien staan die alles wensen vervulde wat voor mij een eerste motor moet hebben. Gebeld en de zelfde dag nog een proefrit kunnen maken. Na de proefrit gaan zitten en geen slappe verkooppraatjes maar gewoon een eerlijk gesprek, waarna ik ook gelijk besloten heb de motor te kopen. Op basis van deze ervaringen tot nu toe raad ik ze zeker aan!

Ontzettend goede service!

Heel vriendelijk en behulpzaam. Er wordt goed meegedacht naar de beste optie/oplossing is voor je vraag, die aansluit bij je (eventuele) budget. Erg fijne communicatie en goed bereikbaar.

Goed bedrijf

Netjes en correct geholpen

Klantvriendelijk en goede service

Vriendelijk personeel, goed geholpen. Zeer aan te bevelen.

Bij aankomst wordt je vriendelijk begroet. En ze helpen je direct en proberen aan al Je wensen te voldoen. Het was geen probleem om op een motor een proefrit te maken. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. En als of dat nog niet genoeg was kreeg ik er een gratis slot en een emmer met poetsmiddel bij!

Gewoon een bedrijf die wilt verkopen en daar ook de moeite voor doet.

Wij kwamen van een andere motorzaak vandaan. Daar stond een Kawasaki Vulcan waar ik interesse in had. Toen ik daar zei nou ben wel benieuwd hoe het rijd. Kreeg ik als antwoord kom volgende week maar terug. Oke bijzonder maar goed. Toen naar Hoevelaken naar Doornekamp. Daar stonden ook meerdere Vulcans na een leuk gesprek met 1 van de verkopers. Vroeg ik het zelfde dat ik heel benieuwd was hoe deze motor rijdt. Meteen was het oke dan moet je gewoon effe rijden huh kan dit dan ja hoor geen probleem. En haalt de motor naar beneden papieren invullen en gaan. Dit is voor mij service zoals het hoort Uiteindelijk heb ik de motor gekocht na beetje onderhandelen over de inruil van mijn oude motor Nee voor mij is de ervaring toe nu toe helemaal super erg gelachen met die gasten daar ook.

Met het juiste advies mijn 1e motor gevonden

Op maandag naar Doornekamp gereden om 2 motoren te bekijken. Na proefrit twijfelde ik, zocht eigenlijk iets er tussenin. Ondanks dat het vrij druk was nam Roelof alle tijd om met mij een rondje door de zaak te lopen. Na mijn verhaal en ervaringen verteld te hebben, voelde hij goed aan wat ik eigenlijk zocht. Uiteindelijk stelde hij de Triumph Street Triple R voor die ze boven stond. Hup die fiets naar beneden en rijden maar. Ik was de straat nog niet uit en ik wist het al, die wordt m! Met wat hulp nog ff onderhandeld en stoer gezegd dat ik er even over zou denken. Maar vandaag, 5 dagen later, kwamen ze ‘m afleveren. Eind van de dag meteen een rondje gemaakt, en wat denk je? Nog steeds overtuigd van de keuze!!! Hier gaat deze motor chick wel een aantal jaar plezier van hebben en goed op leren motorrijden. Thanks mannen, voor de goede service en advies!!

Top zaak en vriendelijk personeel!

Fijne zaak waar je rustig rond kan kijken, niks wordt opgedrongen en op meerdere motoren n proefrit maken is ook geen probleem. Ook de prijzen zijn netjes. Blij met mn nieuwe motor!!

Top! Vriendelijk, behulpzaam en top service

Motor gezien via mp, direct afspraak gemaakt voor diezelfde dag.. zouden de motor aanhouden voor ons. Daar aangekomen na 1.5 uur rijden werden we warm ontvangen met een kop koffie/chocomel. Meneer stond al klaar met alle gegevens van de motor, boekjes en onderhoudspapieren. Proefrit was direct mogelijk een dus ook gedaan, deal was snel gesloten. Wilden alles in orde maken en toen bleek dat het remlicht niet helemaal naar behoren werkte. Kon direct gemaakt worden. Bij de aankoop werd er nog es gezorgd voor een bijna volle tank! Helemaal happy mee.. super service, vriendelijke verkopers zonder opdringerig te zijn. Zeker een aanbeveling

Afgelopen week een motor gekocht bij Doornekamp in Hoevelaken. Nette motor waarbij er volgens de RDW nog terugroepacties openstond. Dit hebben ze direct uitgezocht bij de merkdealer en bleek dat de terugroepacties wel uitgevoerd waren. Als bewijs stuurden ze de bevestiging van de merkdealer, helemaal top! Verder is de motor keurig afgeleverd en kreeg ik een nette prijs terug voor mijn oude motor. Ga zo door Doornekamp!

Erg goed

Top zaak je word goed geholpen met het zoeken naar de juiste motor

Niks te gek

Ik twijfelde welke motor voor mij geschikt was. Ik heb drie motoren mogen proefrijden en werd telkens behulpzaam te woord gestaan. Een fijne zaak om op het gemak rond te kijken en rustig je nieuwe motor uit te zoeken.

Alle moeite werd gedaan om de juiste fiets te vinden maar je krijgt een factuur mee met verkeerde adres gegevens

Echt top! Super vriendelijke mensen

Top zaak! Aan iedereen aan te raden

Toppertjes, als je een motor wilt kopen.

Top bedrijf. Als je een motor wil aanschaffen zeker de moeite waard. Je word als klant zeer goed geholpen. Ruime keus.

Prettige winkel met veel keuze

Prettige winkel waar je op je gemak kan rondkijken. Het personeel is erg aardig en het maken van een proefrit is zo geregeld.

Perfecte service

Fijn contact en direct de motor mee kunnen nemen. Ook nog een nieuwe achterband erop en ik kon gelijk kilometers maken.

Top geholpen!

Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Je mag op meerdere motoren proefrijden. Er wordt goed geadviseerd. Je wordt vrij gelaten in je keus, er wordt niets opgedrongen.

Wat een top Service

Was wezen kijken voor een Speedtriple. Michael had een keurig bod gedaan op mijn Tiger 1050. Later in de week met motor terug gegaan en we hebben snel kunnen handelen. De aanmerkingen werden serieus genomen en snel opgelost. We zijn met Speedtriple naar huis gegaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben

Gastvrij en deskundig

Mijn eerste motor gekocht bij Doornekamp, ook de enige dealer waar ik geweest ben omdat ik dusdanig prettig en kundig geholpen ben dat ik een juiste keuze kon maken. Door het uitgebreide aanbod is er voor iedereen een mooie motor bij ze.

Vandaag een motor gekocht wat een fijne ervaring was motor werd buiten gezet en kon gelijk een ritje maken geen probleem niks werd mij aangedrongen lekker een bakje koffie gedronken een hele fijne motor winkel fijne verkopers en je hebt genoeg keuze met motoren

De Wel 30 3871MV Hoevelaken