Helemaal tevreden

Heel vriendelijk en professioneel

Wat een fijn bedrijf

Heel goed geholpen.Auto heel goed en schoon afgeleverd.Bij aflevering ging de dame bij ons in de auto zitten en alles uitgelegd.Top

Uitmuntende service, en erg klantvriendelijk

Heel erg vriendelijk bedrijf, geweldige service.

Ben tevreden.

We worden altijd correct behandeld.

Vriendelijk, uitgebreid en deskundig geholpen

We waren al wat langer op zoek naar een andere auto. De verkoper had goed in de gaten wat wij zochten en sloot daar goed bij aan. Door het ruime aanbod waren er verschillende opties. Uiteindelijk gekozen voor een mooie Peugeot 2008. De afhandeling en aflevering was goed geregeld. Alle tijd voor vragen.

Het ontvangst en wijze van handelen is me aangenaam bevallen.

Het bedrijf en de mensen stralen betrouwbaar uit. De aangekochte auto doet wat ik verwachte en ben met alles bijzonder tevreden.

Afspraak snel gemaakt, service goed

Fantastic

Great Service, Friendly Staff and excellent advise

Probleem nog niet opgelost.

Onze peugeot 2008 geeft vanaf de aanschaf 1 maand geleden regelmatig de waarschuwing : olieniveau laag. Er zit echter voldoende olie in , als men het middels de peilstok controleert . Auto moet voor een tweede keer naar jullie garage omdat het probleem na de eerste keer niet opgelost is .

Goede en snelle service

Als altijd goede service, vriendelijk personeel, tijdens wachttijd prettig om langs de te koop staande auto's te lopen

Goede service!

Zo als het hoort!

Zoals altijd zeer tevreden, vakkundig, vriendelijk en wachten met de krant en een kopje koffie.

Klantvriendelijk en goede service.

Netjes te woord gestaan, duidelijk in afspraken.

Prima geholpen en met zorg!

Altijd tevreden geweest.

Fijne garage, fijne mensen!

Mensen zijn altijd zo vriendelijk. Regelmatig pompen ze grafisch om de paar maanden de banden van mijn auto. Ik ben 92 jaar, maar altijd een vriendelijke ontvangst en ik word snel en goed geholpen. Fijn, zo n garage!!!

Nog niet geweest, ben ik heb de auto een kleine week.

Nog even wachten hihi

Uitstekend en aardig personeel

Als er ook maar een kleinigheidje aan mijn auto is, ik rijd langs zonder afspraak en er word gelijk naar gekeken , dus ja uitstekend en aardig personeel

prettig vriendelijk en goed

goede uitleg en behulpzaam

Voortreffelijk geholpen met de aankoop van de nieuwe auto.

Zeer fijn geholpen bij de aankoop van een vw t cross, en een goede uitleg bij aflevering.

Alles naar tevredenheid

Tevreden

Perfecte service

Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Een perfecte service die ze aanbieden.

Wist niet dat je voor het verstrijken van de garantieperiode een kosteloze contrôlebeurt kon afspreken, Dat vertelde iemand van de werkplaats mij naar aanleiding van een aantal vragen. Na afloop van deze contrôlebeurt werden de bevingen met mij door gesproken. Dat heb ik als prettig en klantgericht ervaren.

Het onderhoud aan de auto is prima verlopen.

Altijd vriendelijk en goede koffie op

Ik ben erg goed geholpen, er wordt goed gekeken naar mijn wensen.

Hogelandseweg 95 6545AB Nijmegen

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.