Filters

9

Prima bedrijf met goede service.

Servicebeurt mooi snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Dat ze betrouwbaar zijn

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

Toevallig dat ik door toedoen van Niek tegen deze auto aan liep. Ik was bij de garage om een koplamp te laten vervangen van een ford Ka, Niek vroeg of ik koffie wilde en er even op wachten, toen ik hem zei dat ik op auto jacht was en een paar auto’s ging bekijken die dag. Zei hij dat er de dag er op een C1 zou binnen komen, maar die was boven het budget. Niek hoorde dat ik niets had in te ruilen, zei hij dat hij even moest rekenen. Toe we later terug kwamen van de mislukte autojacht, had Niek een mooie scherpe prijs gemaakt. Een paar dagen later een proefrit gemaakt en even gezeten en goede afspraken gemaakt en de koop beklonken. Een week later de auto opgehaald (we hadden geen haast) er blij mee, nu op naar heel veel veilige kilometers. Kortom erg tevreden over de service en we komen zeker terug voor het onderhoud aan ons “wagenpark”

  • Aanbevelen? Ja
10

Een warm welkom

Ik zocht een garage in de buurt voor een APK en kwam bij Autobedrijf Wijnne terecht. Bij het maken van de afspraak werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en hartelijk welkom geheten als nieuwe klant. De keuring werd geheel volgens afspraak uitgevoerd. Ik kom tzt graag weer terug voor het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service!

Vriendelijk mensen, uitstekende service en afspraak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Een zeer fijne manier van omgang, en houden zich aan de gemaakte afspraken. Top bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
8

gewoon tevreden!!!!!

dikke tevreden....

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en deskundig geholpen

Wij waren op zoek naar een opvolger voor onze Opel Corsa, die wij in 2015 ook al via autobedrijf Wijnne (onze plaatsgenoot) hadden aangeschaft. Meer comfort, extra power en een hoge instap waren onze basiseisen. Bij onze keuze voor de Renault Capture zijn wij prima geadviseerd door de experts van Wijnne. Kortom, wij zijn tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima bedrijf

Snel en goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

goed

  • Aanbevelen? Ja
6

Duurt lang

Ze zoeken kleine dingen bij apk. Gevolg zachte prijs apk maar veel kosten erna. Service is dan ver weg!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw, meneer, Dank voor uw reactie, maar mogen wij zo vrij zijn om te reageren. U liet 2 Suburu's keuren. 1 Subaru uit 2004, met 230.000km erop die onze keurmeester afkeurde op de blauwe lampen en 2 lampjes van de kentekenverlichting die niet werkten. Dit zijn inderdaad - kleine dingen - maar niet werkende of verkeerde lampen is echt een afkeurpunt. De totale factuur was hiervoor 62,- incl. keuring van 29.50. De 2de Subaru uit 2003 met 328.000km werd afgekeurd op een borging van een handremkabel die ontbrak. De kosten hiervan waren nog geen 15,-. Beide zaken zijn met u overlegd op voorhand. We betreuren uw opmerking 'veel kosten', omdat we zelf van mening zijn alles voor een zeer scherpe prijs te hebben gerepareerd. U begrijpt, wij kunnen ook enkel voortbestaan als wij betaald krijgen voor onze diensten en service. Anders moeten wij de deuren sluiten en staan al onze mensen werkeloos op straat.

3

Prijs hoog

2 ruiterwissers 55€ voor Ford C-max 2 knipperlicht achter 1€ perstuk in zetten 11€ vindt nog al prijs verder weinig problemen kleine beurt olie toch dik 700 € vindt niet geheel kloppen denk volgende keer maar andere garagebedrijf nog wel paar puntjes maar wil ook niet te veel zuren Gr Michiel

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Saul, Dank voor uw reactie. Graag maak ik van de gelegenheid gebruik een korte toelichting te geven. Er zijn inderdaad 2 lampjes van 1 euro vervangen en de tijd voor het vervangen, in uw geval 12 minuten, komt op 11,-. U heeft inderdaad 700,- betaald, maar u vergeet te vermelden dat hiervoor naast de onderhoudsbeurt en de APK ook een handremkabel is gemonteerd én dat er 2 nieuwe koplampen zijn vervangen. Deze koplampen had u zelf gekocht en besteld en ze zouden bij ons worden afgeleverd. Later bleek dat we die zelf op moesten halen bij de leverancier. Dit hebben we gedaan én we hebben de koplampen tegen kostprijs naar u toe uit gefactureerd. Ik heb u toen uitgelegd, dat we het niet gewoon zijn om onderdelen tegen kostprijs te monteren én ze daarnaast ook nog op te moeten halen. Voor deze ene keer hebben we dit oogluikend toegestaan. Een ruitenwisserset komt inderdaad ook uit op 55,-. Dit kost een goede set flatblades over het algemeen van het merk Bosch. Wij wensen goede kwaliteit te leveren tegen een eerlijke prijs en zijn zelf zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van dit product.

10

Goede service

Snel en goed geholpen. Alleen nog geen factuur gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoonlijk weer een top service

Super snel en goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja
10

Het bedrijf waar ik het volste vertouwen in heb!

Dit bedrijf heeft mijn volledige vertrouwen en terwijl je wacht tot je voertuig gereed is krijg je een heerlijk kopje koffie. Prijs- kwaliteit verhouding is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig, wat een service

Mijn auto heeft na de aanschaf nog al wat problemen gehad die allemaal in de garantie tijd zijn opgelost. een week voor het verlopen van de termijn ging er een gloei bougie kapot. Zonder problemen zijn gelijk alle 6 vervangen. Zeer tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Zoek opdracht gegeven voor een Peugeot 208 en een mooie auto gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles keurig gegaan zonder problemen

Jaarlijkse beurt, met vervanging van een uitlaatmof als extra. Keurig overleg gepleegd.. zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het blijft gewoon een goede garage.

Altijd vriendelijk, behulpzaam en redelijke prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd correct geholpen

Zolang dit bedrijf op deze manier service blijft verlenen hopen wij er gebruik van te blijven maken ga zo door en veel succes

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service en vriendelijk personeel

Eerste kleine onderhoudsbeurt van Opel Mokka X volgens afspraak uitgevoerd. Vriendelijk personeel en goede prijsstelling. Kon kiezen uit wachten of later auto ophalen. Gekozen voor later ophalen. Tip : voor klanten uit de buurt is het misschien aan te bevelen om een leenfiets ter beschikking te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede service

We ervaren dit bedrijf als heel prettig en betrouwbaar. Hebben een vlotte manier van werken en staan je vriendelijk te woord. We wonen een eind van Doornspijk vandaan maar komen regelmatig voor de beurten , die de auto nodig heeft.

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

Aante bevelen garage

  • Aanbevelen? Ja
2

Voel me belazerd

Vaste klanten betalen teveel omdat ze niet online kijken wat het mag kosten. Een kleine beurt via mijngarage.nl kost 142 euro bij wijnne, voor vaste klanten die dit niet controleren 249 euro. Na contact mailt de receptioniste niet terug en heb zelf weer contact gezocht. Het interieurfilter is niet inbegrepen bij de geadverteerde prijs en hebben telefonisch afgesproken alles voor 200 euro te doen. Naderhand bericht ik dat het wel een koolstoffilter moet zijn en die hoort er standaard ook in. Mail was als akkoord beantwoord en geen mededeling dat het meer zou gaan kosten en ik had zelf ook al gezien dat het prijsverschil minimaal is. Eenmaal gereed moet ik 245 euro met een extra ruitenwisser betalen, met moeite moest ik uiteindelijk 232 euro betalen. Kom hier al jaren maar voor mij nooit meer, voel me gewoon belazerd. Dubbele prijzen, moeizaam contact, geen boekjes stempelen en maken er zelf koehandel van. Dat het boekje niet gestempeld wordt is slordig maar als werkgever je monteur afblaffen in bijzijn van de klant erg onprofessioneel.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Janssen, U had aanvankelijk via mijn garage een offerte gemaakt voor specifiek onderhoud met uitsluitend wissel van olie en filter. De prijs voor deze offerte was 142 euro. Daarna bent u langsgeweest voor een volledige kleine onderhoudsbeurt met een nieuw interieurfilter. Dit is een langere checklijst en een onderdeel extra en kwam op 200 euro uit. U bent hiermee akkoord gegaan. Vervolgens heeft u mij gemaild dat u geen gewoon interieurfilter wilde maar een koolstoffilter, u dacht dat deze 10,- euro duurder was maar dit bleek € 23,59 duurder te zijn. Tijdens de onderhoudsbeurt bleek dat de achterruitenwisser ingescheurd was. Hier heb ik u over gebeld, u gaf telefonisch akkoord deze te mogen vervangen. De ruitenwisser kwam op € 13,55. Tot slot hebben we het ruitenwisserreservoir bijgevuld. Toen u de auto kwam ophalen deelde ik u mede dat de kosten uitgekomen waren op 242,- euro. U gaf toen aan dat u eerst van 142,- naar 200,- was gegaan en dat u nu zelfs 242,- moest betalen. Ik heb u proberen uit te leggen dat u ook veel meer heeft gekregen. Ik heb u toen de ruitenvloeistof cadeau gedaan en 15% korting gegeven op het filter waarbij we uitkwamen op € 232,-. Maar nog was u niet tevreden, ondanks dat u eerder akkoord had gegeven op de reparatie. Meneer het spijt me dat u ontevreden bent. Wat u zegt dat wij onze eigen klanten meer laten betalen neem ik u kwalijk. Iedereen mag bij ons via welke offerte site dan ook een (budget) offerte aanvragen, maar u verwacht een budget beurt voor een budget prijs met daarbij allerlei gratis extra’s. De essentie van ons bestaansrecht is wel dat we betaald worden voor de diensten die we leveren volgens de afspraken die met elkaar maken op voorhand.

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd