Super service bij aankoop

Ze denken heel goed met je mee, en eigenlijk is alles wel mogelijk in een zekere zin.

Hartelijke ontvangst & Deskundig advies!

Hartelijke ontvangst & Deskundig advies!

goede begeleiding bij aankoop motor van mijn dochter

bij aankoop van een Triumph Street cup was de begeleiding prima in orde. Ze mocht 3 motoren uitproberen in alle rust en en uitproberen. Uiteindelijk heeft zij van deze drie 'n keuze gemaakt. Naderhand merkte ik op dat op iedere foto van een Triumph Street cup op het zadel aan de achterkant een cover aanwezig is. Deze ontbrak bij de koop van de motor. De motor is ook aangeboden zonder cover. Bij telefonisch contact hierover werd mij de cover tegen inkoopprijs aangeboden. Dit stel ik daarom ook bijzonder op prijs.

Heel goed geholpen

Kregen heel goed advies wat voor een motor bji onze wensen zou passen. Vriendelijk behulpzaam geholpen

Vriendelijk en schappelijk

Vriendelijk en schappelijk

Top zaak

Vandaag als vrouw met mijn moeder voor het eerst wezen kijken bij Doornekamp Motorsport. Uiteindelijk na een vriendelijke en eerlijk advies mijn eerste motor gekocht!! Proefrit werd mij vriendelijke aangeboden. Er werd meegedacht. Goed advies. En een mooie deal kunnen sluiten. Echt een aanrader! Dank voor de fijne service.

Via motoroccasion hebben mijn dochter en ik een afspraak gemaakt voor een proefrit. Daar aangekomen zijn we vriendelijk geholpen en mochten we een proefrit maken. De verkoper heeft toen nog een extra motor gepakt zodat we samen konden rijden en afwisselen. Dit was helemaal top! Eindconclusie, we hebben de motor gekocht en zijn erg tevreden over de verkoop en service bij Doornekamp Motorsport.

Vriendelijke en goed geholpen.

De zaak dacht goed mee en we zijn snel tot een deal gelopen. Betrouwbare zaak

Vandaag voor een andere moter geweest bij Doornekamp. Motorsport. Na jaren genoten te hebben van mijn Suzuki GSXS 1000 F was het tijd voor wat anders. Via internet begon mijn zoektocht en kwam uit bij Doornekamp Motorsport terecht Na een klein rondje door de showroom te hebben gelopen, werd ik gelijk netjes aangesproken en goed geholpen.. Mijn interresse ging uit naar de Yamaha Tracer 9. Ik kon direct een proefrit maken ondanks dat het toch best druk was. Na de proefrit werd ik direct opgevangen en werd er een netjes inruil bod gedaan. Ik hoefde dus ook niet lang na te denken over de koop van de motor. Kortom zeer tevreden en goed geholpen.

Gewoon uitstekend.

Vriendelijk personeel nemen de tijd voor je. En zijn goed in onderhandelen kwa prijzen en al bij aankoop motor. Eerste motor daar gekocht volgende ga ik daar ook weer kopen.

Goed personeel

Heel goed geholpen met het uitkiezen van mijn eerste motor. Nu al heel veel plezier van!

Vriendelijk, gepassioneerd en no-nonsens

Via internet een mooie Yamaha tourmotor gevonden bij Doornekamp Motorsport. Met die naam verwacht je dat het verkopen niet het belangrijkste bedrijfsonderdeel is, maar ik werd vriendelijk ontvangen voor een proefrit. In no-time werd de motor klaargemaakt door monteurs waar de passie om het perfect te doen vanaf spatte. Na de proefrit werd op een zeer gewaardeerde no-nonsens manier tot goede afspraken gekomen die ook tot in de puntjes werden nagekomen. Míjn enige 'minpuntje' is dat de zaak helaas niet dichterbij mijn huisadres is gevestigd...

Vriendelijk personeel, niks teveel gevraagd, proefrit geen probleem, lekkere koffie.

Zeer nette zaak en vriendelijk personeel!

Ontzettend blij met de aankoop van mijn motorfiets! Wat betreft alleen de afleverkosten valt nog wel wat over te zeggen. Tank met een kwart tank mee geven en een spiegel die los zit en inklapt zodra je over de 100 km/h rijdt. Voor de rest wat betreft de motor in zeer nette staat!

fijne sfeer in de zaak met aandacht voor de klant.

doordat ik bij een eerste bezoek al een prettige ervaring had ben ik terug gekomen en heb na verschilende testritten een motor gekocht. De ontspannen sfeer in het bedrijf en de behulpzaamheid van alle medewerkers geven een vertrouwen en geloof in kwaliteit. ik ben overtuigd dat ik veel plezier ga beleven van mijn aankoop.

Fantastische motorwinkel en geweldige service!!

Ik ben zeer te spreken over de service van Doornekamp. Ter allereerst zijn ze erg behulpzaam en vriendelijk. Ze denken met je mee voor zowel aankoop als aanpassingen op je motor. Na een proefrit op een MT-09 2020 model was ik verkocht. Merkte op dat knipperlicht wat scheef stond en wat kleine dingetjes. Dit werd genoteerd en opgelost. Ook wilde ik graag nog mijn SP-Connect draadloze lader en een aangepast uitlaat van Arrow gemonteerd hebben. Dit was ook geen enkel probleem de onderdelen konden gebracht worden. Na enkele dagen stond hij klaar om opgehaald te worden. Ik kom hier graag terug voor zowel onderhoud als advies. Dankjewel!! Gertjan en Roelof. PS: Afhandeling van mijn oude motor die totaal los is. Was ook super geregeld nogmaals dankjewel voor alles.

Vriendelijk, verbindend en ter zake kundig

Ik heb bij Doornekamp zojuist mijn motor gekocht. Ik heb alle gelegenheid gehad om op twee motoren een proefrit te maken. Geen opdringerige verkoop, maar rustig, vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een aanrader.

Goede services

Dinsdag proef rit gemaakt, maar de papieren waren nog niet gereed voor die motor. Donderdag weer naar de zaak en samen naar een andere motor met dezelfde wensen en een deal gesloten. Zaterdag motor opgehaald in de ochtend, papieren geregeld en tips bij gekregen over de motor en hoe ik hem moet onderhouden. Ook al was het druk op alle dagen, ze konden mij met gerust helpen naar mijn wensen en vragen. Mijn eerste motor heb ik hier gehaald en ik kom er zo weer.

Keurig geholpen bij aanschaf Honda VFR 800

Nette inruil prijs ontvangen. Meteen een proefrit kunnen maken. Uiterst vriendelijk en deskundig personeel. De hele zaak ademt motorrijden.

Goed geholpen mooie zaak

Ben er goed en snel geholpen goede zaak

Zeer goede motorzaak met tip service.

Vandaag voor een motor gaan kijken bij Doornekamp. Proefrit kunnen maken op 2 yamaha tracers 700 wat geen enkel probleem was. Daarna was onze keus gevallen op een yamaha tracer van 2020 en gekocht. De achterband was aan vervanging toe en krijgen we erbij. Dat is nog eens service. Zaterdag kunnen we als het goed is de motor ophalen, we kijken ernaar uit. Doornekamp bedankt en een dikke 10 van ons.

Prima!

Vriendelijk personeel, netjes geholpen

Professioneel personeel en no nonsense

Vriendelijke mensen die ondanks de drukte, echt wel open staan voor de klant. Interesse voor een motor, dan wordt eerst aangeboden om er een proefrit mee te maken.

Erg behulpzaam en vriendelijk

Erg leuke zaak

Top ervaring!

Vandaag wezen kijken voor een Yamaha Fz8 Fazer waar ik naar opzoek was, na een geslaagde proefrit de motor gelijk aangeschaft en mijn oude motor ingeruild