Fijne garage; medewerkers vriendelijk.

Technisch gezien weet ik niet of de garage goed is; daarom kom ik bij de garage…. maar ik ben vriendelijk ontvangen en ik heb er vertrouwen in dat mijn auto weer oké is.

Fantastisch mooi en goed bedrijf

Zeer vriendelijk ontvangen. Gelijk goede inruil. Met ophalen nieuwe auto goede uitleg gehad en een prachtig bos bloemen ontvangen

Goede service en een geweldige auto mogen ontvangen

Bij de bezichtiging van een auto bleek de kleur in het echt wat tegen te vallen, wel was er eenzelfde uitvoering maar in een mooie kleur beschikbaar op de andere locatie. Deze in goed vertrouwen gekocht (zonder dus in het echt te zien) met de belofte dat de auto smetteloos zou zijn. Belofte waargemaakt, 2 weken na aankoop voor het eerst de auto gezien en werkelijk fantastisch, wat een mooie auto hebben wij gekocht. Als nieuw. Dus dolgelukkig weer naar huis met de nieuwe aanwinst.....

Fijne garage

We zijn al meer dan 30 jaar “klant” bij Wijnne. Op zich zegt dat al meer dan genoeg. We worden altijd prima geholpen en de service is top. Onze nieuwe auto rijdt fantastisch en we zijn er zeer content mee.

Tijdig, netjes

Zie hiervoor

Auto rijdt weer superfijn

Stond fiets voor me klaar , eind van de middag auto weer kunnen ophalen na de jaarlijkse beurt . Nette afrekening , geen gekke dingen .

heel goed geholpen

Via garantieverzekering (Autotrust) hier terecht gekomen. Ze hebben de garantie prima verwerkt en ook meegedacht. Ook binnen een relatief snelle tijd, zeker gezien de in het algemeen lange wachttijden.

zoals altijd alles perfect en super vriendelijk

zoals altijd alles perfect

Goed opgelost en goede communicatie

Zeer tevreden over reparatie van de cx3 in de garantie

Gewoon goed

Hallo had gedacht dat de remolie ook vernieuwd zou worden maar daar maak ik wel een nieuwe afspraak voor. Verder geen opmerkingen gewoon goed.

Zeer prettige aankoopervaring

Wij kopen niet dagelijks een auto en wij hebben de service als heel prettig ervaren. Snelle opvolging en echt heel klantvriendelijk. Hartelijk dank!

erg goed dikke 10

plezierig en lekkere koffie

Goed, vriendelijk, afspraak is afspraak

Al jaar en dag kom ik bij deze garage voor mijn onderhoudsbeurten ondanks dat het niet naast de deur is. Door de jaren heen heb ik 2 auto's bij hen gekocht en aldaar in onderhoud. Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteits verhouding.

prima advies en reparatie

auto weer netjes door de apk heen!

Goede Service!

Mooie auto gekocht. Erg blij mee!

Goed gerepareerd en prettig omgang personeel

Beurt correct uitgevoerd

Van tevoren de nodige reparaties overlegd, evenals de reparaties voor volgende beurt. De

als de auto nog niet goed is dan nemen ze ons serius en doen er wat aan.

Ook al moet je vaak met het zelfde probleem terug komen word er nog goed naar je geluisterd en kijken ze het na of ze het op kunnen lossen.

Altijd goede service, vriendelijk en snel geholpen

Zoals gebruikelijk ok

Auto voor APK en jaarlijkse beurt, uitstekende communicatie, extra werkzaamheden worden doorgesproken, zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Zeer goed geholpen

Zeer tevreden de auto gewassen na de werkzaamheden terug gekregen.

Op tijd en precies volgens afspraak geholpen

Net zoals alle bezoeken verliep dit bezoek gezellig en vlot. Daarom zijn wij al jarenlang klant bij Wijnne

Heel goed garagebedrijf

Ik ben al 40 jaar klant bij deze garage tot volle tevredenheid.

Afspraak is ook echt een afspraak!

Keurig geholpen bij mijn eerste onderhoudsbeurt.

Hogelandseweg 95

6545AB Nijmegen

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.