Altijd prima

Goede service voor adequate prijs.

Heel tevreden

Betrouwbaar, service-bereid, prettige staf (al zal die nieuwe meneer nog wel eens naar een cursus klantvriendelijkheid moeten). Komt vats goed.

Komen afspraken altijd na.

Prettige communicatie en goede diagnose.

Ik voelde mij zeer welkom bij Wijnne

De ontvangst was hartelijk, de auto stond klaar voor een proefrit en het gesprek was geïnteresseerd en vriendelijk.

Helemaal tevreden

Correct en tevreden geholpen

a.

Wij hebben goede ervaring met dit bedrijf komen afspraken goed na.

Prettige communicatie en snelle service

Betrouwbaar bedrijf, komen afspraken na.

Onlangs auto gekocht, keurig volgens afspraak afgeleverd met garantie.

Prima geholpen

Sleutel en rammelende kentekenplaat uitstekend en voor garantie verholpen, Wel verbaas ik mij er over dat er een wachttijd van enklle weken was voordat er geholpen werd. Overigens het was ook geen klus dat spoed vereisten en ik heb er prima om door kunnen rijden. Groet Albert Steert

Wat een service, gewoon super

Bij het laten herstellen van de auto, helaas nog een keer terug gemoeten. Dit buiten alles om en alles in orde gebracht zonder enige kosten en met een mooie glimlach en opmerking “Zo doen wij dit” wat een goede garage. Yop en mega tevreden. Dank hiervoor

Hallo wat ik me alleen af vraag waarom ik duurdere longlive olie moet betalen terwijl ik niet aan de kilometers kom en dan iedere keer toch weer een jaarlijkse onderhoud beurt moet doen. Dit is geen verwijt maar zonde van de dure olie. Verder alles oké. Groetjes Theo

Niet in de garage,maar een auto gekocht,ben heeel tevreden.top.

Uitstekend!

Paul heeft ons vanaf het begin tot het einde fantastisch geholpen met onze BMW 530e. Prettige communicatie, en ze hebben zelfs hun best gedaan om alles af te ronden vóór de geplande aflever datum. Zeker een aanrader!

Uitstekend!!

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Duurde wel lang voordat de auto klaar was. Was kleine tegenvaller.

Klantvriendelijk

Toch onderhoud afgemaakt zodat ik niet nog een keer terug hoefde te komen

Goede service en precies alles zo als afgesproken.

heel goede service

mijn auto gaf na wat weken een melding, is keurig opgepakt en verholpen TOP

Slecht vergeleken met al die andere jaren klant

Ik werd goed te woord gestaan. Brachten mij te laat op de hoogte. Met APK betaling zei mevrouw nogmaals keer naar andere auto te kijken. Ik kijk vaak genoeg. Maar we kunnen op dit moment niet betalen. Ja kan ook op lening. Maar wij willen dat niet met die rente. Maar reparatie noemde ze een bedrag. Offerte was dezelfde bedrag. Tijdens afspraak kreeg ik een telefoontje dat er iets inbrak aan materiaal wat 600euro duurder zei kosten. Op het laatste moment en dat overviel mij. Het kwam erop neer dat ik niet goed had gekeken. Ik wist ze gaan versnelling repareren maar wat daar voor nodig was ben ik een leek in. Dat was te makkelijk gedacht en gezegd door mij. Ik herkend dit na al die jaren niet. Dat het toch grotendeels mijn fout is. En ook nadat ze eind van de dag mij opbellen of ik wel wist dat het 2 dagen zou duren. Nee dat wist ik niet. Ging ervan uit rond 8uur gebracht eind van de dag klaar. Geluk dat ik de volgende dag geen auto nodig had.

Prima verlopen

Helaas werd de afspraak een week verzet ivm met een zieke werknemer . Dat was even een tegenvaller maar voor hun natuurlijk ook . Uiteindelijk een week later dus de servicebeurt en APK . Er werd keurig halverwege de dag gebeld voor overleg omdat er meer moest gebeuren dan gedacht . Fijn dat daar overleg over was en het niet zomaar gedaan werd !!! Uiteindelijk was de auto een dag later pas klaar , ophalen werd daardoor een klein probleempje maar daar werd een passende oplossing voor gevonden . Fijne samenwerking dus .

De telefoniste kan bij een APK beurt wel vragen of het om eenkleine of grote beurt gaatvan de auto

Fijn bedrijf om zaken me te doen. Eerlijk snel en oprecht

Fijn bedrijf om zaken me te doen. Eerlijk snel en oprecht

Prima service en vriendelijk geholpen

Zoals gewoonlijk ok!

Goed, behulpzaam

Goed, klantvriendelijk en behulpzaam

Hogelandseweg 95

6545AB Nijmegen

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.