prima advies en service

prima advies en service. aardige mensen!!

prima uitleg en keuzebepaling, goede leveringsafspraken

prima uitleg en keuzebepaling, goede leveringsafspraken

Zocht een autoambulance en was super geregeld bij konag. Mvg Rutjes autoschade

Prima voorgelicht en vakkundig geholpen

Prima bedrijf om een aanhanger te kopen.

Prachtige aanhanger snel en compleet geleverd !!

Zeer professioneel en klantvriendelijk. Prima assortiment en vakkundig advies.

Fine mensen om zaken mee te doen, komen afspraken snel en goed na!

Ik heb een kipper bij hen gekocht, prefect aansluitend bij wat ik zocht.

Prettig bedrijf met veel voorraad en kennis

Professionele uitstraling en ontvangst. Je voelt je welkom en wordt naar wens geholpen. Prijs, kwaliteit naar waarde en vlotte afwikkeling door dat er veel voorraad is en het personeel bereidwillig is zodat ik de aanhanger gelijk mee kon nemen.

Fijn contact alles goed geregeld

Nieuwe trailer Humbaur single gekocht oude er op ingeruild. Nieuw en oud een nette prijs. Super blij mee.

positief

positief

Goed advies, nette aflevering

Blij met onze nieuwe aanhangwagen, goed advies en nette aflevering

Goed contact en tot nog toe een hele goede gesloten aanhanger

Het aankoopproces en contact gedurende het proces was erg prettig. Er werd goed meegedacht, ze waren flexibel en wisten al mijn vragen duidelijk te beantwoorden. Er zitten nog weinig km's op de aanhanger maar tot nu toe ben ik erg tevreden over de kwaliteit.

Goed advies en een vlotte, deskundige levering

Via internet zijn we bij KONAG uitgekomen, na een telefonische kennismaking een afspraak gemaakt. KONAG heeft veel verschillende wagens op voorraad, in combinatie met een eerlijk advies kun je daarmee goed vergelijken en een keus maken zodat je de aanhanger koopt die het beste bij je situatie past. Ook het leveren en overschrijven van de aanhangwagens verloopt heel vlot en geheel volgens afspraak. Kortom een goed en betrouwbaar adres als je op zoek bent naar een kwaliteits aanhanger.

Goede service en een ruim aanbod !

Goede service en een ruim aanbod !

Vlot geholpen, vlot geleverd

De website eerst bezocht. Veel keuze! Shortlist gemaakt en daarmee naar Konag. Uitstekend geholpen, keuze bepaald en elke extra besproken. Zeer vlot geleverd.

Scherpe prijs

We zochten een nieuwe aanhanger. We wilden daar een paar aanpassingen aan gedaan hebben om ons werk te vergemakkelijken. Ze dachten meteen met ons mee. Met als resultaat een gloednieuwe aanhanger op onze wensen gemaakt. En nog een hele mooie ook! We hebben vele aanhangers gehad maar deze is veruit de mooiste en (niet onbelangrijk) de stilste!

Klantvriendelijk en een goeie service.

Prima bedrijf.

Inmiddels zes aanhangers gekocht, naar tevredenheid. Goed product, plezierig contact.

Geweldige service!

De langere levertijd van de trailer hebben ze heel goed opgelost.

Snel geholpen aan op maat gemaakte aanhanger

Goed, snel en vakkundig geholpen aan een op maat gemaakte aanhanger.

Goede service,contact en prijs

Ik ben zeer correct en netjes geholpen . En zeer tevreden over mijn aan gekochte aanhanger

Fantastische sevice

Alles is mogelijk bij die mannen

helemaal content, geweldig kar

we hebben inmiddels al meer dan 60 ton aan zand, mest en takken met de kar vervoerd.

Betrouwbaar bedrijf

Ik bestel de aanhangwagens (4 inmiddels) blind van de website. Het is altijd wat ik er van verwacht, en staat klaar zoals afgesproken als ik ze kom halen.

Vriendelijk en correct

Geen gedoe, goede inruilprijs

Alles volgens afspraak verlopen!

Alles volgens afspraak verlopen!