Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Een leermoment is voor ons dat accu’s opgeladen moeten zijn tijdens proefrit en aflevering. Maar ten tijde van de proefrit hadden wij nog niet de juiste stekker. De auto was ook nog maar pas binnen. De geleverde lader hebben wij diverse malen geleverd aan andere klanten en nog nooit klachten van gehad. Het kan ook zijn dat de lader beschadigd is geraakt tijdens gebruik. In de buitenkern van de laadkabel zitten hele dunne “communicatie” draden. Mocht het laadsnoer klem komen te zitten tussen een deur dan kan het laadsnoer kapot gaan. Echter om deze discussie uit de weg te gaan hebben wij op goed vertrouwen een nieuwe thuislader vergoedt. In het verkoopgesprek gaf u aan een wegdraaibare trekhaak gemonteerd te willen hebben. We hebben toen tijdens dit gesprek opgezocht wat de kosten hiervan waren, namelijk € 1279 euro. Wij hebben niet begrepen dat u een elektrisch wegdraaibare trekhaak wilde. Voor ons was het overigens geen moeite geweest deze te monteren. Alleen niet tegen die prijs. Had ons dat duidelijk geweest, dan hadden we een hele andere prijs geoffreerd. De elektrische variant kan namelijk maarzo het dubbele kosten. Op de orderbevestiging die uzelf gecontroleerd en ondertekend hebt staat inderdaad ook vermeld dat de trekhaak “wegdraaibaar” is. Er staat niet dat deze elektrisch bedienbaar is. Wellicht is dit misverstand ontstaan omdat u dacht dat alle wegdraaibare trekhaken elektrisch bedienbaar waren, maar dat is dus niet zo. Wij kunnen ons voorstellen dat als wij deze kosten van misschien wel € 3000,- euro voor onze rekening nemen dat u dik tevreden zou zijn. Maar dat is niet helemaal reëel. Want dat legt u de volle verantwoordelijkheid voor dit misverstand bij ons. Wij op onze beurt vinden het heel logisch dat de prijs voor een elektrisch wegdraaibare trekhaak nooit geen 1279,- kan zijn. Aangaande uw winterset, hebben we inderdaad uitgezocht of de naafdiameter en de steekmaat overeenkwamen. En dit is exact zo. U heeft ons niet verteld wat de reden is dat ze niet passen, maar het zou zo kunnen zijn dat de remschijven van de BMW die u gekocht heeft nu groter zijn. Het was april toen u de auto kocht en in onze herinnering hebben we de winterset ook nooit gezien of gepast. Of de velgen dan ook echt passen weet je pas echt zeker als je het probeert en ik heb hier zeker geen garantie voor afgegeven maar heb waarschijnlijk gezegd als; ‘ik ga er van uit dat het past’. We zijn het met u eens dat de samenloop van omstandigheden ongelukkig is geweest, maar wij belazeren echter niemand en doen onze uiterste best om transparant en duidelijk te zijn.
We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.