Altijd goed

Altijd correct

Wij vertrouwen blindelings op Jurjen en team

Zeer goede service waarbij goed wordt gekeken wat de auto nodig heeft zonder onnodig hoge kosten te maken.

Vlot en vakkundig

Vlotte en vakkundige autoservice. Tevens wordt de mogelijkheid geboden om de auto thuis op te laten halen

Uitstekend en betrouwbaar

Zeer positief.

Top service.

Nogmaals bedankt voor de snelle service.

Snel geeregeld

Vriendelijk en vakkundig

Ik weet uit ervaring dat als een storing (check engine lampje) het gevolg is van meerdere oorzaken tegelijkertijd, dat het best lastig is om de oorzaken te vinden, maar ook nu weer naar volle tevredenheid gefixt.

Zeer goed en betrouwbaar

Zo als gewoonlijk snel geholpen en goede service

gewoon goed

Service,transparant en adequaat

Hun planning redelijk vol en helaas mijn accu overleden en ben qua werk afhankelijk,toch gaatje gevonden en voor redelijke prijs vandaag verholpen Heeel erg fijn! Topgarage!

Prima bedrijf

Prima service. Alles in overleg.

Top Garage!

Vriendelijke en vakbekwame mensen werken er bij Autoservice Jonker. Top service voor normale prijzen. Ik Blijf.

Ik ben super blij

Ik ben , heel tevreden

prima kan niet beter.

aan de afspraak gehouden ,Zeer tevreden. Uur loon is goed. Belangrijk.

afspraak is afspraak

geweldig bedrijf no nonsense en doen gewoon wat je afspreekt. Helpen de klant echt.

Professioneel bedrijf

Al onze auto’s worden al jaren vakkundig onderhouden. Vriendelijke monteurs die altijd voor je klaar staan. Service is top

Super trekhaak service

Snelle service, duidelijke uitleg, correcte prijs en de auto werd zelfs bij mij afgeleverd !!

Fijn dat het zo snel kon

Vlot, vriendelijk en goed

De jaarlijkse APK laten uitvoeren.

Alles prima verlopen!

Goede communicatie en alles verlopen volgens afspraak. Vriendelijk personeel.

Ook service,zeer goed

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Goede service voor een goede prijs

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, volgens afspraak.

uitstekende service!

Al jaren zijn mijn auto's in onderhoud bij Autoservice Jonker en naar volle tevredenheid. Veel kennis, vakkundig onderhoud en reparaties.

Vlotte service no nonsens en faire prijs