Duidelijk,snel en effectief; top!

Een vertrouwd adres

Nette behandeling. Afspraken worden goed uitgevoerd.

op zijn Rotterdamse gewoon goed

Echt heel erg klantvriendelijk , goede service , voor de proefrit kregen we een bon om te tanken voor 25 euro . Auto kreeg nieuwe APK en de aflevering was ook keurig geregeld even bakje koffie en de papieren waren klaar . We rijden met veel plezier in de peugeot 3008 .

Goed bedrijf

Helemaal TOP

Een auto bedrijf waar mensen plezier uitstralen. Klant vriendelijk op een natuurlijke wijze.

prima!

Er wordt mee gedacht om onnodig kosten te maken.

Bijzonder goeie nazorg

Stad en land afgezocht naar een MINI Cabrio CooperS. Bij Wijnne de beste prijs/kwaliteit gevonden. Prachtige auto en prettig geholpen. Na 4 maanden helaas pech met het koelsysteem en een vorse ingreep was noodzakelijk. Omdat ik ver bij Wijnne vandaan woon heb ik de MINI bij een dealer in de buurt laten repareren. Hoge kosten. Toch gedaan. Daarna heb ik contact gezocht met Wijnne. Zij vonden het toch bij hun garantie nazorg horen en hebben een behoorlijk deel van de reparatiekosten voor hun rekening genomen. EchteTop Service!

Tijd voor de klant.

Aankoop nieuwe auto. Prima gesprek gehad en alle tijd voor een proefritje en afhandeling.

Prima service voor een redelijke prijs!

Ik ben al jaren klant van Wijnne en ze bieden prima service voor een redelijke prijs. Problemen worden opgelost op een plezierige manier. Beter en duidelijk goedkoper dan bij de merkgarages. Je bent geen nummer maar klant!

Open, Eerlijk en Vakkundig

Andere auto gekocht. Contact was open, eerlijk en vakkundig. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ook nadat ik de auto al bij huis had, kreeg ik bericht dat er nog een nieuwe ruitenwisser erop moest. Dus zelfs het kleinste dingetje werd geregeld en de auto werd dus als nieuw afgeleverd.

Gewoon goed.

Netjes geholpen.

Goed bedrijf

Luisterend oor en fijne monteur

Zeer goede service

Zeer goed geholpen en reperaties netjes geregeld

Prima geholpen

Goed geholpen

We zijn snel en goed geholpen.

Allen afspraken zijn uitstekend na gekomen,

prima tevreden

Goede klanten server's Gr

Vriendelijk, meedenkend, lekkere koffie.

Vriendelijk, meedenkend en lekkere koffie.

Super geholpen en fijn gevoel erbij, top zaak.

Na vele jaren eens niet bij de merkendealer een auto gekocht, snel zakelijk en zeer prettig geholpen door fam. Wijnne, de aanschaf de inruil en het afleveren van de Seat Leon FR was een fijne ervaring. Alle afspraken keurig nagekomen, TOP.

Hele goede service en kosten zijn ok

Als er iets meer a d hand is, wordt er altijd even gebeld en is er overleg. Heel klantgericht en klantvriendelijk.

prima service

Goed advies bijzonder klantvriendelijk. Denken met je mee over de meest geschikte oplossing. Kom er al heel lang en nog nooit teleur gesteld.

Altijd goed

Vertrouwd adres

Prima geholpen

Snel en adequaat het probleem met de autosleutel opgelost

Keurig geholpen door dit bedrijf

Zoals gebruikelijk was ik keurig geholpen door autobedrijf Wijnne.

Goed en netjes behandel

goeie service en keurig op tijd klasse

Over Autobedrijf Wijnne

We zijn een echt familiebedrijf, hebben dus korte lijnen en zijn zeer betrokken bij het maken en houden van tevreden klanten. Wij geloven dat dit de sleutel is voor het welvaren van ons bedrijf. Toch gaat er bij ons ook wel eens iets mis en zijn er zaken die verbeterd kunnen worden. Laat dit ons gerust weten. Zo kunnen we u de volgende keer nog beter van dienst zijn. Heeft u een klacht? Geef ons dan de gelegenheid dit op te lossen. U kunt u te allen tijde persoonlijk wenden tot de directie.