Zeer plezierige eerste ervaring met (Gerrit) Autobedrijf Wijnne.

Correcte en plezierige ervaring met de inruil van mijn auto voor een BMW. Mijn nieuwe BMW heeft een lichte schade opgelopen tijdens de laatste poetsbeurt. Kan gebeuren, wordt opgelost en daarmee aangetoond dat jullie kwaliteit en een goede service leveren.

Goede service & vakkundigheid.

Mijn auto wederom goed gerepareerd. Er wordt met je meegedacht wat erg fijn is. Tot een volgende keer.

Goede service en vriendelijke benadering

Fijne service ivm keuring

Zoals gewoonlijk weer uitstekende service gekregen van Anneke. Wordt ook een stapje meer gedaan als het nodig is voor de klant. Een woord. GEWELDIG.

Goede en op tijd uitgevoerde werkzaamheden

Zoals altijd prima uitgevoerde werkzaamheden binnen de afgesproken tijd.

Goed familiebedrijf

Goed familiebedrijf met acceptabele werkplaatstarieven. Bijv. als een lampje 1,59 kost dan staat dit bedrag ook op de factuur. Daarnaast is het gewoon een no-nonsense-bedrijf

Een echt familie bedrijf waar de klant voorop staat

Na omzetting van een afspraak kon ik wachten op de afhandeling.

Nette en duidelijke communicatie

We hadden van te voren een goede en duidelijke mail communicatie. Geen vraag was te veel en werd beantwoordt. De verkoop ging goed en alles was snel geregeld. Ook de vragen en kleinigheidjes, die we hadden na de koop, werden snel en goed opgelost. Veel succes met het bedrijf, ga zo door. Ronald & Jessica de Ritter Sluiskil

uitstekende service

Storing met de Peugeot 2008 goed afgehandeld

een apk voor mijn auto

korte lijntjes en alles snel regelen.

Het kopen van een auto bij Wijnne heb ik als zeer prettig ervaren!

Ik heb een Nissan Qashqai bij Wijnne gekocht. Gebeld voor een afspraak en ik kon snel terecht voor een proefrit. Na de proefrit lag het voorstel voor de prijs i.c.m. inruil al klaar. Er was (beperkte) ruimte voor onderhandeling en dit ging op prettige wijze. Gerrit is dan ook een prettig persoon om zaken mee te doen. Het was jammer dat ik 2 weken moest wachten op de aflevering maar dit kwam omdat ze het simpeweg erg druk handen ( anders had ik 5 sterren gegeven) de afleverbeurt was het geld meer dan waard gezien het onderhoud en vervangen onderdelen. Bij het ophalen krijg je uitleg over de nieuwe auto en de auto wordt ook volledig schoon opgeleverd. Zeer tevreden over het hele proces.

goede ontvangst, duidelijkheid hulpvaardig

Ervaring niet echt tevreden nog

Achterremmen niet juist

Zeer prettig en deskudig geholpen.

Ger heeft ons op een leuke, prettige en deskundige manier geholpen. Auto stond er netjes bij toen wij de auto ophaalden en wat afgesproken was ook gedaan.

Afspraak en reparatie goed verlopen

Wat ik wil opmerken mijn display van de auto gaf na de apk en jaarbeurt wat keren brandstof niveau te laag aan wat ik vreemd vond dat is een paar keer gebeurt. Weet niet wat er met het uitlezen gebeurt maar als het vaker voorkomt meld ik me natuurlijk. Vr gr Theo de Winkel

prima communicatie en kwalitatief ook goed

We ervaren de omgang en de kwaliteit van autobedrijf Wijnne als erg prettig.

Uitstekend advies

Vriendelijke ontvangst en goede adviezen. Er werd door de verkoper goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht aan een oplossing. Prima service

Prima service en komen de afspraken correct na.

De onderhoudsbeurten worden op tijd en correct uitgevoerd.

Snel en goed behandeld

APK keuring zoals afgesproken snel geregeld 1/2 uurtje

Prima gewerkt en gedaan wat moest gebeuren

Uitstekend we zijn goed op de hoogte gehouden wat er allemaal moest gebeuren

Goed, aardig personeel

Aardig personeel en goed geholpen.

Tevreden

Tevreden

Doen wat je mag verwachten!

Na aankoop eind 2022, inmiddels 2x voor reguliere servicebeurt geweest. Huurauto stond klaar,Netjes gebeld over de kosten. Bij winterbandenwissel zelfs netjes de banden schoongemaakt . Hele goede service voor normale prijs !

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.