Prima geholpen vlotte service

Snelle en goede service

Goed gedaan wat is afgesproken

Tevreden

Wij vinden garage Wijnne heel goed!!!

ze verdienen een dikke 9 !!!

Top bedrijf

Een hele fijne garage met goede service

Kleine beurt en Airco bijgevuld. Alleen jammer dat ze ( doen ze altijd ) de auto niet gewassen hebben. ik maakte er een grapje over, maar het blijkt alleen bij een grote beurt te zijn, anders kan het niet uit. Nou, ik vond het bedrag van de rekening wel zo hoog dat wat mij betreft de auto wel even gewassen had kunnen worden. Maar verder prima bedrijf dat ik iedereen zou willen aanraden.

Prima service!

Omdat mijn auto tot drie keer toe verborgen lekkage vertoonde, werd er steeds gratis gezocht naar een oplossing .hopelijk is het bij de laatste keer opgelost!

Goed geholpen voor een betaalbare prijs!

Goed geholpen. Er werd rekening gehouden met het feit dat ik een student ben. Altijd fijn dat ze het bedrag hoger schatten en het achteraf mee blijft te vallen.

Altijd goede service

Deze keer kwam ik alleen voor de bandenwissel. Koffie en krantje voor mevrouw en wachten tot de bandenwissel was gedaan. Binnen een uur was alles gereed en kon ik naar het werk. Prima geregeld.

Heel tevreden

Wij zijn heel tevreden met onze aankoop Vriendelijk geholpen Goede inruilprijs Wat moet je nog meer

Alles goed geregeld

Laat al een paar jaar de reparatie, apk keuring hier doen. Ook een lampje van 80 cent wordt naar waarheid berekend zoals het hoort. Dus een top garage.

Betrouwbare service

Kon mijn auto in de ochtend brengen. Omdat er geen leenauto kon ik een andere auto meekrijgen. Eigen auto was ruim voor de afgesproken tijd weer gereed. Ben erg tevreden over de vriendelijke en betrouwbare service bij Autobedrijf Wijnne

Goede service en duidelijke communicatie.

is goed maar kan nog iets beter

Klachten heb ik niet maar, het volgende wil jullie wel mededelen .mijn broer heeft bij de garage in EDE zijn auto laten keuren en een kleine beurt, en tot zijn verbazing was zijne auto van binnen netjes gezogen ook de ruiten waren gedaan dat vind ik een goede service zonder extra kosten

Heel goed

klant vriendelijk ,behulpzaam

goede uitleg van wat er gebeurd

word goed op de hoogte gehouden van wat er gebeurd

Volkomen goed, zoals al altijd bijna dertig jaar.

zie de hierboven geschreven regel

Vriendelijk & vakkundig

Kom hier al jaren, niks te klagen.

snel en adequaat

Vriendelijk en u denkt mee om het niet te duur te laten worden

prima zaak

Je wordt vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan De service is heel goed

👍👍

Goed en vlot en deskundig geholpen.

Deskundig en snel geholpen

Alle mankementen snel en deskundig verholpen op een professionele en klantvriendelijk wijze.

Service met hoofdletter S

Recent hebben wij na een korte en eerlijke onderhandeling een mooie Mini Cooper bij Autobedrijf Wijnne gekocht. Een week na aflevering was er een klein probleempje, dit is vlot en vakkundig opgelost. Wij raden Autobedrijf Wijnne dan ook van harte aan!

zeer vriendelijk ontvangen

Bij het binnen komen zeer vriendelijk ontvangen en een goed gesprek gehad met de medewerkers. Zeer goed geholpen en duidelijke uitleg gehad van de medewerker. het bedrijf word door mij zeker aanbevolen in onze vriendenkring.

Goed en keurig geholpen.

Helemaal goed .