Netjes,snel geholpen en correct afgehandeld

Mooie aanhangwagen, goede prijs kwaliteitsverhouding. Uit voorraad geleverd met nummerplaat en papieren.

Snelle afhandeling

Passende aanhanger gevonden voor onze doeleinden.

Voldoet prima

Fijne trailer, licht en ruim. Stabiel achter de auto en makkelijk schoon te maken

Redelijk

Vond de aflevering erg slecht Heb bij jullie een nieuwe aanhanger gekocht Van 3.50 m tendemasser Met zwarte wielen Maar de dag van ophalen kwamen we er achter dat het linker achterlicht het niet deed, miste een afwerkings dop op het rek en moest nog om een net vragen die ik er ook bij had gekregen Had niet echt het gevoel dat ik als klant behandeld ben een beetje jammer Normaal bied je nog even een bakje koffie aan als de betaling geregeld wordt maar was snel afhandelen. Maar heb maar zo gedacht de aanhanger stond me aan en de prijs was prima Grt Gerard

keurige service

ze zijn erg deskundig en denken met je mee

Ik ben perfect en snel geholpen aan mijn nieuwe autoambulance

Een vlot schakelend bedrijf met snelle communicatie en met scherpe prijzen.

Super service, en super klant vriendelijk

Super geholpen, 100 keuring kon aan huis, afspraak werd door hun gemaakt en bij huis gekeurd dikke super.

Vakkundig, betrouwbaar, eerlijk met reële prijs

Ervaring met nieuwe en gebruikte paardentrailer. Prima service en bij aanschaf gebruikte trailer werd er meer (kosteloos) gerepareerd dan verwacht. Boven verwachting extra netjes.

zeer goed

aardige mensen weten waar over ze het hebben. Prijs kwaliteit is uitstekend

snelle service

Sterke degelijke aanhangers voor een goede prijs

Snelle service en vriendelijk personeel

Aanhanger geleased, snelle hulp, vriendelijk personeel goede prijs en makkelijk te vinden.

Service gericht bedrijf met veel persoonlijke aandacht voor de klant

Wij hebben meerdere aanhangwagens bij Konag aangekocht en in onderhoud. Prive meerdere paardentrailers aangekocht en zakelijk een open en dichte trailer in gebruik, Konag heeft nog oog voor het persoonlijke contact en komt de afspraken meer dan goed na.

Zeer tevreden en snelle afhandeling

Zeer tevreden met mijn aanhanger netjes en snelle levering vriendelijk en goed bedrijf

Super!!

Goed en professioneel geholpen een aanrader!

Super bedrijf

Fijn bedrijf, dingen snel geregeld.

Dik tevreden met 'een dijk'van een aanhangwagen!

Uitstekend en vlot geholpen. Kwalitatief mooie wagens voor een nette prijs.

Konag is een solide organisatie gelijk aan hun aanhangwagens

Jaren geleden heb ik een kritische mail naar Konag gestuurd omtrent het feit dat ik geen prijzen kon vinden op hun website net als alle andere aanbieders van aanhangwagens. Ik werd er die avond een beetje moe van, dat nergens echt prijzen bij stonden, want ik wilde een aanhangwagen kopen maar had geen idee aan welke kosten ik moest denken. Overigens stonden er bij Konag bij heel veel aanhangers wel prijzen bij, maar niet bij de aanhangers waar ik interesse in had. Dit geklaag, voortkomend uit frustratie die avond, heb ik niet alleen naar Konag gecommuniceerd, maar ook naar alle anders aanhanger aanbieders van enig formaat. Je raadt het al... alleen Konag belde mij hierover op, om uitleg te geven waarom bij de aanhanger van mijn keuze geen prijs stond. Vervolgens hebben wij een afspraak gemaakt en inmiddels heb ik vorige maand al mijn tweede aanhanger gekocht bij Konag. Buiten het feit dat zij een fantastisch kwaliteitsproduct verkopen is de service ook helemaal top. Ze zeggen wat ze doen en ze doen wat ze zeggen. Geen aso's zoals je dat in deze wereld vaak tegenkomt, maar eerlijke hardwerkende mensen, die met je meedenken en jou helpen om de juiste beslissingen te maken wanneer je een aanhanger wilt kopen. Ofwel, ze verdienen absoluut deze 5 sterren. Groeten Remko Ebbeling uit Houten.

Alles op tijd en in orde

Heeel tevreden . Gekocht en geleverd volgends afspraak

Goede service duidelijk uitleg en levering

Prima bedrijf

Geleverd conform afspraak

Super ervaringsdeskundige

Goede zaak, vriendelijke mensen.

Snelle volledige offerte en levering van de aanhangwagen met kraan. TOP

Professionele firma met ervaring en kennis van zaken.

Top bedrijf met perfecte how now !

Wij kopen als Belgisch bedrijf al jaren trailers in alle formaten en zijn steeds weer tevreden van de goede en perfect verzorgde aanpak. In geval van onderhoud en meedenk werk kan ik ook een pluim geven aan de mensen in de werkplaats, steeds vriendelijk en vooral snel geholpen! Top bedrijf met top team !!

Uitstekende service, duidelijk en kwaliteit

Dag Peter, De schaftwagen bevalt uitstekend, Groeten, Koen

Goed en snel geholpen bij het zoeken naar de juiste aanhangwagen

Nadat ik contact had gelegd en vertelde wat ik zocht, kreeg ik snel 2 verschillende aanhangers te zien. Maar ik had de aanhanger wel snel nodig. Toen kreeg ik te horen dat er een levertijd op zat van minimaal 8 weken. Dus dat was niet haalbaar. Toen kwam Peter met een aanhanger die ze op voorraad hadden, en die voldeed precies aan het geen wat ik zocht. dus was de aanschaf/koop zo geregeld. Echt TOP

Hakstraat 11

8308AH Nagele